Søger du personale til din klub?

Skrevet i Generelt

FirkløverFC (Frederik) 20. september 2023, 21:34
Støvsugeren sagde:
Er et mareridt at få et godt stab hvis man vender tilbage
+1 mulighed for flere annoncer samtidig, fair man ikke kan køre 2 TV.
Men en af hver burde være en mulighed. smiley

AaIborg BK (KJ) 20. september 2023, 22:11
Altså, der skabes hver dag ca 300 nye personale, af dem er 280 skrald, der er langt mere brugbart derude end klubberne behøver, man skal blot indskrænke havet der fiskes i.

Derudover burde man kunne søge med højere frekvens. Med 6 timer betyder det defacto at ingen gamle klubber returnerer, hvilket er skidt for vmans fremtid.

Derudover er systemet fint og fair.

Ac dragon IF (Robert) 20. september 2023, 22:13
Angry Sharks sagde:
AaIborg BK sagde:
Ac dragon IF sagde:
AaIborg BK sagde:
Det der sker med det nye system er netop at ALLE må accepterer og leve med, at 20xx17 er en glimrende træner. Til gengæld skal de 99% ikke længere være underlagt et regime hvor en hammer sidder på al kvalitet.
Man behøver nok kun leve med det for en stund, for på et tidspunkt bør de komme. Når man først får dem, holder de jo også evigheder (dem man får fremadrettet er højst sandsynligt de nyeste der bliver tilføjet til puljen, som er de helt unge trænere)
Jeg mener stadig der er for meget skrald. Da hammertingen, jeg selv og flere andre postede 19xx20 og 20xx19 og særligt hammeren postede 18xx20 og 20xx18, var det langt fra alle der blev ansat. Hvorfor så nu fodre os med 16 20 09, 17 08 17 osv. ?
De har trukket glæden ud fra os der sad dagligt og ledte efter trænere for at hjælpe andre managers med at finde de “bedste.” Nuværende system har ødelagt det for både de nye og for de “professionelle.” Synes bare om den måde vi hjalp hinanden på. Og ja, der vil altid være nogen der sidder på de fleste, men Thorshammer sagde jo selv der var over 600 stks. i spillet pt., og der kan man sgu’ godt finde nogen der er arbejdsløse her og der. Der skal fornyelse til spillet, helt enig, men nuværende løsning er ikke tilfredsstillende, og gør at vi bruger mindre tid online, ikke sundt for spillet i helhed.
Problemet var netop at de ikke ledte efter dem overhovedet, men bare brugte ID tricket til at finde dem med det samme, og hentede dem før nogen anden overhovedet havde chancen for at finde dem selv.

AaIborg BK (KJ) 20. september 2023, 22:24
Ac dragon IF sagde:
Angry Sharks sagde:
AaIborg BK sagde:
Ac dragon IF sagde:
AaIborg BK sagde:
Det der sker med det nye system er netop at ALLE må accepterer og leve med, at 20xx17 er en glimrende træner. Til gengæld skal de 99% ikke længere være underlagt et regime hvor en hammer sidder på al kvalitet.
Man behøver nok kun leve med det for en stund, for på et tidspunkt bør de komme. Når man først får dem, holder de jo også evigheder (dem man får fremadrettet er højst sandsynligt de nyeste der bliver tilføjet til puljen, som er de helt unge trænere)
Jeg mener stadig der er for meget skrald. Da hammertingen, jeg selv og flere andre postede 19xx20 og 20xx19 og særligt hammeren postede 18xx20 og 20xx18, var det langt fra alle der blev ansat. Hvorfor så nu fodre os med 16 20 09, 17 08 17 osv. ?
De har trukket glæden ud fra os der sad dagligt og ledte efter trænere for at hjælpe andre managers med at finde de “bedste.” Nuværende system har ødelagt det for både de nye og for de “professionelle.” Synes bare om den måde vi hjalp hinanden på. Og ja, der vil altid være nogen der sidder på de fleste, men Thorshammer sagde jo selv der var over 600 stks. i spillet pt., og der kan man sgu’ godt finde nogen der er arbejdsløse her og der. Der skal fornyelse til spillet, helt enig, men nuværende løsning er ikke tilfredsstillende, og gør at vi bruger mindre tid online, ikke sundt for spillet i helhed.
Problemet var netop at de ikke ledte efter dem overhovedet, men bare brugte ID tricket til at finde dem med det samme, og hentede dem før nogen anden overhovedet havde chancen for at finde dem selv.
Enig, omend det ikke var det jeg selv gjorde, havde jeg givet erfaring og metode en fordel. Det nye system er mere fair, det skal bare finetunes lidt.

