Det er mig en gåde..

Skrevet i Generelt

Aarhus (big boss) 17. juni 2020, 15:03
Holstebro sagde:
Rhodesia sagde:
Holstebro sagde:
Bosporus FC sagde:
Holstebro sagde:
Bosporus FC sagde:
Holstebro sagde:
Bosporus FC sagde:
Lyon sagde:
Bosporus FC sagde:
BK Frem sagde:
En spiller som er 1 dag fra 24 år, (23 år og 1 dag til fødselsdag) skal træne med 20 i begge dele. Spillerens første dag i sit 24 år, skal træne med 20 i mark
https://www.virtualmanager.com/da/manual/personale/traenere

Her står der 21?
Manualen trænger til en opdatering.

Det er lige blevet lavet om i forbindelse med ungdomsholdet. Ungdomspillere på en træner gælder nu til og med 23 år.
https://www.virtualmanager.com/blog/1025-humor-estimering-og-andre-nyheder
Det er da dejligt man bruger credits på noget, som ikke alligevel er gældende så. smiley
Det er næsten lige blevet lavet om, så tænker at du overlever smiley
Det var da noget underligt noget at sige. Jeg ikke er interesseret i, hvad du tænker. smiley
smiley Man skal godt nok træde varsomt. Jeg er virkelig heller ikke interesseret i, hvad du tænker, mester.
Jeg har heller ikke forsøgt at overbevise dig om noget, honeyboo :asd:
Okay, snowflake smiley
Kan i ikke besvare mit spørgsmål, istedet for at flame hinanden. I er begge to rigtig kloge, så brug energien på at hjælpe <3 kys fra Gellerup

Edit: Selvfølgelig skal manualen ikke give forkert information, men man kan godt sige det på en ordentlig måde.. Done
Beklager smiley og du har ret i det sidste du nævner. Det er af selv samme grund, at jeg begyndte at diskutere med ham :p
Ved at mene, at ''jeg nok overlever'' xD Udbyderne tænkte ikke, at jeg overlevede så jeg fik overført mine credits tilbage - så tak til dem.
Du er vestjyde, du om ingen anden burde vide at der er nultolerance overfor bs smiley

KBHAVANA CF (Tak for denne gang) 17. juni 2020, 15:10
Bosporus FC sagde:

Ved at mene, at ''jeg nok overlever'' xD Udbyderne tænkte ikke, at jeg overlevede så jeg fik overført mine credits tilbage - så tak til dem.
Du er vestjyde, du om ingen anden burde vide at der er nultolerance overfor bs smiley
Flot. Tillykke med det. Du burde tage dig en tudekiks. Du vil diskutere med alt og alle, i alle tråde.

Aarhus (big boss) 17. juni 2020, 15:21
KBHAVANA CF sagde:
Bosporus FC sagde:

Ved at mene, at ''jeg nok overlever'' xD Udbyderne tænkte ikke, at jeg overlevede så jeg fik overført mine credits tilbage - så tak til dem.
Du er vestjyde, du om ingen anden burde vide at der er nultolerance overfor bs smiley
Flot. Tillykke med det. Du burde tage dig en tudekiks. Du vil diskutere med alt og alle, i alle tråde.
Takker. Jeg bukker og nejer.
Jeg mindes ikke, at jeg havde triggeret en diskussion i denne tråd eller nogen andre tråde. Jeg spurgte, jeg fik svar også var det ligesom ude af verdenen indtil folk begynder at belære mig om, at jeg burde lægge røv til bs. Beklager jeg ikke er typen.

Føler ikke jeg har en vilje til at diskutere med folk, så den giver jeg til din vrangforestilling.

Kollywood (Mr Kollywood) 17. juni 2020, 15:34
Bosporus FC sagde:
Holstebro sagde:
Rhodesia sagde:
Holstebro sagde:
Bosporus FC sagde:
Holstebro sagde:
Bosporus FC sagde:
Holstebro sagde:
Bosporus FC sagde:
Lyon sagde:
Bosporus FC sagde:
BK Frem sagde:
En spiller som er 1 dag fra 24 år, (23 år og 1 dag til fødselsdag) skal træne med 20 i begge dele. Spillerens første dag i sit 24 år, skal træne med 20 i mark
https://www.virtualmanager.com/da/manual/personale/traenere

Her står der 21?
Manualen trænger til en opdatering.

Det er lige blevet lavet om i forbindelse med ungdomsholdet. Ungdomspillere på en træner gælder nu til og med 23 år.
https://www.virtualmanager.com/blog/1025-humor-estimering-og-andre-nyheder
Det er da dejligt man bruger credits på noget, som ikke alligevel er gældende så. smiley
Det er næsten lige blevet lavet om, så tænker at du overlever smiley
Det var da noget underligt noget at sige. Jeg ikke er interesseret i, hvad du tænker. smiley
smiley Man skal godt nok træde varsomt. Jeg er virkelig heller ikke interesseret i, hvad du tænker, mester.
Jeg har heller ikke forsøgt at overbevise dig om noget, honeyboo :asd:
Okay, snowflake smiley
Kan i ikke besvare mit spørgsmål, istedet for at flame hinanden. I er begge to rigtig kloge, så brug energien på at hjælpe <3 kys fra Gellerup

