Spørgsmål ang folk som er login-bannede.

Skrevet i Generelt

Atlanta Hawks (Christoffer) 5. marts 2020, 22:14
Eagles Academy sagde:
Atlanta Hawks sagde:
Eagles Academy sagde:
KBHAVANA CF sagde:
Wild Ferrets sagde:
Grunden til de ikke gør det, er at folk skal have mulighed for at anke deres ban. Hvis en klub nu blev banned på et forkert grundlag, så er det rimelig surt at have mistet hele sin spillertrup.
men så har man en masse credits. smiley
Penge er ikke alt.. smiley
Men penge er bedre end 1 måneds mistet træning smiley Hvad skal klubberne bruge deres spillere til hvis de kommer tilbage efter 1-2 måneder efter evt. forkert ban? Som tilfældet er med de to nylig klubber der er blevet banned vil deres 15-16 årige miste usædvanlig meget værdi uden træning.

Vman burde efter min mening træne spillerne på træningskamp ved normal intensitet indtil klubben med 110% sikkerhed er udelukket i 20 år eller frifundet. Hvis konsekvensen er som først antaget, skal spillerne efterfølgende smides på en 24 timers auktion uden pengene går til klubben.

/Christoffer
Der er vi helt enige - hvis vi snakker 1 måned.
Men som Wild Ferrets formulerede det, så skrev han hellere ikke 1 måned, men at man skal have tid til at appellere - Det tror jeg ikke tager mere end 1 uge.
Hvis det blot er 1 uge, så vil jeg personligt selv være utilfreds med at spillerne blot er sat på auktion smiley
1 uge eller 1 måned. Det er lige meget. Træningen burde stadig foregå automatisk ved ban, og specielt hvis klubberne stadig har mulighed for at aappellere. Det er da super skod at miste 1 dag, 1 uge, 1 måned, i dont give a .... - hvis der er sket en fejl smiley
Spillerne skal først slippes "fri" når man er 110% sikker i sagen - og fordi de så ikke, har mistet alverden af hverken træning eller egenskaber, vil de stadig være attraktive på markedet.

Eagles Academy (Føj nogle træninger) 5. marts 2020, 22:51
Atlanta Hawks sagde:
Eagles Academy sagde:
Atlanta Hawks sagde:
Eagles Academy sagde:
KBHAVANA CF sagde:
Wild Ferrets sagde:
Grunden til de ikke gør det, er at folk skal have mulighed for at anke deres ban. Hvis en klub nu blev banned på et forkert grundlag, så er det rimelig surt at have mistet hele sin spillertrup.
men så har man en masse credits. smiley
Penge er ikke alt.. smiley
Men penge er bedre end 1 måneds mistet træning smiley Hvad skal klubberne bruge deres spillere til hvis de kommer tilbage efter 1-2 måneder efter evt. forkert ban? Som tilfældet er med de to nylig klubber der er blevet banned vil deres 15-16 årige miste usædvanlig meget værdi uden træning.

Vman burde efter min mening træne spillerne på træningskamp ved normal intensitet indtil klubben med 110% sikkerhed er udelukket i 20 år eller frifundet. Hvis konsekvensen er som først antaget, skal spillerne efterfølgende smides på en 24 timers auktion uden pengene går til klubben.

/Christoffer
Der er vi helt enige - hvis vi snakker 1 måned.
Men som Wild Ferrets formulerede det, så skrev han hellere ikke 1 måned, men at man skal have tid til at appellere - Det tror jeg ikke tager mere end 1 uge.
Hvis det blot er 1 uge, så vil jeg personligt selv være utilfreds med at spillerne blot er sat på auktion smiley
1 uge eller 1 måned. Det er lige meget. Træningen burde stadig foregå automatisk ved ban, og specielt hvis klubberne stadig har mulighed for at aappellere. Det er da super skod at miste 1 dag, 1 uge, 1 måned, i dont give a .... - hvis der er sket en fejl smiley
Spillerne skal først slippes "fri" når man er 110% sikker i sagen - og fordi de så ikke, har mistet alverden af hverken træning eller egenskaber, vil de stadig være attraktive på markedet.
Jeg forstår godt hvad du mener med at de skal trænes automatisk og er helt enig, men det var skam heller ikke den del af dit opslag som jeg kommenterede på.. smiley
Nu snakkede jeg kun om hvis spillerne blev sat på auktion ufrivilligt efter 1 uge, og ikke at træning burde foregå automatisk i den periode, hvilket jeg jo helt klart også synes er en god idé smiley

