Underskriftindsamling imod det nye Vman

Skrevet i Generelt

Trex POWER (V-man bedste m-anager takker af) 20. december 2013, 20:48
Snøfteren sagde:
i forhold til hvor få aktive brugere der vover sig ind på forummet, må det give en helt pæn procent smiley
Fordi at man ikke nødvendigvis er aktiv på forum, skal man ikke tage forumsprocenten som værende den generelle ønskede holdning for vmans samlede brugeres holdning om opdateringen. Der er immerværk hvad jeg vil vurdere siden jeg kiggede tingene lidt ud hvertfald omkring 8000 mere eller mindre aktive klubber på vman.

Slettet klub 20. december 2013, 20:51
Græsted United sagde:
Snøfteren sagde:
i forhold til hvor få aktive brugere der vover sig ind på forummet, må det give en helt pæn procent smiley
Fordi at man ikke nødvendigvis er aktiv på forum, skal man ikke tage forumsprocenten som værende den generelle ønskede holdning for vmans samlede brugeres holdning om opdateringen. Der er immerværk hvad jeg vil vurdere siden jeg kiggede tingene lidt ud hvertfald omkring 8000 mere eller mindre aktive klubber på vman.
Men ærlig snak; der er flere der ikke kan lide den end folk der kan lide den. Jeg er et sted midt imellem. Men selv folk der aldrig er på forummet har brugt tid på at lave klage tråde, så tror at man dags dato godt kan se opdateringen som en fiasko, hvis man kigger på brugerens tilfredshed. Dette kan dog sagtens ændre sig selvfølgelig. smiley

Slettet klub 20. december 2013, 21:58
Jeg syntes det lækkert at se lidt nyt fra udviklernes side, det eneste der undrer mig er hvordan der stadigvæk kan være fejl og bugs efter en så lang beta. Hvor er den faglige stolthed som programmør.

Med tiden skal det nok blive bedre. smiley

Slettet klub 20. december 2013, 22:09
smiley



SC Krematorie Plovdiv (Doctor Lynge) 20. december 2013, 22:14
Bekymrende er...den tilsyneladende ubekymrethed fra de ansvarliges side!! Ikke en oprigtig refleksion har jeg set fra deres side, om hvorvidt kritikken er berettiget eller ej og om hvordan man agter at gribe udviklingen an fremadrettet set.

De eneste reaktioner er tilbagemeldinger på konkrete bugs i simulatoren,,,,det er altså bare ikke det, som vi spillere har brug for nu!! Vi ønsker at se ledelse og handling....en holdning og strategi der kan imødegå den helt evidente kritik, der åbenlyst er på vman pt!

Altså...hvad agter I at gøre?????

FCK LANG (TJL) 20. december 2013, 22:25
smiley

Slettet klub 21. december 2013, 09:37
op

Slettet klub 21. december 2013, 17:43
op

Slettet klub 21. december 2013, 18:48
Jeg forlænger ikke min vman-licens, da jeg ikke gider dette uduelige omgang *** som "udviklerne" har lavet. Det er simpelthen til grin!

Blackburn Academy (Pause) 21. december 2013, 18:51
smiley
Besvar