Edit: Selvfølgelig skal manualen ikke give forkert information, men man kan godt sige det på en ordentlig måde.. Done
Beklager smiley og du har ret i det sidste du nævner. Det er af selv samme grund, at jeg begyndte at diskutere med ham :p
Ved at mene, at ''jeg nok overlever'' xD Udbyderne tænkte ikke, at jeg overlevede så jeg fik overført mine credits tilbage - så tak til dem.
Du er vestjyde, du om ingen anden burde vide at der er nultolerance overfor bs smiley
Ja, du bullshitter nemlig smiley Det er en absurd ting at brokke sig over imo, men lad det nu ligge smiley

Aarhus (big boss) 17. juni 2020, 15:35
En absurd ting at brokke sig over fejlinformation, som er givet er spillet selv. Okay. Jeg har simpelthen set det med nu.
Om ikke andet fik de rettet fejlen hurtigt, så ros til dem. Manualen for nyere spillere er jo vigtig. Så at der bliver givet direkte fejlinformation eller forældet information er redflagged for mit vedkommende. Princippet om WYSIWYG.

Kollywood (Mr Kollywood) 17. juni 2020, 16:05
Bosporus FC sagde:
En absurd ting at brokke sig over fejlinformation, som er givet er spillet selv. Okay. Jeg har simpelthen set det med nu.
Om ikke andet fik de rettet fejlen hurtigt, så ros til dem. Manualen for nyere spillere er jo vigtig. Så at der bliver givet direkte fejlinformation eller forældet information er redflagged for mit vedkommende. Princippet om WYSIWYG.
Det er jo ikke det faktum, at du påpeger fejlen, men at du ikke gør det på en særlig konstruktiv måde. Beklager at jeg gik til dig, men forum er efterhånden blevet omdannet til ét stort brokke-helvede. Det er sgu trættende.

Aarhus (big boss) 17. juni 2020, 16:09
Holstebro sagde:
Bosporus FC sagde:
En absurd ting at brokke sig over fejlinformation, som er givet er spillet selv. Okay. Jeg har simpelthen set det med nu.
Om ikke andet fik de rettet fejlen hurtigt, så ros til dem. Manualen for nyere spillere er jo vigtig. Så at der bliver givet direkte fejlinformation eller forældet information er redflagged for mit vedkommende. Princippet om WYSIWYG.
Det er jo ikke det faktum, at du påpeger fejlen, men at du ikke gør det på en særlig konstruktiv måde. Beklager at jeg gik til dig, men forum er efterhånden blevet omdannet til ét stort brokke-helvede. Det er sgu trættende.
Tjah det er hvad det er **** det.
Det er rettet nu, startede jo bare en sag og de var gode nok til at løse det hurtigt og kontant. Synes bare det var sådan 'meh' efter jeg lige var startet igen, også sker det der fordi de ikke lige havde opdateret siden xd

Kollywood (Mr Kollywood) 17. juni 2020, 16:15
Bosporus FC sagde:
Holstebro sagde:
Bosporus FC sagde:
En absurd ting at brokke sig over fejlinformation, som er givet er spillet selv. Okay. Jeg har simpelthen set det med nu.
Om ikke andet fik de rettet fejlen hurtigt, så ros til dem. Manualen for nyere spillere er jo vigtig. Så at der bliver givet direkte fejlinformation eller forældet information er redflagged for mit vedkommende. Princippet om WYSIWYG.
Det er jo ikke det faktum, at du påpeger fejlen, men at du ikke gør det på en særlig konstruktiv måde. Beklager at jeg gik til dig, men forum er efterhånden blevet omdannet til ét stort brokke-helvede. Det er sgu trættende.
Tjah det er hvad det er **** det.
Det er rettet nu, startede jo bare en sag og de var gode nok til at løse det hurtigt og kontant. Synes bare det var sådan 'meh' efter jeg lige var startet igen, også sker det der fordi de ikke lige havde opdateret siden xd
Ye, forstår godt, at det er træls evt. at have fejltrænet spillerne. Men ja, lad os lukke den her, så tråden kommer tilbage på sporet :p

Aarhus (big boss) 17. juni 2020, 16:16
Holstebro sagde:
Bosporus FC sagde:
Holstebro sagde:
Bosporus FC sagde:
En absurd ting at brokke sig over fejlinformation, som er givet er spillet selv. Okay. Jeg har simpelthen set det med nu.
Om ikke andet fik de rettet fejlen hurtigt, så ros til dem. Manualen for nyere spillere er jo vigtig. Så at der bliver givet direkte fejlinformation eller forældet information er redflagged for mit vedkommende. Princippet om WYSIWYG.
Det er jo ikke det faktum, at du påpeger fejlen, men at du ikke gør det på en særlig konstruktiv måde. Beklager at jeg gik til dig, men forum er efterhånden blevet omdannet til ét stort brokke-helvede. Det er sgu trættende.
Tjah det er hvad det er **** det.
Det er rettet nu, startede jo bare en sag og de var gode nok til at løse det hurtigt og kontant. Synes bare det var sådan 'meh' efter jeg lige var startet igen, også sker det der fordi de ikke lige havde opdateret siden xd
Ye, forstår godt, at det er træls evt. at have fejltrænet spillerne. Men ja, lad os lukke den her, så tråden kommer tilbage på sporet :p
Yi, have a nice one.
Besvar