Søger du personale til din klub?

Skrevet i Generelt

Minnesota Wild (Hele første holdet til salg) 7. september 2023, 22:58
Kollywood sagde:
FC Ejlertsen sagde:
Boss GF sagde:
FC Deluga sagde:
Boss GF sagde:
Ja det er jo ikke særlig godt smiley
Det kommer an på hvordan man ser det. Med det nye system kan man ikke hamstrer trænere længere, så de skulle gerne blive fordelt mere ud
Jeg har lige nu jobopslag aktivt, så jeg skal vente 6 timer. Efter de 6 timer, hvad så? smiley
Nu er min tv kampagne lige udløbet efter 6 timer, 5 trænere tilbudt, bedste 18-20 resten skrald smiley glhf
Min oplevelse er lidt det samme. Min bedste blandt 20 trænere har været 19-17. Jeg tror, at man skal kigge lidt på hyppigheden ift. Hvor ofte man kan søge trænere - flere timer er, efter min mening, alt for lang tid. Særligt hvis man står og skal bruge en træner hurtigst muligt
Min bedste er 20x16 efter 9 søgninger, og skal bruge en lidt akut... håber de kigger ind i hyppigheden


FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 8. september 2023, 07:05
FC Bello TK sagde:
Kan man ikke måske få sat ind i som en lige glemmer og forlænge kontrakter at man kan få 12 timer til ansætte dem igen. Fordi alle kan glemme forlænge. Også har man en mulighed for forlænge. Og 12 timer burde være rigeligt smiley
Man modtaget notifikationer op til at kontrakten udløber, så man bliver gjort opmærksom på det.

Thorshammer United (EPU) 8. september 2023, 08:50
Atter en ledig 20xx20 træner: https://www.virtualmanager.com/employees/11744822

Det er bare med at sende jobansøgninger afsted:
https://www.virtualmanager.com/employee_job_applications

Loyals (VMEnhancer) 8. september 2023, 11:31
Er det tid til at få låst denne tråd? Den har ikke en funktion efter den nye ansættelsesprocess for personale er gået live.

FC Talent FC FC (Alt er til salg) 8. september 2023, 13:24

FC Bello TK (Christian) 8. september 2023, 13:38
FC Apollyon sagde:
FC Bello TK sagde:
Kan man ikke måske få sat ind i som en lige glemmer og forlænge kontrakter at man kan få 12 timer til ansætte dem igen. Fordi alle kan glemme forlænge. Også har man en mulighed for forlænge. Og 12 timer burde være rigeligt smiley
Man modtaget notifikationer op til at kontrakten udløber, så man bliver gjort opmærksom på det.
Forståligt! Kan sagtsen se det var måske mere i ekstra sikring smiley



Besvar