Søger du personale til din klub?

Skrevet i Generelt

Kollywood (Mr Kollywood) 8. september 2023, 20:02
Loyals sagde:
Er det tid til at få låst denne tråd? Den har ikke en funktion efter den nye ansættelsesprocess for personale er gået live.
Omvendt er det sgu også lidt ærgerligt at lukke den mest aktive tråd, måske nogensinde. Måske man bare skulle omdøbe den til "personale søgning" eller noget i den dur.

Ac dragon IF (Robert) 8. september 2023, 20:04
Kollywood sagde:
Loyals sagde:
Er det tid til at få låst denne tråd? Den har ikke en funktion efter den nye ansættelsesprocess for personale er gået live.
Omvendt er det sgu også lidt ærgerligt at lukke den mest aktive tråd, måske nogensinde. Måske man bare skulle omdøbe den til "personale søgning" eller noget i den dur.
Men personalesøgning er da intetsigende? Tråden har ikke nogen funktion længere. Jeg votere for, at den skal låses, hvis ikke man finder andre brugsmuligheder for den. Synes da også det er fint, at andre tråde kan få noget mere spotlight efter den evt. låsessmiley

Cholck FC (Holck) 8. september 2023, 20:51
Synes da det er ret fedt folk lige kommer med nogle fede trænere, stor hjælp smiley

Ignotus (--) 8. september 2023, 20:53
Cholck FC sagde:
Synes da det er ret fedt folk lige kommer med nogle fede trænere, stor hjælp smiley
Det er ligegyldigt når ikke de kan ansættes smiley

Juventus FC (farvel og tobak) 8. september 2023, 21:40
Team Aries sagde:
Cholck FC sagde:
Synes da det er ret fedt folk lige kommer med nogle fede trænere, stor hjælp smiley
Det er ligegyldigt når ikke de kan ansættes smiley
Det føles ligesom når folk viser dig deres skrabe julekalender med gevinst på.
Eller deres latterlige odds kupon hvor de vandt 1000 kroner med en 10'er som indsats.

Kollywood (Mr Kollywood) 8. september 2023, 21:46
Ac dragon IF sagde:
Kollywood sagde:
Loyals sagde:
Er det tid til at få låst denne tråd? Den har ikke en funktion efter den nye ansættelsesprocess for personale er gået live.
Omvendt er det sgu også lidt ærgerligt at lukke den mest aktive tråd, måske nogensinde. Måske man bare skulle omdøbe den til "personale søgning" eller noget i den dur.
Men personalesøgning er da intetsigende? Tråden har ikke nogen funktion længere. Jeg votere for, at den skal låses, hvis ikke man finder andre brugsmuligheder for den. Synes da også det er fint, at andre tråde kan få noget mere spotlight efter den evt. låsessmiley
Korrekt, min tanke var at det mere ville blive til en tråd om selve funktionen med personalesøgning. Jeg har dog i mellemtiden fundet ud af, at der er blevet oprettet en tråd til det formål smiley

Klopps Kids (NN) 10. september 2023, 21:56
Godt nok røvirriterende at finde talentspejdere med de rette stats, som det er nu - især når man tager i betragtning, at før det nye system kom til, vrimlede det med talentspejdere med 20 i potentialebedømmelse, som man kunne ansætte efter behag.

Nu tager det meget længere tid at finde fem nye talentspejdere, og det koster en helveds masse VMAN-klip at få det gjort hurtigere.

Thorshammer United (EPU) 10. september 2023, 22:06
FC Mondas sagde:
Godt nok røvirriterende at finde talentspejdere med de rette stats, som det er nu - især når man tager i betragtning, at før det nye system kom til, vrimlede det med talentspejdere med 20 i potentialebedømmelse, som man kunne ansætte efter behag.

Nu tager det meget længere tid at finde fem nye talentspejdere, og det koster en helveds masse VMAN-klip at få det gjort hurtigere.
Det med dårlige talentspejdere ansøgere bliver forhåbentlig rettet i morgen - såfremt der er nogen på kontoret smiley

Slettet klub 19. september 2023, 15:21
Er der nogen der har succes med det nye personalesøgningsprogram? Jeg får tilbudt en række dårlige trænere, ikke en kan bruges..

Kollywood (Mr Kollywood) 19. september 2023, 16:00
Boss GF sagde:
Er der nogen der har succes med det nye personalesøgningsprogram? Jeg får tilbudt en række dårlige trænere, ikke en kan bruges..
Min bedste er stadig kun en 20-17, og jeg har nok smidt en 30-40 annoncer afsted smiley
Besvar