Overraskelser sker også i den virkelige verden

Skrevet i Generelt

FC Red Devils (Hr Brian Priske) 26. november 2018, 03:22
AaB BK sagde:
DaIkurd FF sagde:
Du tabte vel nærmest mesterskabet der?. Forstår ikke hvorfor dine spillere ikke var mere motiveret...
Ja, havde da vundet ligaen hvis den kamp var blevet til en sejr, eller bare uafgjort smiley
det skal lige siges at Romelu Van Duyse havde fødselsdag på kampdagen.. så om nogle af truppens bærende spillere havde været i byen og fejre ham uden dig, kan også være lidt realistisk...
..
mon de havde tømmermænd ??

https://www.avisen.dk/ingen-toemmermaend-hos-aab-spillerne_7716.aspx

Slettet klub 28. november 2018, 01:15
https://www.virtualmanager.com/new_matches/59666835/summary

Vandt 4-2 denne gang, men Nottingham ser også ud til at han har glemt, hvilken taktik der fungerer bedst imod mig smiley

The Danish Vikings (H Hansen) 28. november 2018, 21:04
Tja i sidste sæson fik jeg 1 pladsen og i denne her sæson, ligger jeg på en 14 plads smiley
Samme hold, men langt mere realistiske resultater i den her uge.
Lad os bare slå fast, resultater på vman er ren lotto, har intet med manager at gøre hehe.


The Great Danes (Alexander Fyrst) 28. november 2018, 22:49
Helt enig, det har intet hold i virkeligheden, min fremragende keeper, som i virkeligheden er ved at toppe som 28-årig, er sgu lige begyndt at falde i egenskaber !!!?? - tror sgu jeg siger farvel efter 8 år med licens :-( :-(

The New Champion (Daniel) 29. november 2018, 09:42
Oldyer sagde:
Helt enig, det har intet hold i virkeligheden, min fremragende keeper, som i virkeligheden er ved at toppe som 28-årig, er sgu lige begyndt at falde i egenskaber !!!?? - tror sgu jeg siger farvel efter 8 år med licens :-( :-(
Jamen stakkels dig, det er da forfærdeligt at dine spillere på lige fod med alle andre også oplever egenskabsfald. Synes du skal klage til supporten over at de kan finde på det smiley

The Danish Vikings (H Hansen) 29. november 2018, 12:31
The New Champion sagde:
Oldyer sagde:
Helt enig, det har intet hold i virkeligheden, min fremragende keeper, som i virkeligheden er ved at toppe som 28-årig, er sgu lige begyndt at falde i egenskaber !!!?? - tror sgu jeg siger farvel efter 8 år med licens :-( :-(
Jamen stakkels dig, det er da forfærdeligt at dine spillere på lige fod med alle andre også oplever egenskabsfald. Synes du skal klage til supporten over at de kan finde på det smiley
Jeg tror nok nærmere han mener det er ret urealistisk, at en spiller forfalder ved det 28 fyldte år, rent faktisk er spillere normalt på toppen mellem 26 - til de fylder 30 og herefter falder, så det handler nok mere om at spillerne lige har været 27 og ikke engang er halvvej mod det 28 år, og så begynder at falde.

I min optisk, burde det hele skubbes med et år, altså tidligst fra spilleren fyldte 29.

The New Champion (Daniel) 29. november 2018, 14:24
The Danish Vikings sagde:
The New Champion sagde:
Oldyer sagde:
Helt enig, det har intet hold i virkeligheden, min fremragende keeper, som i virkeligheden er ved at toppe som 28-årig, er sgu lige begyndt at falde i egenskaber !!!?? - tror sgu jeg siger farvel efter 8 år med licens :-( :-(
Jamen stakkels dig, det er da forfærdeligt at dine spillere på lige fod med alle andre også oplever egenskabsfald. Synes du skal klage til supporten over at de kan finde på det smiley
Jeg tror nok nærmere han mener det er ret urealistisk, at en spiller forfalder ved det 28 fyldte år, rent faktisk er spillere normalt på toppen mellem 26 - til de fylder 30 og herefter falder, så det handler nok mere om at spillerne lige har været 27 og ikke engang er halvvej mod det 28 år, og så begynder at falde.

I min optisk, burde det hele skubbes med et år, altså tidligst fra spilleren fyldte 29.
To sek, er vi enige om at spilleren træner mere end ham falder? Hvis svaret er ja (hvilket det er) så gør det at spilleren stadig stiger i egenskaber, læste tidligere på det engelske forum at de fleste spillere topper i egenskaber som 31 årig (hvilket jeg mener er realistisk)

The Great Danes (Alexander Fyrst) 29. november 2018, 18:28
Ha Ha, det er HELT urealistisk at en målmand begynder at falde (stige mindre) i værdi, da en målmand topper ved det 32 år !! - om igen Vman...

The New Champion (Daniel) 29. november 2018, 19:04
Oldyer sagde:
Ha Ha, det er HELT urealistisk at en målmand begynder at falde (stige mindre) i værdi, da en målmand topper ved det 32 år !! - om igen Vman...
Så du siger en 32 årigs målmand salgspris er højere end en 28 årig i virkeligheden?
Derudover vil jeg også påstå at en 31 årig i virkeligheden ikke udvikler sig i samme tempo som en 25 årig smiley

Kollywood (Mr Kollywood) 29. november 2018, 19:10
The New Champion sagde:
Oldyer sagde:
Ha Ha, det er HELT urealistisk at en målmand begynder at falde (stige mindre) i værdi, da en målmand topper ved det 32 år !! - om igen Vman...
Så du siger en 32 årigs målmand salgspris er højere end en 28 årig i virkeligheden?
Derudover vil jeg også påstå at en 31 årig i virkeligheden ikke udvikler sig i samme tempo som en 25 årig smiley
målmænd topper som regel efter de 30 - i virkeligheden. Hans salgsværdi er selvfølgelig en anden sag
Besvar