En genganger!

Skrevet i Generelt

Aarhus (big boss) 12. november 2011, 21:16
Nu er det ikke kun licens vman lever af, jeg tør vædde mit venstre ben på at vman får en slat penge (hvis ikke mere end licens) på reklamer.

Et spil som man skal betale for at komme til tops i er efter min mening ikke et spil for alle, men et spil for betalere, hvor man indirekte siger til ikke betalerne ''betal eller forsvind''. Kan ikke lide konceptet, og det er en af grundende til jeg stoppede med at betale, og med at spille spillet. Den manglende udvikling og vman crewet er så den anden og tredje grund, men det hører ikke til her.

Til dem der nævner at de ikke vil få betalere til at betale mere, hvis dem der ikke betalte vil få flere fordele, så vil jeg sige at de skal lukke øjnene op.
Som eksempel vil jeg komme med trophymanager.com

Fantastisk site vil jeg hilse og sige, og de kører på et helt andet koncept. Betalere og ikke betalere er næsten side om side, der findes flere ikke betalende tophold. Hvis man betaler (som jeg selv gør derinde) får man logoer, man kan fjerne reklamer, man får bedre overblik over træningen og flere ting som jeg ikke behøves at nævne. Jamen tjener de på det? Ja, det gør de ellers vil de nok ikke have lanceret en hel ny version for nogle uger siden som har kostet en båndegård. Hvordan fik de så pengene? Reklamer og donationer, og man må da sige at konceptet er en succes uden at forhindre ikke betalende udelukkelse fra spillet.

Men det her er selvfølgelig svært, når man ikke kan finde ud af at globaliser vman som ellers var planlagt, i mine øjne er det i hvert fald slået fejl.


Slettet klub 12. november 2011, 22:37
Hvad koster Fifa 12 ? Er det 449 Kr. ?

Hvad koster det så hvis du vil have en online konto ?
Eller er den incl. når du køber spillet ?

Du må undskyld at jeg spørger. Men jeg ved det helt ærligt ikke da jeg ikke selv har mulighed for at spille spillet. Desværre kan man så sige. smiley

Kan lige tilføje.

Dvs. at man for prisen på et fifa 12 spil kan spille vman i 15 mdr.
450 kr. : 74 kr. 3. mdr.

Og inden da er Fifa 13 kommet igen

Der er intet her i livet der er gratis.

Slettet klub 12. november 2011, 22:42
Koden er inkluderet hvis du køber det nyt. Køber du det brugt er koden højst sandsynligt brugt og du skal betale 80 kr. for en ny kode.

Slettet klub 12. november 2011, 23:03
Tv 2 går fra at være en reklame finansieret tv-kanal til at være bruger betalt, da det ikke kunne løbet rundt ved reklamer alene.
Så tror næppe at det står meget anderledes til her. Udbudet af reklame plads i dag er så stort og visse steder så udviklet at det kan pinpointes til bestemte målgrupper. At prisen på reklamepladsen er slet ikke så attraktiv længere som førhen. Ligeledes er mange ramt af den globale afmatning/Finanskrise , at det de reklamemidler der var der før er blevet droppet. smiley

Tror desværre ikke at der er så mange andre brugbare metoder til at holde spillet kørende end via licenskroner. Det skulle da lige være hvis man have en rig onkel eller et stort selskab i ryggen.

Blue And White Stripes (Licens udløber - spillet skal fixes) 12. november 2011, 23:40
Kender ikke omtalte spil, og vil heller ikke begynde at spille det, men undrede mig over dette:
Kaliffens tropper sagde:
Vi vil altid have at BuzzerBeater skal være gratis at spille......
Kaliffens tropper sagde:
Tak for din support. Vi håber at du vil fortsætte med at spille BuzzerBeater uanset om du beslutter dig for at købe supportermedlemskab eller ej
Altså er det gratis eller ej? smiley

Man kan åbenbart spille gratis begge steder, vil man have lidt mere finesse eller "små luksusting" - kald dem hvad du vil - så kan man det ene sted betale licens (hedder det her) og det andet sted kan man betale supportermedlemsskab (hedder det så der)

