Idé Tråden - Kom med dine forslag!

Skrevet i Generelt

BK Frem (BK Frem) 3. oktober 2020, 14:11
*Pers Løver - Indlægget bliver for langt smiley

Man behøver ikke at have det hele med. Man kan tage noget af det smiley
- Nogle af egenskaberne kan lægges sammen evt.

Loyals (VMEnhancer) 3. oktober 2020, 14:59
Er det ikke bare dem fra Football manager-spillene?

Uanset, så var der jo 15, mener jeg, stats engang hvilket blev skåret ned for at det simplere og fordi nogle stats var noget nær uudnyttede.

Det man her i dag er de famle stats vi havde, men lagt sammen.

BK Frem (BK Frem) 3. oktober 2020, 17:35
Loyals sagde:
Er det ikke bare dem fra Football manager-spillene?

Uanset, så var der jo 15, mener jeg, stats engang hvilket blev skåret ned for at det simplere og fordi nogle stats var noget nær uudnyttede.

Det man her i dag er de famle stats vi havde, men lagt sammen.
Det er rigtigt. Det havde jeg glemt smiley

Ulm Warhawks (Ulmeister) 3. oktober 2020, 20:16
Nogengange skal man i mine øjne passe på med, at man ikke ønsker et simpelt og ligetil browser spil lavet om til football manager. Mange af os sætter pris på, at der ikke er uoverskuelig meget, man skal sætte sig ind i eller tage stilling til. Ønskede jeg dette, så havde jeg spillet football manager smiley

10 egenskaber er fint for mig. Savner dig at man i toppen skal tænke lidt mere over, hvilke stats der skal trænes op, da mange maxer ud i 5+ egenskaber.

Savner lidt mere muligheder i taktikken, men det er også på tegnebrættet, lød det til tidligere.

BK Frem (BK Frem) 4. oktober 2020, 10:35
Ulm Warhawks sagde:
Nogengange skal man i mine øjne passe på med, at man ikke ønsker et simpelt og ligetil browser spil lavet om til football manager. Mange af os sætter pris på, at der ikke er uoverskuelig meget, man skal sætte sig ind i eller tage stilling til. Ønskede jeg dette, så havde jeg spillet football manager smiley

10 egenskaber er fint for mig. Savner dig at man i toppen skal tænke lidt mere over, hvilke stats der skal trænes op, da mange maxer ud i 5+ egenskaber.

Savner lidt mere muligheder i taktikken, men det er også på tegnebrættet, lød det til tidligere.
Det har du helt ret i. Min pointe er at en defensiv midtbane ikke skal ligne en offensiv, bare fordi det giver en bedre vurdering. Jeg har et forslag nedenfor.

Dette er tabellen for hvordan spillerens vurdering vil komme til at se ud.

Offensiv Midtbane:

Aflevering 22,58%
Dribling 19,35%
Udholdenhed 16,13%
Afslutning 12,90%
Hurtighed 9,68%
Kampånd 6,45%
Tackling 3,23%
Acceleration 3,23%
Dødboldsituationer 3,23%
Lederskab 3,23%

Defensiv Midtbane

Aflevering 22,58%
Dribling 19,35%
Acceleration 16,13 %
Tackling 12,90%
Hurtighed 9,68%
Kampånd 6,45%
Afslutning 3,23%
Udholdenhed 3,23 %
Dødboldsituationer 3,23%
Lederskab 3,23%

(Bare et eksempel)

Saint Etienne (Billigste priser i spillet) 5. oktober 2020, 09:37
BK Frem sagde:
Det er længe siden at der er blevet opdateret! Jeg skal prøve at indhente noget af det imorgen smiley
Måske kunne det være en idé på side 1 (hvor alle idéer står) at skrive hvornår det sidst er opdateret. Det gør det lidt nemmere at følge med smiley

BK Frem (BK Frem) 5. oktober 2020, 09:46
Saint Etienne sagde:
BK Frem sagde:
Det er længe siden at der er blevet opdateret! Jeg skal prøve at indhente noget af det imorgen smiley
Måske kunne det være en idé på side 1 (hvor alle idéer står) at skrive hvornår det sidst er opdateret. Det gør det lidt nemmere at følge med smiley
Hermed gjort smiley

Jeg kan have glemt at skrive nogle ind. Tjek jeres forslag igennem. Hvis jeres forslag er blevet glemt, så skriv til mig igennem klubben - Besked.

Ulm Warhawks (Ulmeister) 5. oktober 2020, 12:30
BK Frem sagde:
Ulm Warhawks sagde:
Nogengange skal man i mine øjne passe på med, at man ikke ønsker et simpelt og ligetil browser spil lavet om til football manager. Mange af os sætter pris på, at der ikke er uoverskuelig meget, man skal sætte sig ind i eller tage stilling til. Ønskede jeg dette, så havde jeg spillet football manager smiley

10 egenskaber er fint for mig. Savner dig at man i toppen skal tænke lidt mere over, hvilke stats der skal trænes op, da mange maxer ud i 5+ egenskaber.

Savner lidt mere muligheder i taktikken, men det er også på tegnebrættet, lød det til tidligere.
Det har du helt ret i. Min pointe er at en defensiv midtbane ikke skal ligne en offensiv, bare fordi det giver en bedre vurdering. Jeg har et forslag nedenfor.

...
Helt enig. I min verden kunne man godt fjerne vurderingstallet. Jeg anerkender dog, at nye brugere har glæde af et overall tal, som kan være en rettesnor for, hvilke spillere der er gode. Ulempen her er bare, at afslutning vægter absurd højt sammenlignet med tackling for en midtbane. Justeres dette til, så er vurderingstallet en fin rettesnor.

Så kan de garvede spiller have glæde af sin viden om fx udholdenhed, kampånd, lederskab og dødbolde. Nogen af egenskaberne er vigtige eller meget vigtige, mens andre er ligegyldige for størstedelen af spillerne.

Pahl IF (Kasper) 12. oktober 2020, 16:50
Opdatering af spillerværdier midt på ugen (onsdag). Måske det kunne få lidt mere gang i markedet hele ugen og ikke kun søndag og mandag hvor de fleste handler sker efter min erfaring.

Finito (Farvel Tak for spil Sjovt var det) 31. oktober 2020, 15:14
Liga-chatforum: En tråd der altid er åben inde under hver liga, hvor man kan kommunikere åbent med de andre i ligaen og gasse hinanden og promovere en kommende kamp i ligaen etc.
Besvar