Mida FC (Mida FC) 5. marts 2020, 22:55
Kan se der er en tidligere tråd med samme emne, men flere tråde om samme emne værner vel om alvoren ved problemet smiley https://www.virtualmanager.com/forums/topics/1212137-frigivelse-af-kontrakter-ved-ban-af-en-klub

Af ren interesse har i så oplevet at en bannet klub er blevet åbnet igen? Det har jeg nemlig ikke selv - men dermed ikke sagt det ikke er sket. Jeg er totalt med på, at man skal have mulighed for at anke. Men jeg har også tillid til, at når man får et ban, så ligger der en grund til. Folk med rettigheder til at banne formoder jeg også er nøje udvalgt, hvorfor et fejlban må være en yderst sjældenhed (især fordi mange af sagerne vel bliver set på af flere øjne).

På baggrund af ovenstående ser jeg også helst at man frigiver spillerne højst en uge efter et ban. I tilfælde af klubben i sjældne tilfælde åbnes kan man så få credits fra auktionen + evt. ekstra kompensation fra VMan, da credits ikke altid kan erstatte en spiller (i know). Jeg kan dog også se fornuft i man sætter dem på autotræning indtil hele sagsforløbet er overstået. Én ting som jeg absolut ikke kan se fornuft i er at have det som nu, hvor kontrakterne forlænges 2,5 måned ved ban og dyre stjerne- samt potentialespillere går tabt.

En lille ekstra tilføjelse.
Der er jo i dag flere strafformer såsom bødestraf, handelsblokade o.l. Jeg mener kun permaban gives ved flerklubberi, klubsalg og andre ekstremtilfælde (altså hvor man er relativ sikker i sin sag med klare beviser).

Atlanta Hawks (Christoffer) 6. marts 2020, 10:03
Eagles Academy sagde:
Atlanta Hawks sagde:
Eagles Academy sagde:
Atlanta Hawks sagde:
Eagles Academy sagde:
KBHAVANA CF sagde:
Wild Ferrets sagde:
Grunden til de ikke gør det, er at folk skal have mulighed for at anke deres ban. Hvis en klub nu blev banned på et forkert grundlag, så er det rimelig surt at have mistet hele sin spillertrup.
men så har man en masse credits. smiley
Penge er ikke alt.. smiley
Men penge er bedre end 1 måneds mistet træning smiley Hvad skal klubberne bruge deres spillere til hvis de kommer tilbage efter 1-2 måneder efter evt. forkert ban? Som tilfældet er med de to nylig klubber der er blevet banned vil deres 15-16 årige miste usædvanlig meget værdi uden træning.

Vman burde efter min mening træne spillerne på træningskamp ved normal intensitet indtil klubben med 110% sikkerhed er udelukket i 20 år eller frifundet. Hvis konsekvensen er som først antaget, skal spillerne efterfølgende smides på en 24 timers auktion uden pengene går til klubben.

/Christoffer
Der er vi helt enige - hvis vi snakker 1 måned.
Men som Wild Ferrets formulerede det, så skrev han hellere ikke 1 måned, men at man skal have tid til at appellere - Det tror jeg ikke tager mere end 1 uge.
Hvis det blot er 1 uge, så vil jeg personligt selv være utilfreds med at spillerne blot er sat på auktion smiley
1 uge eller 1 måned. Det er lige meget. Træningen burde stadig foregå automatisk ved ban, og specielt hvis klubberne stadig har mulighed for at aappellere. Det er da super skod at miste 1 dag, 1 uge, 1 måned, i dont give a .... - hvis der er sket en fejl smiley
Spillerne skal først slippes "fri" når man er 110% sikker i sagen - og fordi de så ikke, har mistet alverden af hverken træning eller egenskaber, vil de stadig være attraktive på markedet.
Jeg forstår godt hvad du mener med at de skal trænes automatisk og er helt enig, men det var skam heller ikke den del af dit opslag som jeg kommenterede på.. smiley
Nu snakkede jeg kun om hvis spillerne blev sat på auktion ufrivilligt efter 1 uge, og ikke at træning burde foregå automatisk i den periode, hvilket jeg jo helt klart også synes er en god idé smiley
Tror i bund og grund vi er rimelig enige så smiley Jeg mener heller ikke spillerne bare skal smides på auktion med det samme der sker et ban. Vent til man er helt sikker, om det tager 2 dage eller 1 måned er ligegyldigt så længe spillerne får træningen i mens :-)
Besvar