Julespil?

Skrevet i Generelt

Nobr (Kampmotor--held og lotto) 21. december 2022, 00:18
Grenoble Wolf Burners sagde:
FC Deluga sagde:
Jeg synes at I skal stoppe samtalen her, så vi kan få tråden tilbage på sporet. Hvis I vil forsætte må I tage den privat.
Jeg forstår ikke hvorfor du ønsker samtalen låst. Jeg kan jo ikke gøre for at jeg er den eneste på hele Vman som ønsker en udmelding fra holdet bag Vman om, hvad der sker med det julespil.

Man kan ikke låse/stoppe en tråd hver gang man stiller sig lidt kritisk overfor ting som disse, Deluga…
Der er mange pinlige ting i dette spil - både i spillet og hos dem der spiller det.
Du er ikke den eneste, som ønsker svar på ting fra personen bag. Der blev ansat en til at kommunikere ud, men han er jo syg. Så er det jo lidt svært. Dennis ser ikke på forum, så heller ikke muligt at få svar derfra.
Jeg synes også det er underligt, at der ikke er plads til at komme med nyt i bloggen, men det er hans spil og dybest set er det ham som bestemmer - pinligt eller ej.

Ulm Warhawks (Ulmeister) 21. december 2022, 05:58
Grenoble Wolf Burners sagde:
FC Deluga sagde:
Jeg synes at I skal stoppe samtalen her, så vi kan få tråden tilbage på sporet. Hvis I vil forsætte må I tage den privat.
Jeg forstår ikke hvorfor du ønsker samtalen låst. Jeg kan jo ikke gøre for at jeg er den eneste på hele Vman som ønsker en udmelding fra holdet bag Vman om, hvad der sker med det julespil.

Man kan ikke låse/stoppe en tråd hver gang man stiller sig lidt kritisk overfor ting som disse, Deluga…
Han hentød til vores off topic korrespondance på forrige side...

I øvrigt tror jeg bare folk er trætte af dine utallige opkast. Igennem årene er der meget af den samme opkast, og det ændrer ikke på tingenes gang.

Spillet drives, som det gør. Pinligt eller ej. Kan man ikke lide det, så må man overveje, om man skal stoppe i stedet for at blive ved at råbe op igen og igen.

Uanset om udviklingen eller kommunikationen er langsommelig, så er jeg underholdt med spillet - derfor er jeg her endnu.

White Swan Masters (Andreas Rasmussen) 21. december 2022, 08:02
Ulm Warhawks sagde:
Grenoble Wolf Burners sagde:
FC Deluga sagde:
Jeg synes at I skal stoppe samtalen her, så vi kan få tråden tilbage på sporet. Hvis I vil forsætte må I tage den privat.
Jeg forstår ikke hvorfor du ønsker samtalen låst. Jeg kan jo ikke gøre for at jeg er den eneste på hele Vman som ønsker en udmelding fra holdet bag Vman om, hvad der sker med det julespil.

Man kan ikke låse/stoppe en tråd hver gang man stiller sig lidt kritisk overfor ting som disse, Deluga…
Han hentød til vores off topic korrespondance på forrige side...

I øvrigt tror jeg bare folk er trætte af dine utallige opkast. Igennem årene er der meget af den samme opkast, og det ændrer ikke på tingenes gang.

Spillet drives, som det gør. Pinligt eller ej. Kan man ikke lide det, så må man overveje, om man skal stoppe i stedet for at blive ved at råbe op igen og igen.

Uanset om udviklingen eller kommunikationen er langsommelig, så er jeg underholdt med spillet - derfor er jeg her endnu.
Helt enig smiley

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 21. december 2022, 08:09
Vi låser tråden her.
Grenoble Wolf Burners sagde:
Man kan ikke låse/stoppe en tråd hver gang man stiller sig lidt kritisk overfor ting som disse, Deluga…
Det gør jeg bestemt heller ikke, jeg låser tråden fordi samtalen gang på gang kom uden for trådens emne. Det er ikke en unormal ting at vi gør det. Jeg gav endda folk en chance for at holde tråden inde for emnet, så den ikke blev låst. Det er dog ikke sket, så derfor låser jeg tråden. Det har INTET med at lukke munden på folk som stiller sig kritisk, dem skal der også være plads til. I så fald havde jeg låst tråden meget tidligere og samtlige andre tråde som folk skulle udtrykke deres utilfredshed med spillet, men det gør jeg jo ikke.
Nobr sagde:
Der blev ansat en til at kommunikere ud, men han er jo syg. Så er det jo lidt svært.
Liam er ikke syg, han er på barsel.
Besvar