Søger du personale til din klub?

Skrevet i Generelt

Øksenmølle FC (Ørnen) 19. september 2023, 22:20
Det var godt nok svært at finde ordentlige træner i det gamle system, men engang imellem lykkedes det da. I det nuværende system kan man godt nok slet ikke finde andet end skod træner, så hellere det gamle system. Havde håbet på at det nye system ville kaste flere 20 19 eller 19 20 trænere ud, men ak sådan er det ikke.

AaIborg BK (KJ) 19. september 2023, 22:45
Jeg syntes det nye system er fint, blot burde søgetiden nedsættes markant, ligesom puljen der søges i burde indsnævres.

Altså hvis man vil have glade kunder, hvis man hellere vil have ens kunder skal man intet ændre.

Skurkene Fra Aarhus (Mr Talentløs) 19. september 2023, 23:58
Folk glemmer godt nok hurtigt, det gamle system var lort. At sidde oppe midt om natten for at håbe på, at man er første mand til ''måske'' at finde en 20x20 træner... Eller være heldig at blive benådet med en træner af en anden klub.

Det nye system, gør det i det mindste muligt, at der med tiden ikke er 10 klubber, som sidder på størstedelen af de bedste trænere.

Ja det er sikkert ikke perfekt, men det er langt bedre end det ubalanceret setup der var førhen.

Systemet kan jo ikke kaste flere 20x20 trænere af sig end der eksisterer og der er trods alt ikke forfærdelig mange der ikke har en klub.

Galacticos (md) 20. september 2023, 00:19
Skurkene Fra Aarhus sagde:
Folk glemmer godt nok hurtigt, det gamle system var lort. At sidde oppe midt om natten for at håbe på, at man er første mand til ''måske'' at finde en 20x20 træner... Eller være heldig at blive benådet med en træner af en anden klub.

Det nye system, gør det i det mindste muligt, at der med tiden ikke er 10 klubber, som sidder på størstedelen af de bedste trænere.

Ja det er sikkert ikke perfekt, men det er langt bedre end det ubalanceret setup der var førhen.

Systemet kan jo ikke kaste flere 20x20 trænere af sig end der eksisterer og der er trods alt ikke forfærdelig mange der ikke har en klub.
Helt enig.

Agerskov ZX (ButterBros) 20. september 2023, 00:35
Så må jeg være en af de heldige. Har lige fundet en 19-18-20 træner. Hvilket må siges at være super med det nye system.

Thorshammer United (EPU) 20. september 2023, 08:10
Angry Sharks sagde:
men Thorshammer sagde jo selv der var over 600 stks. i spillet pt.
Der er ca. 1050 styk 20xx20 trænere hvoraf der er mindst 26 ledige smiley

Antalyaspor (Antalyaspor - Søger logo og banner) 20. september 2023, 08:33
Skurkene Fra Aarhus sagde:
Folk glemmer godt nok hurtigt, det gamle system var lort. At sidde oppe midt om natten for at håbe på, at man er første mand til ''måske'' at finde en 20x20 træner... Eller være heldig at blive benådet med en træner af en anden klub.

Det nye system, gør det i det mindste muligt, at der med tiden ikke er 10 klubber, som sidder på størstedelen af de bedste trænere.

Ja det er sikkert ikke perfekt, men det er langt bedre end det ubalanceret setup der var førhen.

Systemet kan jo ikke kaste flere 20x20 trænere af sig end der eksisterer og der er trods alt ikke forfærdelig mange der ikke har en klub.
Kunne ikke være mere enig smiley på trods af at jeg ikke selv bruger trænere.
Det nye system er fair for alle.

Kollywood (Mr Kollywood) 20. september 2023, 21:19
AaIborg BK sagde:
Ac dragon IF sagde:
AaIborg BK sagde:
Det der sker med det nye system er netop at ALLE må accepterer og leve med, at 20xx17 er en glimrende træner. Til gengæld skal de 99% ikke længere være underlagt et regime hvor en hammer sidder på al kvalitet.
Man behøver nok kun leve med det for en stund, for på et tidspunkt bør de komme. Når man først får dem, holder de jo også evigheder (dem man får fremadrettet er højst sandsynligt de nyeste der bliver tilføjet til puljen, som er de helt unge trænere)
Jeg mener stadig der er for meget skrald. Da hammer, jeg selv og flere andre postede 19xx20 og 20xx19 og særligt hammeren postede 18xx20 og 20xx18, var det langt fra alle der blev ansat. Hvorfor så nu fodre os med 16 20 09, 17 08 17 osv. ?
+1. Der er simpelthen for langt i mellem de brugbare. Så må man tune lidt på antallet af 20x20 og 20x19 trænere. Som tidligere nævnt er min bedste en 20x17 på 30-40 søgninger med vman klip. Det er ikke godt nok imo.

FirkløverFC (Frederik) 20. september 2023, 21:25
Kollywood sagde:
AaIborg BK sagde:
Ac dragon IF sagde:
AaIborg BK sagde:
Det der sker med det nye system er netop at ALLE må accepterer og leve med, at 20xx17 er en glimrende træner. Til gengæld skal de 99% ikke længere være underlagt et regime hvor en hammer sidder på al kvalitet.
Man behøver nok kun leve med det for en stund, for på et tidspunkt bør de komme. Når man først får dem, holder de jo også evigheder (dem man får fremadrettet er højst sandsynligt de nyeste der bliver tilføjet til puljen, som er de helt unge trænere)
Jeg mener stadig der er for meget skrald. Da hammer, jeg selv og flere andre postede 19xx20 og 20xx19 og særligt hammeren postede 18xx20 og 20xx18, var det langt fra alle der blev ansat. Hvorfor så nu fodre os med 16 20 09, 17 08 17 osv. ?
+1. Der er simpelthen for langt i mellem de brugbare. Så må man tune lidt på antallet af 20x20 og 20x19 trænere. Som tidligere nævnt er min bedste en 20x17 på 30-40 søgninger med vman klip. Det er ikke godt nok imo.
Det er heller ikke super nej. :/
Jeg fik 18-20 &19-19 og 19-20 keeper i samme søgning idag.
Klip forbedre ikke chancerne, men det er ikke personale som vi er vant til.

Måske 18-20 er det nye 20-20 (jeg ved godt der er 20-20 i puljen, men der er jo langt mellem dem). smiley

Støvsugeren (Pistræninger) 20. september 2023, 21:27
Er et mareridt at få et godt stab hvis man vender tilbage
Besvar