.. [Låst]

Skrevet i Generelt

Perception (Patrick) 23. november 2018, 16:23
BERLIN EAST FC sagde:
Der burde være en knap vi kunne anmelde indlæg med. Nogle indlæg er bare ikke i orden. De er kun skrevet for at chikanere andre. Kan man ikke se det, har man måske ikke levet længe nok til at forstå det. Eller så vil man bare ikke forstå det.




Per er det sødeste menneske på forum. Bortset fra når FCK taber en kamp. smiley
At miste Per på forum, er jo at miste størstedelen af glæden ved dette spil. Ikke kun for mig. Men også for dem som kaster med mudder. Hvem skal de nu kaste mudder efter. Jeg trækker mig også fra forum. Jeg gider simpelthen ikke alt den skjulte chikane. Og jeg deler sikkert heller gratis licens ud som julegaver i år. Det kan I takke en vis person for. Om han er et rar menneske kan jeg ikke udtale mig om, da jeg ikke kender ham personligt. Men jeg vil ikke være til grin. At dele gratis licens ud til de små nye klubber. For derefter at blive gjort til nar på forum. Nej tak siger jeg.
Nu må galskaben da stoppe.. Har du nogensinde set et provokerende indlæg fra mig før? Nej det har du ikke. At du tolker denne som diverse ting, er jeg ked af og ikke mindst uforståelig over. Bevares, min besked kan sagtens tolkes negativt ja, men med det samme at konkludere at det er ment sådan istedet for at gå ind i en dialog omkring dette er jo rent til grin som folk som jer som sagtens kan bruge forummet i flere henseender. IGEN for at understrege ovenstående besked var ren og skær for at høre ind til hensigten om indslaget. Morale er godt, dobbelt morale dobbelt så godt.

Tokyo (CK) Crew 23. november 2018, 17:42
For at forhindre en ydeligere eskalation af situationen, vælger jeg her at låse tråden. Jeg vil gerne have, at vi fremover tænker en ekstra omgang over, hvad det er vi skriver inden, vi trykker på den grønne "Send svar" knap.

Forum er for alle, og folk skal føle sig trygge på forum.
Hvis nogen føler sig provokeret eller bliver behandlet respektløs, så kan man altid skrive til support, og der vil blive kigget på sagen.

God weekend

Moderator - Lyon
Besvar