Jeg glæder mig til ungdomsafdelingen kommer :)

Skrevet i Generelt

BERLIN EAST FC (Union Berlin) 13. november 2018, 14:10
Nobr sagde:
BERLIN EAST FC sagde:
Nobr sagde:
BERLIN EAST FC sagde:
Nobr sagde:
BERLIN EAST FC sagde:
Vejen Boldklub sagde:
Nej du har ret Berlin du vil blive tvunget ud af hulen det bliver. Godt og en god udfordring for alle , du ville med wk tjene omkring 20000 c pr ungdomspiller, hvor jeg f.eks. På sort kun tjener omkring 4-5000 pr plads pr dag og ved at vi regulerer 6 pladser ned kommer du stadigvæk til at tjene de 20000 pr dag hvor mit provenu stiger til knap 10000 c pr dag det er pga markedet er kommet igang igen, Berlin du vil se flere fastholde interessen i dette spil og det er da dejligt

/Knud
Jeg træner ikke spillere op for at tjene på dem. Jeg bruger dem til at spille kamp. Jeg tjener mine credits på billetter. Faktisk er det tit dyre at købe ungdomsspillere, end voksenspillere.

Ham her købte jeg som voksen for 11 millioner.
https://www.virtualmanager.com/players/12033953-jakiv-kryvonis

Ham her købte jeg som ung for 49 millioner.
https://www.virtualmanager.com/players/12176293-eyvind-mouritsen

Det kan slet ikke betale sig at købe dem som unge. Jeg nyder bare at træne dem op. smiley
Så er det jo også nok med kun 24 spillere.
Du kan da også leve af kun vand og brød. Men nogle gange er livet bare lidt sjovere, når man får lov til at hygge sig og have det sjovt. Men dig og andre på vman kan da bare nøjes med 24 spillere. Hvis I synes det er sjovt. Man lad være at ødelægge spillet for dem rigtig nyder det.
Ingen grund til at blive sur. Jeg forholder mig bare til det du skriver. Livet er dejligt.
Hvis du forholder dig til hvad jeg skriver. Så må det j være en tastefejl at du skriver 24 spillere. For det er vel ikke en skjult chikane. Du er jo ikke kendt for at være på nakken af andre her på forum vel.
Du skriver: Jeg træner ikke spillere op for at tjene på dem. Jeg bruger dem til at spille kamp. Jeg tjener mine credits på billetter. og Jeg nyder bare at træne dem op.
Med 24 spillere har du 11 til ungdomsholdet og 11 til 1. holdet. Så kunne du have en reserve til 1. holdet og den sidste plads til at hente dine 5 utrænede. Det går op med 24 spillere.

Og forhold dig nu til sagen. Det er ikke pænt at skrive negativt om andre.
Klaphat

Nobr (Kampmotor--held og lotto) 13. november 2018, 14:18
BERLIN EAST FC sagde:
Nobr sagde:
BERLIN EAST FC sagde:
Nobr sagde:
BERLIN EAST FC sagde:
Nobr sagde:
BERLIN EAST FC sagde:
Vejen Boldklub sagde:
Nej du har ret Berlin du vil blive tvunget ud af hulen det bliver. Godt og en god udfordring for alle , du ville med wk tjene omkring 20000 c pr ungdomspiller, hvor jeg f.eks. På sort kun tjener omkring 4-5000 pr plads pr dag og ved at vi regulerer 6 pladser ned kommer du stadigvæk til at tjene de 20000 pr dag hvor mit provenu stiger til knap 10000 c pr dag det er pga markedet er kommet igang igen, Berlin du vil se flere fastholde interessen i dette spil og det er da dejligt

/Knud
Jeg træner ikke spillere op for at tjene på dem. Jeg bruger dem til at spille kamp. Jeg tjener mine credits på billetter. Faktisk er det tit dyre at købe ungdomsspillere, end voksenspillere.

Ham her købte jeg som voksen for 11 millioner.
https://www.virtualmanager.com/players/12033953-jakiv-kryvonis

Ham her købte jeg som ung for 49 millioner.
https://www.virtualmanager.com/players/12176293-eyvind-mouritsen

Det kan slet ikke betale sig at købe dem som unge. Jeg nyder bare at træne dem op. smiley
Så er det jo også nok med kun 24 spillere.
Du kan da også leve af kun vand og brød. Men nogle gange er livet bare lidt sjovere, når man får lov til at hygge sig og have det sjovt. Men dig og andre på vman kan da bare nøjes med 24 spillere. Hvis I synes det er sjovt. Man lad være at ødelægge spillet for dem rigtig nyder det.
Ingen grund til at blive sur. Jeg forholder mig bare til det du skriver. Livet er dejligt.
Hvis du forholder dig til hvad jeg skriver. Så må det j være en tastefejl at du skriver 24 spillere. For det er vel ikke en skjult chikane. Du er jo ikke kendt for at være på nakken af andre her på forum vel.
Du skriver: Jeg træner ikke spillere op for at tjene på dem. Jeg bruger dem til at spille kamp. Jeg tjener mine credits på billetter. og Jeg nyder bare at træne dem op.
Med 24 spillere har du 11 til ungdomsholdet og 11 til 1. holdet. Så kunne du have en reserve til 1. holdet og den sidste plads til at hente dine 5 utrænede. Det går op med 24 spillere.

