"Sponsor tricket" af Silkeborg IF

Skrevet i Generelt

Solsbury Hill (Jigsaw) 1. juni 2020, 21:00
Min erfaring siger mig tag så meget som du tjener i en kamp og sæt som grundbeløb.
Prøv med lidt forskelligt, tjener du 90.000 pr kamp, så prøv også med 100.000 og 110.000 osv.
1 eller 0 i bonus beløb.

Hamsterdam CF (OVER AND OUT) 20. juni 2020, 21:45
FC Barcelona sagde:
Bonusbeløb: Supportere x 10

Jeg kan ikke længere få bonus beløb, ikke engang ved 5x og 2. plads. Havde 19350 supportere og 130k vifa point denne her sæson.

Jeg søgte 645k uden bonus, og så søgte jeg 645k med 100-180k i bonus. Jeg blev afvist på dem alle med bonus og fik 645k uden bonus.

Gør jeg noget forkert?
jeg har det på samme måde, jeg er ik haft sponsor de sidste 3 uger, blev afslået hele tiden :s

Aarhus (big boss) 21. juni 2020, 19:09
Scam City

OB United (Odins Utd) 22. juni 2020, 13:22
Men hvordan kan man vide hvilket seedninger man får når man rykker op? Går ud fra at ens vifarank stiger om søndagen ifb. med oprykning? smiley

Men hvis ellers den model virker som Silkeborg beskriver, så er det da en god måde til flere penge, så frem man har holdet til det smiley

Aarhus (big boss) 22. juni 2020, 13:53
JJ Biloptimering sagde:
Men hvordan kan man vide hvilket seedninger man får når man rykker op? Går ud fra at ens vifarank stiger om søndagen ifb. med oprykning? smiley

Men hvis ellers den model virker som Silkeborg beskriver, så er det da en god måde til flere penge, så frem man har holdet til det smiley
Din rang er jo determineret af dine point, det er ikke rangen men dine point du skal regne ud fra.
Du kan se dem seedet i ligaen du rykker op i og du kan se dine egne point. Bare husk på, at dine point bliver halveret hver søndag.

OB United (Odins Utd) 22. juni 2020, 14:00
Gümüslükspor sagde:
JJ Biloptimering sagde:
Men hvordan kan man vide hvilket seedninger man får når man rykker op? Går ud fra at ens vifarank stiger om søndagen ifb. med oprykning? smiley

Men hvis ellers den model virker som Silkeborg beskriver, så er det da en god måde til flere penge, så frem man har holdet til det smiley
Din rang er jo determineret af dine point, det er ikke rangen men dine point du skal regne ud fra.
Du kan se dem seedet i ligaen du rykker op i og du kan se dine egne point. Bare husk på, at dine point bliver halveret hver søndag.
Det var også point jeg mente før :p
Men synes nu ikke at de er blevet halveret siden igår?

Men kan man godt kigge på egne point og holdene i ligaen over.
Ud fra det finde sin seednings placering i den næste liga række?

Højmose FC (Hugo Højdrøn) 21. juli 2020, 07:26
Jeg har nu forsøgt mig lidt frem. Så må vi se. Jeg regner ikke med noget.
Jeg er lige startet efter 5 års pause og har glemt alt... :O Spillet 3 uger og har endnu ikke fået noget i sponsor.
betyder det noget hvor højt budgettet er for den enkelte sponsor. (Stjerner)

Ulm Warhawks (Ulmeister) 21. juli 2020, 08:12
Højmose FC sagde:
Jeg har nu forsøgt mig lidt frem. Så må vi se. Jeg regner ikke med noget.
Jeg er lige startet efter 5 års pause og har glemt alt... :O Spillet 3 uger og har endnu ikke fået noget i sponsor.
betyder det noget hvor højt budgettet er for den enkelte sponsor. (Stjerner)
Stjernerne indikerer mig bekendt kun, hvor mange penge de har at uddele. Er der samtidig flere ansøgere hos dem, så behøver du ikke nødvendigvis at få det bedste sponsorat hos dem.

Ungdomslandsholdet (Søger utrænede) 21. juli 2020, 09:40
Jeg er glad for denne tråd.

I denne sæson bliver jeg sponsoreret af Aruba Mobile Systems:

Grundbeløb 1 C

Bonusbeløb 1.000.000 C

Bonuskrav 6. plads

Der er dog rigtig mange gode klubber i min række, så måske er det derfor, at jeg kan få et så "højt" bonusbeløb. Jeg kan godt få lidt svært ved at opnå en 6. plads :O

koglen (Kom og gør en god handel) 26. juli 2020, 22:28
I denne sæson bliver jeg sponsoreret af pH Computers.

Grundbeløb 1 C

Bonusbeløb 2.500.000 C

Bonuskrav 1. plads

Jeg er seedet nr. 15 i tredje division i Sverige.

Ganske godt tilfreds smiley
Besvar