Salg af nyt talent - bedste tidspunkt?

Skrevet i Generelt

Kartoffel IF (Marcus Rasmussen) 30. januar 2024, 05:04
Jeg har været så heldig at opsnuse et nyt talent på en fri transfer, men jeg er i tvivl om hvornår jeg skal sælge ham.
Tidligere har jeg oplevet at sælge nye talenter til relativt billige penge(5-6 millioner) hvorefter de få dage senere bliver solgt til 4 eller 5 gange højere beløb.
Det vil jeg gerne undgå, eller i hvert fald selv få en lidt større bid af kagen, hvis muligt..

Tekst redigeret - FC Deluga
Jeg kan først sælge ham på fredag, grundet minimumskravet om 5 træninger.

Nogle anbefalinger til hvordan jeg kan profitmaksimere og sælge "rigtigt"?
Jeg vil jo gerne have mest muligt ud af mit salg

Hårlev Panthers (Alt er t-listet) 30. januar 2024, 07:51
Hej, når han har trænet fem gange sætte du ham på auktion kl 21 i 24 timer, med start på 1c smiley

Renseriet (Alt til salg - skriv) 30. januar 2024, 08:08
Sæt ham på 12 timers auktion fredag morgen, så den slutter i tidsrummet 20-22, eller sæt ham på 8 timers auktion henover middag, så auktionen ligeledes slutter 20-22.

Barys Astana (--) 30. januar 2024, 08:17
Tekst redigeret - FC Deluga

The New Champion (Daniel) 30. januar 2024, 09:27
Tekst redigeret - FC Deluga

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 30. januar 2024, 14:45
Jeg har fjernet linket til spilleren, da det ville kunne anses som reklame. Når det så er sagt, er der lige noget som folk skal huske på.

7.2. Offentlige anklager
Det er forbudt offentligt at beskylde andre managers for brud på reglerne. Det er forbudt offentligt at klage over afgørelser foretaget af et medlem af Virtual Manager Crew. Anklager og appeller skal i stedet foregå via support- og appelsystemet.

Læs vores overordnede Spilleregler her.

Moderator - FC Deluga

Kartoffel IF (Marcus Rasmussen) 30. januar 2024, 14:51
Renseriet sagde:
Sæt ham på 12 timers auktion fredag morgen, så den slutter i tidsrummet 20-22, eller sæt ham på 8 timers auktion henover middag, så auktionen ligeledes slutter 20-22.
På en 1c auktion, eller skal jeg prissætte ham højt fra begyndelsen?

Kartoffel IF (Marcus Rasmussen) 30. januar 2024, 14:52
FC Deluga sagde:
Jeg har fjernet linket til spilleren, da det ville kunne anses som reklame. Når det så er sagt, er der lige noget som folk skal huske på.

7.2. Offentlige anklager
Det er forbudt offentligt at beskylde andre managers for brud på reglerne. Det er forbudt offentligt at klage over afgørelser foretaget af et medlem af Virtual Manager Crew. Anklager og appeller skal i stedet foregå via support- og appelsystemet.

Læs vores overordnede Spilleregler her.

Moderator - FC Deluga
Det er modtaget, det var ikke min intention at reklamere. Jeg har allerede betalt for et opslag i shoutboxen som reklame.

The New Champion (Daniel) 30. januar 2024, 14:57
Kartoffel IF sagde:
Renseriet sagde:
Sæt ham på 12 timers auktion fredag morgen, så den slutter i tidsrummet 20-22, eller sæt ham på 8 timers auktion henover middag, så auktionen ligeledes slutter 20-22.
På en 1c auktion, eller skal jeg prissætte ham højt fra begyndelsen?
Jeg ville sætte den på 1c, han skal nok blive budt op smiley

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 30. januar 2024, 14:59
Kartoffel IF sagde:
Det er modtaget, det var ikke min intention at reklamere. Jeg har allerede betalt for et opslag i shoutboxen som reklame.
Kunne jeg fornemme ud fra dit opslag. Hvilket også er grunden til at jeg bare fjernede spillerlinket og ikke lukkede tråden. smiley
Besvar