Kan ikke hæve bud.

Skrevet i Generelt

Loyals (VMEnhancer) 22. august 2016, 00:35
brøndby heros sagde:
Det virker ikke bøgeskov
Jeg har netop testet det. Det fungerer fint. Er du sikker på at du ikke har benyttet det antal pladser du må? smiley Og at du ikke forsøger at øge buddet på en auktion du ikke fører smiley

Finito (Farvel Tak for spil Sjovt var det) 22. august 2016, 15:19
Bøgskov sagde:
brøndby heros sagde:
Det virker ikke bøgeskov
Jeg har netop testet det. Det fungerer fint. Er du sikker på at du ikke har benyttet det antal pladser du må? smiley Og at du ikke forsøger at øge buddet på en auktion du ikke fører smiley
@Bøgskov
Jeg tror kun, at du kan teste den fejl, som brøndby heros muligvis oplevede i går, hvis du har præcis 29 mand i truppen og forsøger at hæve dit bud på en 30. spiller. Det ligner samme fejl, som jeg og andre oplevede for en lille uges tid siden.
Jeg kan se, at brøndby heros købte denne spiller i går http://www.virtualmanager.com/players/11390835-pablo-fonticiella kort efter hans indlæg i denne tråd, om at problemet ikke var løst.
Af historikken kan man se, at Brøndbys heros før købet af spilleren havde netop 29 mand i truppen. Jeg synes derfor umiddelbart, at det ser ud som om, at problemet med ikke at kunne hæve et allerede eksisterende bud - selvom man pt. fører auktionen, har plads og råd - ikke er løst, når det drejer som om lige præcis købet af spiller nr. 30 i truppen.
Besvar