Så hvori består forskellen?, gratis eller ej?, begge steder har frivillig betaling af licens/supportermedlemskab for ekstra ting, forskel?. Umiddelbart har kært barn mange navne, men jeg ser ikke den store forskel i hovedtrækkende, men det er muligvis fordi det er lidt halvsent nu smiley

Seriously (Emil) 12. november 2011, 23:46
Blue And White Stripes sagde:
Kender ikke omtalte spil, og vil heller ikke begynde at spille det, men undrede mig over dette:
Kaliffens tropper sagde:
Vi vil altid have at BuzzerBeater skal være gratis at spille......
Kaliffens tropper sagde:
Tak for din support. Vi håber at du vil fortsætte med at spille BuzzerBeater uanset om du beslutter dig for at købe supportermedlemskab eller ej
Altså er det gratis eller ej? smiley



Man kan åbenbart spille gratis begge steder, vil man have lidt mere finesse eller "små luksusting" - kald dem hvad du vil - så kan man det ene sted betale licens (hedder det her) og det andet sted kan man betale supportermedlemsskab (hedder det så der)

Så hvori består forskellen?, gratis eller ej?, begge steder har frivillig betaling af licens/supportermedlemskab for ekstra ting, forskel?. Umiddelbart har kært barn mange navne, men jeg ser ikke den store forskel i hovedtrækkende, men det er muligvis fordi det er lidt halvsent nu smiley
Ja det er lidt halvsent smiley

Men jeg kan sagtens følge dig


Tror dog at i det omtalte spil, der gør licensen/brugerbetalingen/supportmedlemskabet ikke den store forskel som her i vman


Der er ALT for stor forskel på licensklubber og ikke licensklubber :/

Blue And White Stripes (Licens udløber - spillet skal fixes) 12. november 2011, 23:56
Olympic Arsenal sagde:
Ja det er lidt halvsent smiley

Men jeg kan sagtens følge dig


Tror dog at i det omtalte spil, der gør licensen/brugerbetalingen/supportmedlemskabet ikke den store forskel som her i vman


Der er ALT for stor forskel på licensklubber og ikke licensklubber :/
Det er da rart lige at få det skåret mere ud i pap når klokken er mange smiley

Det er muligt at der menes det du skriver, men som formuleringen er i indlægget, så ser jeg ikke forskel på hovedtrækkende i de 2 spil, man kan både spille gratis og man kan betale.

Er nu tilhænger af at der skal være forskel på hvad man kan i spillet, alt efter om man betaler eller ikke betaler licens/support or whatever.

Der hvor Vman skal passe på (ifølge min mening), er at man NU skal satse på udvikling af spillet, ikke om knapperne er røde eller blå, kan rulles ned via drop-down menu eller skal klikkes frem. Kom med stadion-editoren, kom med ungdomsakademi, kom med..... osv - i alt for lang tid har man nusset om udseende fremfor udvikling, det skal vendes hvis man fremover vil have folk til at betale..... men det her sidste afsnit er en helt anden historie smiley

Kaliffens tropper (kalif) 13. november 2011, 08:31
Har læst jeres svar igennem, og synes det der er mest håbløst er Mosbæk (staves) kommentarer. At han kan være crew vidner om spillets udvikling. Tv 2 kunne ikke - har du tænk på omkostninger for Tv2's udsendelser i forhold til udvikling af dette spil? Ved det er provokerende men er du 10 år eller er din IQ bare ekstrem lav. ?

Tror ikke dette forslag på nogen måde vil blive gennemført - men som andre sagde, så er der måske en grund til at Vman ikke har slået igennem internationalt?

Envidere var der en der mente man kunne ramme segmenter bedre via Facebook, hvilket i givet fald kan være rigtigt. Dog vil jeg mene at Vman har en klar fordel med deres segment i forhold til annoncering af Sportsudstyr, Beting sider, Andre online spil samt evt. elektronik og mode.

