Talenter af egen avl = tilfældigt?

Skrevet i Generelt

Juventus FC (farvel og tobak) 25. november 2020, 21:50
Kyoto Okami FC sagde:
Miyazaki FC sagde:
Kyoto Okami FC er stadig er stærkeste eksempel på en manager der enten forstår systemet eller er tæskeheldig
Jeg har været røv heldig det sidste års tid. Har lige trukket en til. smiley

Der er absolut intet system. Nogle er heldige, nogle er ikke. Trak en enorm og en formi samme dag sidste år. Latterligt heldigt. Men trak så nærmest intet de første 10 år af min tid på vman. Siger dog ikke nej tak til heldet, får jo fyldt godt op med japanere på den her måde. smiley

Men takker for de pæne ord. smiley
Selvfølgelig vil kapitalisten ikke dele ud af sine tricks.. smh. smiley

Olympigue de Marseille (Husk at forlænge kontrakter) 25. november 2020, 22:02
Jeg lavede 14 egne ungdomsspillere til talent på under 2 måneder. Det gælder bare om at være god.

Mortys Rangers (Rick Sanchez) 25. november 2020, 22:12
Olympigue de Marseille sagde:
Jeg lavede 14 egne ungdomsspillere til talent på under 2 måneder. Det gælder bare om at være god.
OK Jeppe K

Miyazaki FC (Prince Mononoke) 25. november 2020, 23:00
Kyoto Okami FC sagde:
Miyazaki FC sagde:
Kyoto Okami FC er stadig er stærkeste eksempel på en manager der enten forstår systemet eller er tæskeheldig
Jeg har været røv heldig det sidste års tid. Har lige trukket en til. smiley

Der er absolut intet system. Nogle er heldige, nogle er ikke. Trak en enorm og en formi samme dag sidste år. Latterligt heldigt. Men trak så nærmest intet de første 10 år af min tid på vman. Siger dog ikke nej tak til heldet, får jo fyldt godt op med japanere på den her måde. smiley

Men takker for de pæne ord. smiley
Jeg er ikke engang misundelig. For det er en fryd at se en klub køre et koncept og en klar stil, der omfavner hele klubben. Hvis det bare var sådan, at dedikerede managers blev belønnet for at fremme én nationalitets spillere.

Miyazaki FC (Prince Mononoke) 25. november 2020, 23:03
Olympigue de Marseille sagde:
Jeg lavede 14 egne ungdomsspillere til talent på under 2 måneder. Det gælder bare om at være god.
Det er så ikke de mest bemærkelsesværdige talenter.
Du kan løbe med prisen for vmans flotteste logo.

Olympigue de Marseille (Husk at forlænge kontrakter) 25. november 2020, 23:24
Miyazaki FC sagde:
Olympigue de Marseille sagde:
Jeg lavede 14 egne ungdomsspillere til talent på under 2 måneder. Det gælder bare om at være god.
Det er så ikke de mest bemærkelsesværdige talenter.
Du kan løbe med prisen for vmans flotteste logo.
Tak, har også brugt lang tid på det. Dit er også. Ok.

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 25. november 2020, 23:24
Miyazaki FC sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Miyazaki FC sagde:
Kyoto Okami FC er stadig er stærkeste eksempel på en manager der enten forstår systemet eller er tæskeheldig
Jeg har været røv heldig det sidste års tid. Har lige trukket en til. smiley

Der er absolut intet system. Nogle er heldige, nogle er ikke. Trak en enorm og en formi samme dag sidste år. Latterligt heldigt. Men trak så nærmest intet de første 10 år af min tid på vman. Siger dog ikke nej tak til heldet, får jo fyldt godt op med japanere på den her måde. smiley

Men takker for de pæne ord. smiley
Jeg er ikke engang misundelig. For det er en fryd at se en klub køre et koncept og en klar stil, der omfavner hele klubben. Hvis det bare var sådan, at dedikerede managers blev belønnet for at fremme én nationalitets spillere.
Ved nu ikke om jeg synes managers bør belønnes for det. Kan selvfølgelig kun tale for mig selv, men jeg kører konceptet fordi jeg synes det er sjovere end bare at opdage spillere fra tilfældige lande. Havde der været en japansk liga, så havde jeg også 100% været der. Jeg hygger med det. Ville ønske klubkontoen var lidt større, så jeg kunne lave et ungdomshold, udelukkende med rigtigt gode japanske spillere, men det må vente noget tid endnu. smiley

Olympigue de Marseille (Husk at forlænge kontrakter) 25. november 2020, 23:26
Miyazaki FC sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Miyazaki FC sagde:
Kyoto Okami FC er stadig er stærkeste eksempel på en manager der enten forstår systemet eller er tæskeheldig
Jeg har været røv heldig det sidste års tid. Har lige trukket en til. smiley

Der er absolut intet system. Nogle er heldige, nogle er ikke. Trak en enorm og en formi samme dag sidste år. Latterligt heldigt. Men trak så nærmest intet de første 10 år af min tid på vman. Siger dog ikke nej tak til heldet, får jo fyldt godt op med japanere på den her måde. smiley

Men takker for de pæne ord. smiley
Jeg er ikke engang misundelig. For det er en fryd at se en klub køre et koncept og en klar stil, der omfavner hele klubben. Hvis det bare var sådan, at dedikerede managers blev belønnet for at fremme én nationalitets spillere.
Jeg gør mit bedste for at gøre den franske nation til den med de bedste spillere. Særligt dem der hedder Valentin. De fortjener det.
Besvar