Og forhold dig nu til sagen. Det er ikke pænt at skrive negativt om andre.
Klaphat
Du virker ikke som en rar person.

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 13. november 2018, 17:06
Nobr sagde:
BERLIN EAST FC sagde:
Vejen Boldklub sagde:
Nej du har ret Berlin du vil blive tvunget ud af hulen det bliver. Godt og en god udfordring for alle , du ville med wk tjene omkring 20000 c pr ungdomspiller, hvor jeg f.eks. På sort kun tjener omkring 4-5000 pr plads pr dag og ved at vi regulerer 6 pladser ned kommer du stadigvæk til at tjene de 20000 pr dag hvor mit provenu stiger til knap 10000 c pr dag det er pga markedet er kommet igang igen, Berlin du vil se flere fastholde interessen i dette spil og det er da dejligt

/Knud
Jeg træner ikke spillere op for at tjene på dem. Jeg bruger dem til at spille kamp. Jeg tjener mine credits på billetter. Faktisk er det tit dyre at købe ungdomsspillere, end voksenspillere.

Ham her købte jeg som voksen for 11 millioner.
https://www.virtualmanager.com/players/12033953-jakiv-kryvonis

Ham her købte jeg som ung for 49 millioner.
https://www.virtualmanager.com/players/12176293-eyvind-mouritsen

Det kan slet ikke betale sig at købe dem som unge. Jeg nyder bare at træne dem op. smiley
Så er det jo også nok med kun 24 spillere.
Du læser hvad Berlin skriver helt forkert... Han skriver jo bare at han kan li`! At træne
egne/unge spillere, selv om det faktisk bedre kan betale sig at købe dem ældre..
Og fortsat gerne vil gøre det, da han kan li`det...
Og så er det jo ikke nok med 24 pladser.. Derfor han ønsker flere truppladser... smiley
Og ja er da enig 24 pladser er ikke nok til 2 hold, hvis der stadig skal være plads
til at trække ungdomsspillere og evt. handle lidt..
Just my 10 cents..
Mvh Per

Nobr (Kampmotor--held og lotto) 13. november 2018, 17:15
Pers LØVER sagde:
Nobr sagde:
BERLIN EAST FC sagde:
Vejen Boldklub sagde:
Nej du har ret Berlin du vil blive tvunget ud af hulen det bliver. Godt og en god udfordring for alle , du ville med wk tjene omkring 20000 c pr ungdomspiller, hvor jeg f.eks. På sort kun tjener omkring 4-5000 pr plads pr dag og ved at vi regulerer 6 pladser ned kommer du stadigvæk til at tjene de 20000 pr dag hvor mit provenu stiger til knap 10000 c pr dag det er pga markedet er kommet igang igen, Berlin du vil se flere fastholde interessen i dette spil og det er da dejligt

/Knud
Jeg træner ikke spillere op for at tjene på dem. Jeg bruger dem til at spille kamp. Jeg tjener mine credits på billetter. Faktisk er det tit dyre at købe ungdomsspillere, end voksenspillere.

Ham her købte jeg som voksen for 11 millioner.
https://www.virtualmanager.com/players/12033953-jakiv-kryvonis

Ham her købte jeg som ung for 49 millioner.
https://www.virtualmanager.com/players/12176293-eyvind-mouritsen

Det kan slet ikke betale sig at købe dem som unge. Jeg nyder bare at træne dem op. smiley
Så er det jo også nok med kun 24 spillere.
Du læser hvad Berlin skriver helt forkert... Han skriver jo bare at han kan li`! At træne
egne/unge spillere, selv om det faktisk bedre kan betale sig at købe dem ældre..
Og fortsat gerne vil gøre det, da han kan li`det...
Og så er det jo ikke nok med 24 pladser.. Derfor han ønsker flere truppladser... smiley
Og ja er da enig 24 pladser er ikke nok til 2 hold, hvis der stadig skal være plads
til at trække ungdomsspillere og evt. handle lidt..
Just my 10 cents..
Mvh Per
Han skriver tidligere i tråden:
BERLIN EAST FC sagde:

12 pladser til ungdomshold og 12 pladser til ligahold. Det kan da ikke lade sig gøre at handle når alle pladser er besat. Vi kan ikke engang hente utrænede.
Hvordan skal det så forstås?
Synes fint det passer med mit forslag.
Men Berlin vil ikke forholde sig til det jeg skriver, men hellere være nedladende.