Men go' debat, håber Mosbæk (staves) måske kunne prøve at sende forslaget videre i systemet. Til sidst lidt Suspekt herfra - Til Mosbæk (staves)

Jeg taler også en del men snakker ikke **** lort.! - Suspekt (kunne du lære noget af) !

Slettet klub 13. november 2011, 08:54
Kaliffens tropper sagde:
Har læst jeres svar igennem, og synes det der er mest håbløst er Mosbæk (staves) kommentarer. At han kan være crew vidner om spillets udvikling. Tv 2 kunne ikke - har du tænk på omkostninger for Tv2's udsendelser i forhold til udvikling af dette spil? Ved det er provokerende men er du 10 år eller er din IQ bare ekstrem lav. ?

Tror ikke dette forslag på nogen måde vil blive gennemført - men som andre sagde, så er der måske en grund til at Vman ikke har slået igennem internationalt?

Envidere var der en der mente man kunne ramme segmenter bedre via Facebook, hvilket i givet fald kan være rigtigt. Dog vil jeg mene at Vman har en klar fordel med deres segment i forhold til annoncering af Sportsudstyr, Beting sider, Andre online spil samt evt. elektronik og mode.

Men go' debat, håber Mosbæk (staves) måske kunne prøve at sende forslaget videre i systemet. Til sidst lidt Suspekt herfra - Til Mosbæk (staves)

Jeg taler også en del men snakker ikke **** lort.! - Suspekt (kunne du lære noget af) !
Har det helt fint med at du er af en anden overbevisning. Men det kan dog forlanges at du holder tonen sober, hvis du ønsker at føre en debat på forum. smiley

Slettet klub 13. november 2011, 13:33
Kaliffens tropper sagde:
Har læst jeres svar igennem, og synes det der er mest håbløst er Mosbæk (staves) kommentarer. At han kan være crew vidner om spillets udvikling. Tv 2 kunne ikke - har du tænk på omkostninger for Tv2's udsendelser i forhold til udvikling af dette spil? Ved det er provokerende men er du 10 år eller er din IQ bare ekstrem lav. ?

Tror ikke dette forslag på nogen måde vil blive gennemført - men som andre sagde, så er der måske en grund til at Vman ikke har slået igennem internationalt?

Envidere var der en der mente man kunne ramme segmenter bedre via Facebook, hvilket i givet fald kan være rigtigt. Dog vil jeg mene at Vman har en klar fordel med deres segment i forhold til annoncering af Sportsudstyr, Beting sider, Andre online spil samt evt. elektronik og mode.

Men go' debat, håber Mosbæk (staves) måske kunne prøve at sende forslaget videre i systemet. Til sidst lidt Suspekt herfra - Til Mosbæk (staves)

Jeg taler også en del men snakker ikke **** lort.! - Suspekt (kunne du lære noget af) !
Til at starte med så skal vi da vidst lige have kammertonen på plads..

Og nu snakker du selv om hvor vidt at vman kommer til at tjene flere penge ved at lave det gratis, du siger intet om omkostninger, og de to er vidt forskellige.

Mosbæk kom med et rigtigt godt eksempel på en virksomhed (Tv2), som er blevet tvunget til at gå over til brugerbetaling fremfor reklameindtægter. Det gør de af den simple grund at de kan tjene mere ved brugerbetaling + reklamer (tvivler på at der ikke kommer nogle) end de kan kun på reklameindtægter. Og dette sker nok da Tv2 ikke har kunne tjene nok på reklamer til at de stadig kan producerer de mange udsendelser de gør.

Han kommer desuden med endnu en rigtig god pointe mht. reklamerne, der er kommet en større efterspørgsel på at få reklamer på sin hjemmeside for at tjene penge, samtidig er udbuddet ikke steget tilsvarende og det gør endvidere, at dem der gerne vil reklamerer har magten.

Så kan ikke lige se hvad der skulle være dit problem, andet end at du er blevet sur over at Mosbæk nok havde en pointe. Og at du hader at tabe og så skal jeg da love for at den ikke fik for lidt.
Besvar