Ulm Warhawks (Ulmeister) 20. september 2023, 23:05
Kollywood sagde:
+1. Der er simpelthen for langt i mellem de brugbare. Så må man tune lidt på antallet af 20x20 og 20x19 trænere. Som tidligere nævnt er min bedste en 20x17 på 30-40 søgninger med vman klip. Det er ikke godt nok imo.
Det er ikke mit indtryk, at udviklerne nødvendigvis tænker, at der skal flere 20x20 elle 19x20 til. Tidligere udmeldinger har nærmere peget på, at folk skulle lære at andet end toptoppersonale også var brugbart. I lang tid har mange jo anset 20x20 som det eneste brugbare og måske 19x20 til nøds. Grundlæggende er 19x19 og måske 18x19 også gode trænere, men folk inkl mig selv har vænnet sig til, at 19x20 eller bedre var nemt at finde.

De eneste der ansatte lavere end 19x19 før, det var klubber, der kun gad kigge de to første sider på personalesøgningen igennem. Nu skal flere vænne sig til, at det kan blive nødvendigt. Det passer mig selv fint.

Men ja, der er plads til tweaks i form at løbende oprydning. Derfor har jeg flere gange foreslået, at personale skal pensioneres efter 12 måneder uden ansættelse. Det er spild af få tilbudt 58 årige 15x17 trænere.

AaIborg BK (KJ) 20. september 2023, 23:10
Ulm Warhawks sagde:
Kollywood sagde:
+1. Der er simpelthen for langt i mellem de brugbare. Så må man tune lidt på antallet af 20x20 og 20x19 trænere. Som tidligere nævnt er min bedste en 20x17 på 30-40 søgninger med vman klip. Det er ikke godt nok imo.
Det er ikke mit indtryk, at udviklerne nødvendigvis tænker, at der skal flere 20x20 elle 19x20 til. Tidligere udmeldinger har nærmere peget på, at folk skulle lære at andet end toptoppersonale også var brugbart. I lang tid har mange jo anset 20x20 som det eneste brugbare og måske 19x20 til nøds. Grundlæggende er 19x19 og måske 18x19 også gode trænere, men folk inkl mig selv har vænnet sig til, at 19x20 eller bedre var nemt at finde.

De eneste der ansatte lavere end 19x19 før, det var klubber, der kun gad kigge de to første sider på personalesøgningen igennem. Nu skal flere vænne sig til, at det kan blive nødvendigt. Det passer mig selv fint.

Men ja, der er plads til tweaks i form at løbende oprydning. Derfor har jeg flere gange foreslået, at personale skal pensioneres efter 12 måneder uden ansættelse. Det er spild af få tilbudt 58 årige 15x17 trænere.
Meget enig, ville dog foreslå pensionering efter de har fremgået i 3-5 søgninger, hvor klubberne ikke har ansat dem... 12 måneder skaber en end-pool på op til 30000 personaler, hvoraf 90% er på et niveau ingen vil ansætte.

Kollywood (Mr Kollywood) 20. september 2023, 23:32
Ulm Warhawks sagde:
Kollywood sagde:
+1. Der er simpelthen for langt i mellem de brugbare. Så må man tune lidt på antallet af 20x20 og 20x19 trænere. Som tidligere nævnt er min bedste en 20x17 på 30-40 søgninger med vman klip. Det er ikke godt nok imo.
Det er ikke mit indtryk, at udviklerne nødvendigvis tænker, at der skal flere 20x20 elle 19x20 til. Tidligere udmeldinger har nærmere peget på, at folk skulle lære at andet end toptoppersonale også var brugbart. I lang tid har mange jo anset 20x20 som det eneste brugbare og måske 19x20 til nøds. Grundlæggende er 19x19 og måske 18x19 også gode trænere, men folk inkl mig selv har vænnet sig til, at 19x20 eller bedre var nemt at finde.

