kampsimulatoren - hvordan taber jeg denne kamp?

Skrevet i Generelt

Arentscastle FC (Game over) 7. juni 2020, 16:46
Hej alle.
Jeg synes at ejeren af dette spil fortjener stor ros for sit engagement, og vilje til at lytte til dem som har forslag til spillet. Jeg er sikker på at ejeren har denne kampsimulator i sin kikkert, men bare ikke er nået dertil endnu.
Hilsen en manager som synes at spillet har en positiv retning smiley

Loyals (VMEnhancer) 7. juni 2020, 18:45
The Danish Vikings sagde:
Loyals sagde:
Nu karakter blev drøftet, så får I lige løsningen på hvordan de bliver spyttet ud:
Karakterberegning sagde:

RATE_SCORE = 10
RATE_ASSIST = 10
RATE_FINISHING = 5
RATE_CARD_RED = -20
RATE_CARD_YELLOW = -10
RATE_TACKLING = 10
RATE_UNSUCCESSFUL_TACKLING = -5
RATE_TACKLED = -5
RATE_DRIBLING = 10
RATE_PASS = 5
RATE_GOAL_SAVE = 15
RATE_GOAL_UNSUCCESSFUL_SAVE = -5
RATE_INTERCEPTION = 5
RATE_PASS_FAULT = -5
RATE_OFFSIDE = -5

→ Splittet med 10 = Rating
Det er altså langt fra et godt mål. Særligt keepere er tosset, idet det giver +15 at rede, men -5 at lukke et bold ind (Burde vel næsten at være omvendt?)
Hvor har du ovennævnte fra?
Sunnyvale delte dem på crew-fora engang. Jeg kan ikke forestille mig at han har ændret i dem siden.

Gudenå FC (Blaki er god) 7. juni 2020, 18:47
Tartaria sagde:
Hej alle.
Jeg synes at ejeren af dette spil fortjener stor ros for sit engagement, og vilje til at lytte til dem som har forslag til spillet. Jeg er sikker på at ejeren har denne kampsimulator i sin kikkert, men bare ikke er nået dertil endnu.
Hilsen en manager som synes at spillet har en positiv retning smiley
Med. dejligt spil nemlig, mvh. Vman fan

Solsbury Hill (Jigsaw) 7. juni 2020, 19:01
FC Internazionale sagde:
Scrooge FC sagde:
Synes folk tuder rimeligt meget herinde :-) Især dig FC Inter.

Jeg har personligt aldrig haft problemer. Joh, jeg har da tabt mærkelige kampe, men har nogen af jer nogensinde set en normal IRL fodboldkamp? Taber storhold også kampe? Ja sku da.

Kom ind i kampen
Jeg ved ikke hvor du ser tuderi i mit indlæg smiley Jeg har fremlagt mit syn på spillet og har valgt at tage konsekvensen af det. Har aldrig sagt at jeg burde have vundet det ene eller det andet kamp.
Du har ikke taget en konsekvens. Du har valgt, at det er din måde at belønne det bedste online managerspil på.
Besvar