[Låst]

Skrevet i Generelt

FC Bagent (Tyson Bagent) 5. marts 2024, 10:22
Så , jeg hade et spillet salg her den anden dag fra T Listen.

1mil 15åring på transfer listen , købt af finito har ingen ide hvem de klub er, men kunne se hans profil stod der, jeg holder op eller noget.
Hans klub her link
https://www.virtualmanager.com/clubs/318110


nu idag blev jeg så efter reguleret, have ca 350k balance, nu nu minus 630 ca.

problemet er så bare, nu kan jeg ikke forlænge med mine spillere, jeg kan heller ikke noget som helst andet som jeg hade gang i? da jeg fik flere C lod jeg alle eller de fleste af min 1th først hold gå fri , eller opsagt, pga der skulle et bedre hold ind, da jeg var rykket op lige inden.

nu er jeg så stuck med en nyt hold, hvor jeg kommer til at lade dem alle gå på fri. dvs al den tid jeg har bugt er ødelagt.

jeg fik et brev hvor de skrev det var pga, snyd_? de efterjustere mig,
jeg må da selv bestemme priser? han hade trænet over 60 græs 15 år under 25 træninger, græs uden træner, , plus det var da ike mig der bare fyre ham efter køb_`

men så, han køber min transfer listet spiller, også er min klub bare nuuket, pga det tog dem tid aka 2 dage , seføligt er noget af de C da brugt.
men nu med 650k i gæld kan jeg intet, mister alle mine kontrakter
Det er da for ringet en system, pfff.

For jeg tjener ca 20 oook credits , max om dagen før lønninger ca 9k
, klubben er ca 1 uge gammel, for nogle år siden spillet jeg en del.

Very nice, gad vide hvor mange andre det så har fået deres klub efterregulere efter finito de handler,
pga jeg så da han hade flere handler i 700k til 5mill handler.
sikkert pga han stoppede, hvor han så bare fyret nogle spillere og nogle andre solgte han for 1c, eller han købte osse til 5mil og solgte igen 20 min efter til 1mil til Fanta .
og andre til 700k til 2.5mill også bare fyret.



underligt ringet skruet sammen.

Barys Astana (--) 5. marts 2024, 10:29
Han er købt til langt langt over hans reelle værdi.

Han er ret beset intet værd.

Derfor er det naturligvis kun rimeligt at din indtjening for det salg er blevet trukket retur. smiley

FC Bagent (Tyson Bagent) 5. marts 2024, 10:33
det er da intet med mig at gøre, jeg sætter da selv priser.? klart mine priser er Over priser, de skulle jo kun sælges hvis jeg tjente noget.=?

det siger jo sig selv , kig på mine andre priser , det er sådan jeg sætter dem.
mine klub er 1 uge gammel, og nu har jeg så fået nuket den, jeg hade da 400k før handlen, men naturligt har jeg da brugt af dem, den nu ca 3 dage siden ,
og idag de tog hele handel retur, uden jeg fik spillere tilbage.

så spilleren er væk, jeg hade så osse 400k ca her inden det dejligt brev fra systemet, så jeg kunne holde alt kørende.

så nu er alt ødelagt for de næste hvor mange uger_? tjener ikke engang 10k om dage efter løn.
pga alle mine spiller kommer på auktion, så tiden jeg har brugt på at handle og finde de rigtige spillere nu osse væk.

det er ikke i orden overhovet, det er lige før jeg bare skriver til support om refund, og åbner en ny klub,

bevares, kan da godt betale noget tilbage. bare min klub ikke er låst

selv om det overhoved ikke er noget med mig at gøre,
jeg tror han fandt min klub pga jeg handlede på market tidligt om morgen hvor der kan være gode handler,
og købte en af hans andre spillere 30min inden og så bare købte min spiller bagefter?

men nu er jeg så i minus alt er låst for mig nu.

Barys Astana (--) 5. marts 2024, 10:44
FcBagent sagde:
det er da intet med mig at gøre, jeg sætter da selv priser.? klart mine priser er Over priser, de skulle jo kun sælges hvis jeg tjente noget.=?

det siger jo sig selv , kig på mine andre priser , det er sådan jeg sætter dem.
mine klub er 1 uge gammel, og nu har jeg så fået nuket den, jeg hade da 400k før handlen, men naturligt har ja da brugt af dem, 3 dage siden , også nu er alt ødelagt
pga alle mine spiller kommer på auktion, så tiden jeg har brugt på at handle og finde de rigtige spillere nu osse væk.

det er ikke orden overhovet,
Jeg så ikke du skrev det med dine transferlistede priser.

Men det ændrer desværre ikke på at det er en værdiløs spiller, der overhovedet ikke er den pris værd. Så jeg tror ikke at det ændrer noget.

Men prøv og opret en supportsag og forklar dem situationen
https://www.virtualmanager.com/support

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 5. marts 2024, 19:40
6.3. Klager
Klager omhandlende låste tråde, forum bans mv. skal rettes til support, og ikke i forum.

Læs vores overordnede Spilleregler her.

Moderator - FC Deluga
Besvar