En undren

Skrevet i Generelt

Slettet klub 14. november 2013, 17:15
Moseby United sagde:
HUHA - nu bliver jeg godt nok mega-meget nervøs!!! Havde ikke den mindste anelse om, at dette var "en farlig undren"
..................................../\
................................../....\
................................/........\
............................../.(..o..)..\
............................/...............\
........................../.....,,............\
......................../___________\




Talento De Dyrting (BOBA) 14. november 2013, 17:16
men er der evt. nogle der kan give os svar? smiley

Real Madrid CF (Tak for nu - Presse udsendt) 14. november 2013, 17:18
De køber samtlige spillere på pågældende position for at kunne diktere priserne som de lyster. Sådan har jeg ihvertfald forstået det.

HjerneSkaderne (Carl-Hilbert Russel) 14. november 2013, 17:27
Moseby United sagde:
Torsted sagde:
Mon ikke de træner spillerne op for hinanden?
Hvem mon så træner kant-spillerne op?? - for dem har jeg ikke fundet - endnu?? og alle de målmænd til 4 klubber - en helgardering på 200 %
Don't worry guys. I got this. smiley

Thorshammer United (EPU) 14. november 2013, 17:27
Boavista SC sagde:
De køber samtlige spillere på pågældende position for at kunne diktere priserne som de lyster. Sådan har jeg ihvertfald forstået det.
Det kan jeg næppe forestille mig. To af dem er medlemmer af crewet og en tredje oprettede en tråd om klamme handelsmetoder for en par uger siden, så man må formode de går ind for fair play smiley

Slettet klub 14. november 2013, 17:35
Thorshammer United sagde:
Boavista SC sagde:
De køber samtlige spillere på pågældende position for at kunne diktere priserne som de lyster. Sådan har jeg ihvertfald forstået det.
Det kan jeg næppe forestille mig. To af dem er medlemmer af crewet og en tredje oprettede en tråd om klamme handelsmetoder for en par uger siden, så man må formode de går ind for fair play smiley
Eller blot for at markere de faktisk bestemmer markedet og folk skal stoppe de klamme handelsmetoder smiley?

Unique (Søger unge med potentiale) 14. november 2013, 17:35
Thorshammer United sagde:
Boavista SC sagde:
De køber samtlige spillere på pågældende position for at kunne diktere priserne som de lyster. Sådan har jeg ihvertfald forstået det.
Det kan jeg næppe forestille mig. To af dem er medlemmer af crewet og en tredje oprettede en tråd om klamme handelsmetoder for en par uger siden, så man må formode de går ind for fair play smiley
Jo jo men monopol leger de da, det kan vi da ikke komme ud over.
Ulovligt er det jo heller ikke, så lad dem da bare fyre den af med det..

Nok bare en ny måde at spille på, når de nu har prøvet alt andet her i spillet..

Thorshammer United (EPU) 14. november 2013, 17:41
Jeg vil nu kalde det kartel end monopol. Men hvis der noget om snakken, ja så synes jeg det er noget mærkelig noget især når crewmedlemmer er involveret.

Slettet klub 14. november 2013, 17:43
Thorshammer United sagde:
Jeg vil nu kalde det kartel end monopol. Men hvis der noget om snakken, ja så synes jeg det er noget mærkelig noget især når crewmedlemmer er involveret.
Kan ikke se noget ulovligt i det..?

Slettet klub 14. november 2013, 17:43
Hvorfor bliver jeg hængt ud her, når jeg intet har gjort?!
Besvar