kampsimulatoren - hvordan taber jeg denne kamp?

Skrevet i Generelt

Grejsdal IF (Alle spillere t-listet) 6. juni 2020, 09:58

Team Aerox (Østergaard) 6. juni 2020, 10:56
Det må vist være årets overraskelse.
Disse resultater ser vi en gang i mellem.
Det er sjovest når man selv er det undertippede hold
Op på hesten igen smiley

Grejsdal IF (Alle spillere t-listet) 6. juni 2020, 11:18
ja og satme skuffende når man taber sådan nogle kampe :I

The Danish Vikings (H Hansen) 6. juni 2020, 20:54
Din målmand får karakteren 9 og din angriber bliver kampens spiller haha.

Hvis din målmand så havde fået 1 eller 2 i karakter og hans angribere havde fået 10-taller, kunne man skrive om årets overraskelse, her vil jeg vælge at kalde det en "BIG BUG"


FC Internazionale (Hej) 6. juni 2020, 21:04
Jeg har givet op. Jeg gider ikke mere lotto resultater. Jeg har opsagt abonnementet og vender ikke tilbage denne gang.


PAN united (PANIL) 6. juni 2020, 22:35
FC Internazionale sagde:
Jeg har givet op. Jeg gider ikke mere lotto resultater. Jeg har opsagt abonnementet og vender ikke tilbage denne gang.
Jeg er meget enig med dig her - Overvejer det samme smiley

Grejsdal IF (Alle spillere t-listet) 6. juni 2020, 22:46
tak for støtten drenge

- jeg var også en smule skuffet da jeg taber 2-1 på hjmmebane. Jeg kunne leve med det hvis jeg havde tabt på hans hjemmebane

Atlanta Hawks (Christoffer) 6. juni 2020, 22:50
PAN united sagde:
FC Internazionale sagde:
Jeg har givet op. Jeg gider ikke mere lotto resultater. Jeg har opsagt abonnementet og vender ikke tilbage denne gang.
Jeg er meget enig med dig her - Overvejer det samme smiley
PAN, hold xD Du er pt. tæt på din anden treble i streg! Du har tabt 3 kampe og spillet et godt stykke over 30 smiley

Ikke fordi jeg ikke er enig i at kampsimulatoren skal have en ordentlig omgang, men synes helt ærligt det vil være kedeligt hvis man bare fejede alt modstand af vejen. Dårlige resultater er forfærdelige, dog skal det bare ske ellers bliver det da først kedeligt smiley

The Danish Vikings (H Hansen) 6. juni 2020, 22:53
Atlanta Hawks sagde:
PAN united sagde:
FC Internazionale sagde:
Jeg har givet op. Jeg gider ikke mere lotto resultater. Jeg har opsagt abonnementet og vender ikke tilbage denne gang.
Jeg er meget enig med dig her - Overvejer det samme smiley
PAN, hold xD Du er pt. tæt på din anden treble i streg! Du har tabt 3 kampe og spillet et godt stykke over 30 smiley

Ikke fordi jeg ikke er enig i at kampsimulatoren skal have en ordentlig omgang, men synes helt ærligt det vil være kedeligt hvis man bare fejede alt modstand af vejen. Dårlige resultater er forfærdelige, dog skal det bare ske ellers bliver det da først kedeligt smiley
Meget enig, men prøv se på karaktererne de enkelte spillere har fået, så giver resultatet slet ingen mening.

Atlanta Hawks (Christoffer) 6. juni 2020, 22:57
The Danish Vikings sagde:
Atlanta Hawks sagde:
PAN united sagde:
FC Internazionale sagde:
Jeg har givet op. Jeg gider ikke mere lotto resultater. Jeg har opsagt abonnementet og vender ikke tilbage denne gang.
Jeg er meget enig med dig her - Overvejer det samme smiley
PAN, hold xD Du er pt. tæt på din anden treble i streg! Du har tabt 3 kampe og spillet et godt stykke over 30 smiley

Ikke fordi jeg ikke er enig i at kampsimulatoren skal have en ordentlig omgang, men synes helt ærligt det vil være kedeligt hvis man bare fejede alt modstand af vejen. Dårlige resultater er forfærdelige, dog skal det bare ske ellers bliver det da først kedeligt smiley
Meget enig, men prøv se på karaktererne de enkelte spillere har fået, så giver resultatet slet ingen mening.
Karaktererne er trukket i en automat, og sådan er det stort set i hver kamp.
Besvar