Idé Tråden - Kom med dine forslag!

Skrevet i Generelt

Bones of Thor (Thorbone) 18. september 2020, 15:07
Ja, men hvis det kun koster f.eks 1 mill. pr opgradering, så er det ikke mange dages opsparing for de store klubber.

Rhodesia (Rhodes) 18. september 2020, 15:14
Bones of Thor sagde:
Ja, men hvis det kun koster f.eks 1 mill. pr opgradering, så er det ikke mange dages opsparing for de store klubber.
Ved 1 mio. per anlæg ville jeg ikke kunne se meningen med det. Måske 25% af senior pris

Ulm Warhawks (Ulmeister) 18. september 2020, 16:32
Opgradering af træningsanlæg for ungdomshold bliver svær at implementere nu uden at skabe utilfredshed.

Der fratages en meget vigtig del fra klubberne, som mange ikke kan købe sig til igen - heller ikke ved reduceret pris.

Det kan ikke sammenlignes med stadion, da folk ikke blev frataget noget. De fik derimod muligheden for større entreindtægter, og så er det jo rimeligt, at man betaler for at få den større indtægt på den lange bane.

Olympica De Arsenal (Guldbjørn) 29. september 2020, 12:32
Har ikke lige kigget hele tråden igennem så måske er det foreslået før.

Synes der mangler en stat omkring spillerens fysik, måske styrke eller noget i den stil. Man ser mange spiller i virkelighedens verden leve på deres fysik, eller bruge deres fysik i deres spil både forsvar, midtbane og angreb.
Statten kunne måske være koblet på spillerens fysiske mål som højde/vægt ift. maksimum (Det giver måske ikke mening at en spiller der er 1.50 høj er 100 i fysik), men tænker måske at det ville kræve at man også gentænkede spillerens vægt/højde og hvordan de bliver lavet.

Saint Etienne (Billigste priser i spillet) 29. september 2020, 12:35
Olympica De Arsenal sagde:
Har ikke lige kigget hele tråden igennem så måske er det foreslået før.

Synes der mangler en stat omkring spillerens fysik, måske styrke eller noget i den stil. Man ser mange spiller i virkelighedens verden leve på deres fysik, eller bruge deres fysik i deres spil både forsvar, midtbane og angreb.
Statten kunne måske være koblet på spillerens fysiske mål som højde/vægt ift. maksimum (Det giver måske ikke mening at en spiller der er 1.50 høj er 100 i fysik), men tænker måske at det ville kræve at man også gentænkede spillerens vægt/højde og hvordan de bliver lavet.
Noget lignende er forslået

B➤ Spillernave, vægt og højde passer ikke rigtig sammen. En forsvarspiller burde ikke kunne være 153cm og veje 92 kilo.

Olympica De Arsenal (Guldbjørn) 29. september 2020, 12:37
Saint Etienne sagde:
Olympica De Arsenal sagde:
Har ikke lige kigget hele tråden igennem så måske er det foreslået før.

Synes der mangler en stat omkring spillerens fysik, måske styrke eller noget i den stil. Man ser mange spiller i virkelighedens verden leve på deres fysik, eller bruge deres fysik i deres spil både forsvar, midtbane og angreb.
Statten kunne måske være koblet på spillerens fysiske mål som højde/vægt ift. maksimum (Det giver måske ikke mening at en spiller der er 1.50 høj er 100 i fysik), men tænker måske at det ville kræve at man også gentænkede spillerens vægt/højde og hvordan de bliver lavet.
Noget lignende er forslået

B➤ Spillernave, vægt og højde passer ikke rigtig sammen. En forsvarspiller burde ikke kunne være 153cm og veje 92 kilo.
Ja det læste jeg godt, jeg synes bare det burde være en decideret stat man kan træne, derfor det ekstra forslag smiley

Saint Etienne (Billigste priser i spillet) 29. september 2020, 12:56
Olympica De Arsenal sagde:
Saint Etienne sagde:
Olympica De Arsenal sagde:
Har ikke lige kigget hele tråden igennem så måske er det foreslået før.

Synes der mangler en stat omkring spillerens fysik, måske styrke eller noget i den stil. Man ser mange spiller i virkelighedens verden leve på deres fysik, eller bruge deres fysik i deres spil både forsvar, midtbane og angreb.
Statten kunne måske være koblet på spillerens fysiske mål som højde/vægt ift. maksimum (Det giver måske ikke mening at en spiller der er 1.50 høj er 100 i fysik), men tænker måske at det ville kræve at man også gentænkede spillerens vægt/højde og hvordan de bliver lavet.
Noget lignende er forslået

B➤ Spillernave, vægt og højde passer ikke rigtig sammen. En forsvarspiller burde ikke kunne være 153cm og veje 92 kilo.
Ja det læste jeg godt, jeg synes bare det burde være en decideret stat man kan træne, derfor det ekstra forslag smiley
Idéen er god nok synes jeg, jeg tror bare det bliver for anstændigt at indføre. Den nye egenskab som du skriver kunne hedde 'fysik' skal jo implementeres i kampmotoren. I hvert fald så vidt jeg ved.

Chickenlegs United (Jaksi) 29. september 2020, 20:34
Hvor er det irriterende, at man ikke kan fortryde bud. Det er den nemmeste måde at brænde alt ofr mange credits af på. Suk.

Saint Etienne (Billigste priser i spillet) 30. september 2020, 14:10
Chickenlegs United sagde:
Hvor er det irriterende, at man ikke kan fortryde bud. Det er den nemmeste måde at brænde alt ofr mange credits af på. Suk.
På auktionen eller?

Svartopia (Andreas) 30. september 2020, 14:14
Chickenlegs United sagde:
Hvor er det irriterende, at man ikke kan fortryde bud. Det er den nemmeste måde at brænde alt ofr mange credits af på. Suk.
Med fare for at lyde flabet handler det det vel om, at man tænker sig om, inden man smider et bud på auktionen.
Besvar