Racister ?

Skrevet i Off-topic

Fredes Helte (Frederik Luiz) 10. november 2008, 10:29
Hvorfor laver man en debat om dette?
Man kan vel ikke sige hvem der er mest racist, nogen har bare mere magt til at gøre det de vil med udlændinge, f.eks Pia K..
Men inderst inde er alle racisterne vel lige "meget racist"

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 11. november 2008, 07:27
Varde FIF sagde:
Hvorfor laver man en debat om dette?
Man kan vel ikke sige hvem der er mest racist, nogen har bare mere magt til at gøre det de vil med udlændinge, f.eks Pia K..
Men inderst inde er alle racisterne vel lige "meget racist"
Ja?
Men Pia K. får jo ikk gjort det hun vil .. endnu.
- Og jo, man kan godt debatere det.

Vorgod FC (Salsa Instructor) 11. november 2008, 19:38
-

Slettet klub 12. november 2008, 10:24
jeg synes sku de er gode nok de mærkesmiley Kan bare ikke tag alle dem der laver ballede og slår folk ihejl(stav). Ellers er de sku søde nok.

AC Headhunterz (Mr Hunt) 12. november 2008, 10:50
syns det er fint her er udlændinge der er bare nogle som skal tage sig sammen i stedet at gå og slå folk ned og lave herværk

Slettet klub 12. november 2008, 11:44
jeg er racist.. HEIL

Slettet klub 12. november 2008, 18:11
Kilmarnock FC sagde:
Microsoft FC sagde:
AC Doppioa sagde:
Microsoft FC sagde:
AC Doppioa sagde:
Turkish Boyz sagde:
Tyrker?
Så svar mig fuldstændig ærligt - hvorfor bor du i Danmark hvis du føler dig mere tyrkisk end dansk?
Haha, det giver jo ingen mening. Skal han flytte, fordi han ikke føler sig rigtig dansker?
Det giver jo perfekt mening! Hvis man ikke føler sig som dansker, hvad laver man her så?
Jeg ville også hellere bo i Tyrkiet, men jeg kan jo ikke bare liiige få de penge til at flytte, desuden er han også under den alder
Jamen .. så flyt da! Problemet nu om dage er at folk ikke er en skid patriotiske, og jeg kan sgu ikke blame dem. Der er sgu ikke ret meget at være stolt af længere.
Altså så længe han har respekt for danskere og ikke kalder os skældsord er har han da ligeså mange grunde til at bor her som danskere :/

Slettet klub 12. november 2008, 18:20
JS Kabylie sagde:
Kilmarnock FC sagde:
Microsoft FC sagde:
AC Doppioa sagde:
Microsoft FC sagde:
AC Doppioa sagde:
Turkish Boyz sagde:
Tyrker?
Så svar mig fuldstændig ærligt - hvorfor bor du i Danmark hvis du føler dig mere tyrkisk end dansk?
Haha, det giver jo ingen mening. Skal han flytte, fordi han ikke føler sig rigtig dansker?
Det giver jo perfekt mening! Hvis man ikke føler sig som dansker, hvad laver man her så?
Jeg ville også hellere bo i Tyrkiet, men jeg kan jo ikke bare liiige få de penge til at flytte, desuden er han også under den alder
Jamen .. så flyt da! Problemet nu om dage er at folk ikke er en skid patriotiske, og jeg kan sgu ikke blame dem. Der er sgu ikke ret meget at være stolt af længere.
Altså så længe han har respekt for danskere og ikke kalder os skældsord er har han da ligeså mange grunde til at bor her som danskere :/
Nok ikke lige så mange grunde, men ja han har da lov til at være her.

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 15. november 2008, 22:15
@ AC Doppioa

Ja, jeg føler mig mest Tyrker. Men jeg er født i Danmark, vokset op i Danmark.
Uddanner mig i Danmark.
Jeg gør hvad jeg har lyst til i Danmark.
Ligesom, Danskerne i Tyrkiet, gør hvad de vil dér.
Besvar