Vman pro

Skrevet i Generelt

Silver Star (Michael) 28. oktober 2021, 00:06
Hvad vil det koste og hvad for man i det ud over reklame fri og design af spillere dragter er lidt nysgerrig da de 2 ting er lidt ligegyldige ?

Olympigue de Marseille (Husk at forlænge kontrakter) 28. oktober 2021, 00:14
tænker han gerne vil sælge det bedst muligt, så du skal ik forvente at der er andre fordele ved vman pro - lige så vel som at det må være i den "dyre" ende prismæssigt siden vi ikke får nogen pris at vide endnu.

Grafik Huset (Søger Du Grafik - Klik Her) 28. oktober 2021, 09:15
Silver Star sagde:
Hvad vil det koste og hvad for man i det ud over reklame fri og design af spillere dragter er lidt nysgerrig da de 2 ting er lidt ligegyldige ?
Har ingen ide, men mon ikke det kommer til at koste det dobbelte.
Jeg er også rigtig ærgerlig over man lægger vægt på de spillerdragter. For mig er det fuldstændig ligegyldig. Surt man ikke har kunne finde på noget bedre af inkludere.

Tokyo (CK) Crew 28. oktober 2021, 09:28
Jeg mener også at have læst et sted at kontraktsikring og autotræning ikke længere koster klip, men er ikke helt sikker. Så tag mig ikke på ordet. smiley

I forhold til pris: 39 kr. pr måned, hvis du køber et helt år og 49 kr. på månedsbasis. Kilde: https://www.virtualmanager.com/blog/1013-ungdomshold-beta-og-reklamefrit-abonnement
Men det er ved at være en del tid siden, så prisen kan havde ændret sig smiley

Loyals (VMEnhancer) 28. oktober 2021, 11:53
Vman Pro er opstået som følge af at nogen ønsker at kunne købe en reklamefri udgave. FC Sunnyvale synes det er lidt tamt, hvis det er det eneste "ekstra" der er i Pro-licensen er at reklamerne er fjernet.

Målet har derfor været at finde nogle funktioner som kan tilbydes uden at give en konkurrencemæssig fordel. Ungdomsholdene var f.eks. oprindeligt tiltænkt Pro-licensen.
Lyon sagde:
Jeg mener også at have læst et sted at kontraktsikring og autotræning ikke længere koster klip, men er ikke helt sikker. Så tag mig ikke på ordet. smiley
Jeg mindes ikke at kontraktsikring og autotræning har været nævnt, men jeg husker et forslag om at man fik X klip pr. måned i pakken med Pro-licens. Men det er dog ikke bekræftet at indgå i pakken som jeg er orienteret.

Tokyo (CK) Crew 28. oktober 2021, 12:27
Loyals sagde:
Lyon sagde:
Jeg mener også at have læst et sted at kontraktsikring og autotræning ikke længere koster klip, men er ikke helt sikker. Så tag mig ikke på ordet. smiley
Jeg mindes ikke at kontraktsikring og autotræning har været nævnt, men jeg husker et forslag om at man fik X klip pr. måned i pakken med Pro-licens. Men det er dog ikke bekræftet at indgå i pakken som jeg er orienteret.
Autotræning har ikke været nævnt, men jeg tror kontraktsikring ikke længere koster klip. I hvert fald i følge dette blogindlæg smiley

Silver Star (Michael) 28. oktober 2021, 23:25
Lyon sagde:
Jeg mener også at have læst et sted at kontraktsikring og autotræning ikke længere koster klip, men er ikke helt sikker. Så tag mig ikke på ordet. smiley

I forhold til pris: 39 kr. pr måned, hvis du køber et helt år og 49 kr. på månedsbasis. Kilde: https://www.virtualmanager.com/blog/1013-ungdomshold-beta-og-reklamefrit-abonnement
Men det er ved at være en del tid siden, så prisen kan havde ændret sig smiley
Bare autotræning havde været med så ville jeg købe det smiley
Besvar