De eneste der ansatte lavere end 19x19 før, det var klubber, der kun gad kigge de to første sider på personalesøgningen igennem. Nu skal flere vænne sig til, at det kan blive nødvendigt. Det passer mig selv fint.

Men ja, der er plads til tweaks i form at løbende oprydning. Derfor har jeg flere gange foreslået, at personale skal pensioneres efter 12 måneder uden ansættelse. Det er spild af få tilbudt 58 årige 15x17 trænere.
Jeg er ikke uenig i, at man ikke absolut skal have 20x20 trænere. MEN pt. er der sgu for langt i mellem noget der er nogenlunde brugbart. Hvis du kommer tilbage efter at have holdt en pause er det stort set umuligt at finde personale til unge spillere. Personligt ville jeg aldrig komme igang igen, fordi at jeg ikke ville kunne finde brugbart personale - og det er sgu et problem.

AaIborg BK (KJ) 20. september 2023, 23:39
Kollywood sagde:
Ulm Warhawks sagde:
Kollywood sagde:
+1. Der er simpelthen for langt i mellem de brugbare. Så må man tune lidt på antallet af 20x20 og 20x19 trænere. Som tidligere nævnt er min bedste en 20x17 på 30-40 søgninger med vman klip. Det er ikke godt nok imo.
Det er ikke mit indtryk, at udviklerne nødvendigvis tænker, at der skal flere 20x20 elle 19x20 til. Tidligere udmeldinger har nærmere peget på, at folk skulle lære at andet end toptoppersonale også var brugbart. I lang tid har mange jo anset 20x20 som det eneste brugbare og måske 19x20 til nøds. Grundlæggende er 19x19 og måske 18x19 også gode trænere, men folk inkl mig selv har vænnet sig til, at 19x20 eller bedre var nemt at finde.

De eneste der ansatte lavere end 19x19 før, det var klubber, der kun gad kigge de to første sider på personalesøgningen igennem. Nu skal flere vænne sig til, at det kan blive nødvendigt. Det passer mig selv fint.

Men ja, der er plads til tweaks i form at løbende oprydning. Derfor har jeg flere gange foreslået, at personale skal pensioneres efter 12 måneder uden ansættelse. Det er spild af få tilbudt 58 årige 15x17 trænere.
Jeg er ikke uenig i, at man ikke absolut skal have 20x20 trænere. MEN pt. er der sgu for langt i mellem noget der er nogenlunde brugbart. Hvis du kommer tilbage efter at have holdt en pause er det stort set umuligt at finde personale til unge spillere. Personligt ville jeg aldrig komme igang igen, fordi at jeg ikke ville kunne finde brugbart personale - og det er sgu et problem.
Præcis hvad jeg har adresseret. Og pointen er, at vman lever i høj grad af gamle managers der kommer igen...

FC Ejlertsen (Peter) 21. september 2023, 00:24
Støvsugeren sagde:
Er et mareridt at få et godt stab hvis man vender tilbage
Kæmpe plus 1 på den, jeg er lige kommet tilbage igen, og det var sku talent delen jeg synes var sjov, nu kan jeg købe lovende og formidable for at træne dem med en 18-20 træner. Super fun

Hovsa FC (bsup) 21. september 2023, 01:04
Skurkene Fra Aarhus sagde:
Folk glemmer godt nok hurtigt, det gamle system var lort. At sidde oppe midt om natten for at håbe på, at man er første mand til ''måske'' at finde en 20x20 træner... Eller være heldig at blive benådet med en træner af en anden klub.

Det nye system, gør det i det mindste muligt, at der med tiden ikke er 10 klubber, som sidder på størstedelen af de bedste trænere.

Ja det er sikkert ikke perfekt, men det er langt bedre end det ubalanceret setup der var førhen.

Systemet kan jo ikke kaste flere 20x20 trænere af sig end der eksisterer og der er trods alt ikke forfærdelig mange der ikke har en klub.
Man kunne jo også holde øje med denne tråd, bevares det er ikke 20x20 det hele jeg har, men bedre end det jeg selv fandt.

Desuden var/er problemet, at få klubber sad med for mange trænere, så burde det vel være lige så nemt at sætte et maks antal trænere/træner slots - lige som der er begrænsning på antal spillere man kan have.
Besvar