Vedr. Træner

Skrevet i Generelt

FC Haas (Haas Captain) 30. marts 2022, 16:57
Hej - Jeg sidder og har lige købt Vman Licens, og ville gerne starte med at træne ungdomsspillere.

Hvad skal der kigges på af færdigheder?
Er det primært bare ungdomsspillere, eller hvor bør man ligge vægten på 2. højste?
Markspiller, potentialebedømmelse eller?

White Swan Masters (Andreas Rasmussen) 30. marts 2022, 17:18
Taget fra en anden spiller

Træner
Ungdomsspillere: Gælder kun for træning af unge spillere under 21 år.
Markspillertræning: Gælder kun for træning af markspillere.
Målmandstræning: Gælder kun for træning af målmænd.

Bemærk: Hvis træneren skal træne en spiller under 21 år, så skal han både være god i ungdomsspillere og enten markspiller- eller målmandstræning afhængig af, om din ungdomsspiller er målmand eller en markspiller.

https://www.virtualmanager.com/forums/topics/1199743-ofte-stillede-sporgsmal-faq#12345684

Håber det giver svar

Redondo (Rene) 30. marts 2022, 17:19
Du kan også læse om det i manualen. smiley
https://www.virtualmanager.com/da/manual/personale/traenere

Brøndby IF Masterclass (Supra societatem Nemo) 30. marts 2022, 22:49
Akademiet Sønderborg sagde:
Hej - Jeg sidder og har lige købt Vman Licens, og ville gerne starte med at træne ungdomsspillere.

Hvad skal der kigges på af færdigheder?
Er det primært bare ungdomsspillere, eller hvor bør man ligge vægten på 2. højste?
Markspiller, potentialebedømmelse eller?
Et godt råd herfra.

Vent med at træne spillere op til du har Udvidet træningsanlæg, da de spillere du vil træne op på dit nuværende anlæg kun vil miste værdi jo længere de træner der.

Tænk over hvor mange stats de vil miste ved at træne hos dig kontra på vk anlæg, så mit råd er at købe og sælge spillere indtil du har penge nok til at få minimum Stort træningsanlæg, men allerhelst Udvidet træningsanlæg.

Mvh MIke.

FC Ejlertsen (Peter) 30. marts 2022, 23:35
Brøndby IF Masterclass sagde:
Akademiet Sønderborg sagde:
Hej - Jeg sidder og har lige købt Vman Licens, og ville gerne starte med at træne ungdomsspillere.

Hvad skal der kigges på af færdigheder?
Er det primært bare ungdomsspillere, eller hvor bør man ligge vægten på 2. højste?
Markspiller, potentialebedømmelse eller?
Et godt råd herfra.

Vent med at træne spillere op til du har Udvidet træningsanlæg, da de spillere du vil træne op på dit nuværende anlæg kun vil miste værdi jo længere de træner der.

Tænk over hvor mange stats de vil miste ved at træne hos dig kontra på vk anlæg, så mit råd er at købe og sælge spillere indtil du har penge nok til at få minimum Stort træningsanlæg, men allerhelst Udvidet træningsanlæg.

Mvh MIke.
Nu er jeg lige vendt tilbage efter 10 år off, så mit sorte anlæg er ikke nok til at købe talenter, træne dem til wks og sælge med profit? det kræver tyrkis nu?

Brøndby IF Masterclass (Supra societatem Nemo) 30. marts 2022, 23:41
minimum Stort træningsanlæg, men allerhelst Udvidet træningsanlæg.

Mvh MIke.
[/quote]

Nu er jeg lige vendt tilbage efter 10 år off, så mit sorte anlæg er ikke nok til at købe talenter, træne dem til wks og sælge med profit? det kræver tyrkis nu?

[/quote]

FC Ejlertsen (Peter) 30. marts 2022, 23:43
Brøndby Masterclass, tak for svaret! Jeg må se om jeg ender med et underskud på de 20 talenter på ungdomsholdet xD

FC Haas (Haas Captain) 3. april 2022, 17:15
Tak for jeres svar - Når man træner ungdomsspillere ved brug af træningskamp, hvor høj en intensitet plejer man så at træne ved?

Als EliteSport (Philip) Crew 4. april 2022, 00:57
Akademiet Sønderborg sagde:
Tak for jeres svar - Når man træner ungdomsspillere ved brug af træningskamp, hvor høj en intensitet plejer man så at træne ved?
Jeg plejer at bruge "Hård", men det kommer helt an på hvor meget energi der bliver brugt til daglig. Ofte vil jeg skifte til "Intens" senere på ugen, da de spillere jeg har på banen, bliver trætte.

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 4. april 2022, 01:34
Akademiet Sønderborg sagde:
Tak for jeres svar - Når man træner ungdomsspillere ved brug af træningskamp, hvor høj en intensitet plejer man så at træne ved?
Træn dem så hårdt du kan, hvor de stadig har minimum 90% energi når alle kampe er spillet og træningen er overstået. Hvis du tit (tæt på hver dag) har spillere, som har under 90% energi når træning og kampe er overstået, så træner du dem for hårdt. Derudover så sørg for at de spiller på afslappet intensitet. Det hjælper med at holde energien oppe.
Besvar