-

Skrevet i Generelt

Sneggo FC (Sneggo) 18. august 2021, 13:01
Ingen grund til at gå i defensiven. Jeg siger ikke discorden er problemet. Jeg siger det er symptomet. :-)

Il Diavolo (Mathias) 18. august 2021, 13:53
Hold kæft hvor er hele den her situation barnlig. Er vi kommet tilbage i børnehaveklassen? Hvis det her er hvad VMAN er blevet til, så er jeg godt nok ude.

Solsbury Hill (Jigsaw) 18. august 2021, 14:26
Il Diavolo sagde:
Hold kæft hvor er hele den her situation barnlig. Er vi kommet tilbage i børnehaveklassen? Hvis det her er hvad VMAN er blevet til, så er jeg godt nok ude.
Er det skam heller ikke :-)

Bones of Thor (Thorbone) 18. august 2021, 16:02
FC Barcelona sagde:
Bones of Thor sagde:
Det var jo kun for sjovt.
Det var ikke her det skete.
Det har ikke noget med mig at gøre.
Det er ikke noget vi kan gøre noget ved.
Var det nu så slemt.
Det var også lidt hans egen skyld.
Det skal andre ikke blande sig i.

Klassisk!
Hvem skriver det, og hvor henne? Tænker, at vi skal prøve at holde en sober diskussion.
Det er alt sammen brugt som forklaringer, undskyldninger kald det hvad du vil, i løbet af tråden.

Grunden til at jeg er så firkantet i forhold til den slags er at jeg har set hele forløbet udfolde sig i den (større) virksomhed hvor jeg har været ansat gennem mange år og set et par mobbeofre blive fyret for at få skabt ro på situationen. Både mobbere og mobbeofre har været mine tætte kolleger. Fyringerne gav ro...men ikke længe, så havde man fundet et nyt offer. Nu er mobberne her ikke mere, og arbejdspladsen er blev rigtig dejlig at være i.

Jeg er gået fra at have lange diskutioner med mobberne, (uden succes) til den holdning at sådan nogle skal bare ud.

Bones of Thor (Thorbone) 18. august 2021, 16:06
Appels FC sagde:
Nordisk Sportsforening sagde:
Hvilken overraskelse det er, at der er total radiotavshed fra både involverede klubber og "crew"-medlemmer.

Skal denne tavshed tolkes som at man fra VMans side ikke anerkender problemet i at man officielt administrerer en server, der har været brugt til at bagvaske navngivne klubber; samtaler som officielle "crew"-medlemmer endda har deltaget aktivt i? smiley

Hvis jeg skriver til [email protected] så skulle det vel ikke tilfældigvis være FC Razor jeg får fat i?
Hvad vil du ha' at folk skal sige ?.

Det er ingen hemmelighed at jeg har været en af de værste i den her sag. Men istedet for at plapre løs på forum ligesom alle jer der intet har med sagen at gøre. Så har jeg skrevet privat til Per og undskyldt for min opførsel. Samt garanteret ham for at der bestemt ikke er nogen af de involverede der hader ham eller syntes noget negativt om ham.

Men det er sjovt at hovedpersonen selv ønsker hans egen tråd lukket og sagen afsluttet. Men alle jer retfærdighedsriddere bliver ved med at puste til ilden...
Hatten af for dig Appels, det kalder jeg et mandfolk.
Det kræver noget at stå frem på den måde, det har jeg stor respekt for.
Sagen er hermed afsluttet fra min side.

The Danish Vikings (H Hansen) 19. august 2021, 16:29
FC Razor sagde:
Sneggo FC sagde:
På en eller anden måde burde discord enten ikke være tilladt eller også skulle vman selv skabe den. For det kan jo ikke være i spillets interesse at den mest aktive del af spillet, spiller det "udenom" de andre. Nye spillere der ikke ved at mange af de aktiver sidder på en discord, vil jo blot kigge på forum og tænke - Okay, det her spil er dødt. (Og jeg vil gerne understrege at jeg ikke siger der er noget i vejen med at bruge discord og at man gør det i alle spil osv. men det her er et spil med meget få brugere tilbage).
Eneste måde Vman vil kunne sørge for at der slet ikke eksisterede nogle discord servere omhandlende Vman var at Vman ejede/styrede firmaet bag Discord. Discord er vurderet til 7 milliarder dollars, så det er jo slet ikke realistisk. Man kunne selvfølgelig overveje at lukke den nuværende server ned, men det ændrer jo ikke på at andre bare kunne oprette en server.
Det har du fuldkommen ret I, men udvikler og ejer er vel ansvarlig for ansatte såvel som frivillige og dermed deres ageren, såfremt det belaster ens virksomhed.

Såfremt du var ansat i en bank og talte dårligt om kunder.....hmm
Besvar