Er vman support overhovedet en ting??? [Låst]

Skrevet i Generelt

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 1. februar 2020, 18:56
Kingsize FC sagde:
Red Bull Toro sagde:
Kingsize FC sagde:
Og hvis det er således, at man ikke må lave "byttehandler", så kan jeg sagtens forstå at denne ENE bliver rettet til, men at rette de handler til, hvor spillere er blevet solgt indenfor deres givne værdi giver absolut ingen mening? Men det kan I vel også argumentere imod? :-) Argumenter så imod dette: HVORFOR står der så en værdi skrevet, hvis det ikke engang er hvad spilleren menes at være værd?! Så må værdiindekset jo fjernes helt fra spillet? :-)
den kan jeg ikke svare på jeg undre mig selv over det, tænker at de rige klubber kan se kæmpe potentiale i spilleren
og så der bud krig om ham og 10 mil er ingenting hvis de kan få solgt ham for 30

men folk må da gerne svare på hvordan nogen med en værdi på 5000 c kan købes for 10 mil for det undre jeg mig over
Præcis min pointe. Jeg har set spillere vurderet til mellem 3-12.000, som bliver solgt for 22 mil. Hvilket vil sige at nogle spillere mener, at han er mere værd. Disse bliver sandsynligvis ikke reguleret efterfølgende, eftersom jeg kan se at det sker på [ikke tag mig på ordet] stortset daglig basis. Men igen, ja, det var en spiller som blev byttet tilbage til mig for mindre, og hvis dette er imod reglerne tager jeg gerne dette. Nu er det som har skudt mig i sænk så bare, at mange af de handler, hvor prisen jeg er blevet betalt rent faktisk er inde for den skrevne værdi, OGSÅ er blevet rettet til LANGT under den selvsamme værdi, som giver NUL mening i mit hovede - for igen, hvad har vi så værdien for? :-)
Det er stadig ikke værdiindekset der gør at dine handler er reduceret.. Det er mistanken om mere end en klub, eller samhandel med en anden klub for profit der gør at du er under mistanke.. Og den får du svært ved at slippe uden om..

Østerbro IF (Numero uno) 1. februar 2020, 19:01
Jeg låser her.
Der kommer intet godt ud af denne tråd.

@Trådopretter - Jeg skal nok kigge på din sag med det samme.

Derudover vil jeg endnu en gang gøre opmærksom på denne regel, som folk åbenbart har det meget svært med at overholde:

7.2. Offentlige anklager
Det er forbudt offentligt at beskylde andre managers for brud på reglerne. Det er forbudt offentligt at klage over afgørelser foretaget af et medlem af Virtual Manager Crew. Anklager og appeller skal i stedet foregå via support- og appelsystemet.

Læs vores overordnede Spilleregler her.

Moderator - Absalons Drenge
Besvar