FC Wonderkid (XD) 13. november 2018, 18:01
Jeg glæder mig ikke smiley

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 13. november 2018, 18:45
Nobr sagde:
Pers LØVER sagde:
Nobr sagde:
BERLIN EAST FC sagde:
Vejen Boldklub sagde:
Nej du har ret Berlin du vil blive tvunget ud af hulen det bliver. Godt og en god udfordring for alle , du ville med wk tjene omkring 20000 c pr ungdomspiller, hvor jeg f.eks. På sort kun tjener omkring 4-5000 pr plads pr dag og ved at vi regulerer 6 pladser ned kommer du stadigvæk til at tjene de 20000 pr dag hvor mit provenu stiger til knap 10000 c pr dag det er pga markedet er kommet igang igen, Berlin du vil se flere fastholde interessen i dette spil og det er da dejligt

/Knud
Jeg træner ikke spillere op for at tjene på dem. Jeg bruger dem til at spille kamp. Jeg tjener mine credits på billetter. Faktisk er det tit dyre at købe ungdomsspillere, end voksenspillere.

Ham her købte jeg som voksen for 11 millioner.
https://www.virtualmanager.com/players/12033953-jakiv-kryvonis

Ham her købte jeg som ung for 49 millioner.
https://www.virtualmanager.com/players/12176293-eyvind-mouritsen

Det kan slet ikke betale sig at købe dem som unge. Jeg nyder bare at træne dem op. smiley
Så er det jo også nok med kun 24 spillere.
Du læser hvad Berlin skriver helt forkert... Han skriver jo bare at han kan li`! At træne
egne/unge spillere, selv om det faktisk bedre kan betale sig at købe dem ældre..
Og fortsat gerne vil gøre det, da han kan li`det...
Og så er det jo ikke nok med 24 pladser.. Derfor han ønsker flere truppladser... smiley
Og ja er da enig 24 pladser er ikke nok til 2 hold, hvis der stadig skal være plads
til at trække ungdomsspillere og evt. handle lidt..
Just my 10 cents..
Mvh Per
Han skriver tidligere i tråden:
BERLIN EAST FC sagde:

12 pladser til ungdomshold og 12 pladser til ligahold. Det kan da ikke lade sig gøre at handle når alle pladser er besat. Vi kan ikke engang hente utrænede.
Hvordan skal det så forstås?
Synes fint det passer med mit forslag.
Men Berlin vil ikke forholde sig til det jeg skriver, men hellere være nedladende.
Uden at skulle virke nedladende, tænker jeg det er et svar på et indlæg,
til en manager der ønsker en trup, med 24 pladser... Som du kommen-
terer på...
Jeg gider ikke kaste med mudder...! Det har der været nok af, begge veje..
Og flere gange før...
Men jeg kan ikke finde dit forslag i tråden.. ! Måske derfor jeg ikke forstår..
Og så tror jeg bare jeg holder mig ude fra nu af... !!!
Jeg må have totalt misforstået/overset et eller andet, ellers forstår jeg ikke du er
så vedholdende, på at din intention er så meget bedre end Berlin`s
Mvh Per


Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 13. november 2018, 18:47
The Chosen One sagde:
Jeg glæder mig ikke smiley
Hvorfor... ? Det bliver da en udfordring for os alle... smiley
Hvad tænker du når du siger du ikke glæder dig ?
Mvh Per

Nobr (Kampmotor--held og lotto) 13. november 2018, 18:52
@Pers LØVER
Også du har svært ved at forholde dig til sagen, uden at skulle gøre dig klog på alt andet. Ak ja.

Faciato FC (Vilde auktioner den næste time) 13. november 2018, 18:52
smiley vi alle glæder os til at udvide holdet med et ungdomshold, hvordan kan nogen tænke vi lige pludselig skal have et mindre Hold med kun 24-28 spillere det er mig en gåde..

AG City (Manager i AG City) 13. november 2018, 19:14
Pers LØVER sagde:
The Chosen One sagde:
Jeg glæder mig ikke smiley
Hvorfor... ? Det bliver da en udfordring for os alle... smiley
Hvad tænker du når du siger du ikke glæder dig ?
Mvh Per
Følelsen hos mig er heller ikke "glæde"
Jeg er "spændt", da jeg ikke aner, hvad der kommer
Men jeg kan næsten se på tråden, at nogle vil være glade, andre skuffede, når ungdomsholdet kommer

Besvar