Søger du personale til din klub?

Skrevet i Generelt

Ac dragon IF (Robert) 5. september 2023, 22:11
Thorshammer United sagde:
Kvart I Bold sagde:
Thorshammer United sagde:
Kvart I Bold sagde:
Jeg er lige kommet tilbage til vman . sidste gang kunne jeg heller ikke find 20x20 og det er ca 1 år siden nu . Men før hen "gamle dag" smiley" kunne jeg let find en 20x20 . Men det er bare ikke let at find en god trænere og kom i gang igen. Vis du/i selv lige kom tilbage til vman vil i jo heller ikke være tilfreds med en 15x20 når du bruger 300 millioner på spiller når du er vand til at ha` 20x20 ..
Den gang i "gamle dage", hvor du let kunde finde en 20xx20 træner, havde du plads til 20 spillere eller som i dag 42 spillere? I gamle dage var behovet for 20xx20 trænere heller ikke så stor som i dag.
kunne man ikke have 22 spiller eller så noget .
Det kunne godt være det var 22 spillere, men dengang var behovet for 20xx20 trænere heller ikke så stor fordi man dengang kun have få ungdomsspillere og resten fra seniorer.
Man behøver da ikke nødvendigvis flere trænere nu, da du kan bruge de samme trænere hos både ungdom og senior?

Slettet klub 6. september 2023, 11:26
EDIT

// CM

Galacticos (md) 6. september 2023, 12:36
FC Deluga sagde:
Kvart I Bold sagde:
FC Deluga sagde:
Kvart I Bold sagde:
Det er sjovt det er kun jer der har 20x20 trænere der er tilfreds og sagtens kan vent med at få en nye træner da i lige har hente. Men vent til den dag du selv står og skal bruge 5 nye hvad så .
Nu har jeg aldrig haft et problem med at bruge 20x19 og bliver det nødvendigt at bruge lidt dårligere så er det sådan det er.
Det er kun det jeg har .
Det er fordi markedet er blevet støvsuget for 20x20 da der har været kæmpe efterspørgsel på dem, fordi folk ikke kan nøjes med en 20x19 smiley
Synes det er helt fint, at det ikke er de samme som sidder med de bedste trænere. Fair løsning for alle. - Med en travl hverdag kan jeg ikke afsætte flere timer dagligt til at sidde og lede efter trænere.

Il Diavolo (Mathias) 7. september 2023, 21:15
Seriøst? Glemte at forlænge kontrakten med min træner og min anden går på pension. Så står jeg tilbage med en træner som bare er lidt brugbar.. Skal jeg som andre være nødsaget til at sælge mine talenter, fordi jeg ikke kan finde en træner til dem?

Det er en ommer..

Ulm Warhawks (Ulmeister) 7. september 2023, 21:27
Il Diavolo sagde:
Seriøst? Glemte at forlænge kontrakten med min træner og min anden går på pension. Så står jeg tilbage med en træner som bare er lidt brugbar.. Skal jeg som andre være nødsaget til at sælge mine talenter, fordi jeg ikke kan finde en træner til dem?

Det er en ommer..
Du træner dem alle i træningskamp, så du kan vel godt nøjes med en træner til dine talenter? Ellers må du i gang med at søge og evt ansætte en 18x18, hvis det haster. Han er vel kun 2-3% dårligere end en 20x20.

FirkløverFC (Frederik) 7. september 2023, 21:30
Vman pro smiley

FC Bello TK (Christian) 7. september 2023, 21:39
Kan man ikke måske få sat ind i som en lige glemmer og forlænge kontrakter at man kan få 12 timer til ansætte dem igen. Fordi alle kan glemme forlænge. Også har man en mulighed for forlænge. Og 12 timer burde være rigeligt smiley

Kollywood (Mr Kollywood) 7. september 2023, 21:44
FC Ejlertsen sagde:
Boss GF sagde:
FC Deluga sagde:
Boss GF sagde:
Ja det er jo ikke særlig godt smiley
Det kommer an på hvordan man ser det. Med det nye system kan man ikke hamstrer trænere længere, så de skulle gerne blive fordelt mere ud
Jeg har lige nu jobopslag aktivt, så jeg skal vente 6 timer. Efter de 6 timer, hvad så? smiley
Nu er min tv kampagne lige udløbet efter 6 timer, 5 trænere tilbudt, bedste 18-20 resten skrald smiley glhf
Min oplevelse er lidt det samme. Min bedste blandt 20 trænere har været 19-17. Jeg tror, at man skal kigge lidt på hyppigheden ift. Hvor ofte man kan søge trænere - flere timer er, efter min mening, alt for lang tid. Særligt hvis man står og skal bruge en træner hurtigst muligt

Thorshammer United (EPU) 7. september 2023, 21:48
FC Bello TK sagde:
Kan man ikke måske få sat ind i som en lige glemmer og forlænge kontrakter at man kan få 12 timer til ansætte dem igen. Fordi alle kan glemme forlænge. Også har man en mulighed for forlænge. Og 12 timer burde være rigeligt smiley
Løsning: Kontraktsikring smiley

FirkløverFC (Frederik) 7. september 2023, 21:50
Thorshammer United sagde:
FC Bello TK sagde:
Kan man ikke måske få sat ind i som en lige glemmer og forlænge kontrakter at man kan få 12 timer til ansætte dem igen. Fordi alle kan glemme forlænge. Også har man en mulighed for forlænge. Og 12 timer burde være rigeligt smiley
Løsning: Kontraktsikring smiley
Yep!
Besvar