En undren

Skrevet i Generelt

Thorshammer United (EPU) 14. november 2013, 21:02
Juventus Torino sagde:
aaa
ååå

Silkeborg IF (Det var sjovt - vender tilbage) 14. november 2013, 21:04
FC Internazionale sagde:
Det er da fuldstændigt lige meget hvad de er ude på. Lad dem bare købe ind og lad være med at aftage spillere fra dem - that's it. Jeg vil da gerne se hvor længe de "holder ud" smiley
Well spoken! smiley

Slettet klub 14. november 2013, 21:06
Bomknaster SC sagde:
De køber samtlige spillere på pågældende position for at kunne diktere priserne som de lyster. Sådan har jeg ihvertfald forstået det.
Hvor har du det der fra? Synes lige der skal fakta på bordet her!
Torskehammer United sagde:
Det kan jeg næppe forestille mig. To af dem er medlemmer af crewet og en tredje oprettede en tråd om klamme handelsmetoder for en par uger siden, så man må formode de går ind for fair play
Så fordi man er Crew må man ikke tjene Credits?
Hvad er der i øvrigt klamt ved denne såkaldte metode, og hvad er det for en metode du beskylder mig for?
Tarmhammer United sagde:
Jeg vil nu kalde det kartel end monopol. Men hvis der noget om snakken, ja så synes jeg det er noget mærkelig noget især når crewmedlemmer er involveret.
Skulle man ikke lige klappe hesten, inden man begynder at bruge stærke ord som kartel?
Og igen, har du en sygelig, faktisk pervers mani hvad angår crewmedlemmer.
Mosegris United sagde:
Bliver du hængt ud???
Ja, det synes jeg. Især når Trampedach går igang med sine spydigheder omkring kartel og klamme kartofler.
Dr. Dre sagde:
Det er ikke snyd, men 100% sikkert aftalt.
Hvad ved du om det General Dryptud?
Tjærespand sagde:
Det jo tydeligt at se.. Men vi vil have svaret på det
Hvad har du lige gang i? Pas din egen biks.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lad mig dog være!

Slettet klub 14. november 2013, 21:08
Harry for fanden smiley

Thorshammer United (EPU) 14. november 2013, 21:11
Juventus Torino sagde:
Bomknaster SC sagde:
De køber samtlige spillere på pågældende position for at kunne diktere priserne som de lyster. Sådan har jeg ihvertfald forstået det.
Hvor har du det der fra? Synes lige der skal fakta på bordet her!
Torskehammer United sagde:
Det kan jeg næppe forestille mig. To af dem er medlemmer af crewet og en tredje oprettede en tråd om klamme handelsmetoder for en par uger siden, så man må formode de går ind for fair play
Så fordi man er Crew må man ikke tjene Credits?
Hvad er der i øvrigt klamt ved denne såkaldte metode, og hvad er det for en metode du beskylder mig for?
Tarmhammer United sagde:
Jeg vil nu kalde det kartel end monopol. Men hvis der noget om snakken, ja så synes jeg det er noget mærkelig noget især når crewmedlemmer er involveret.
Skulle man ikke lige klappe hesten, inden man begynder at bruge stærke ord som kartel?
Og igen, har du en sygelig, faktisk pervers mani hvad angår crewmedlemmer.
Mosegris United sagde:
Bliver du hængt ud???
Ja, det synes jeg. Især når Trampedach går igang med sine spydigheder omkring kartel og klamme kartofler.
Dr. Dre sagde:
Det er ikke snyd, men 100% sikkert aftalt.
Hvad ved du om det General Dryptud?
Tjærespand sagde:
Det jo tydeligt at se.. Men vi vil have svaret på det
Hvad har du lige gang i? Pas din egen biks.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lad mig dog være!
Av skal du da have!

The Migthy Gaardbo (The top) 14. november 2013, 21:19
Thorshammer United sagde:
Juventus Torino sagde:
aaa
ååå
BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB og så er den ski slået

Real Madrid CF (Tak for nu - Presse udsendt) 14. november 2013, 21:33
Juventus Torino sagde:
Bomknaster SC sagde:
De køber samtlige spillere på pågældende position for at kunne diktere priserne som de lyster. Sådan har jeg ihvertfald forstået det.
Hvor har du det der fra? Synes lige der skal fakta på bordet her!
Det er fuldstændigt irrelevant hvor jeg har min information fra.

Slettet klub 14. november 2013, 21:36
Juventus Torino sagde:
Bomknaster SC sagde:
De køber samtlige spillere på pågældende position for at kunne diktere priserne som de lyster. Sådan har jeg ihvertfald forstået det.
Hvor har du det der fra? Synes lige der skal fakta på bordet her!
Torskehammer United sagde:
Det kan jeg næppe forestille mig. To af dem er medlemmer af crewet og en tredje oprettede en tråd om klamme handelsmetoder for en par uger siden, så man må formode de går ind for fair play
Så fordi man er Crew må man ikke tjene Credits?
Hvad er der i øvrigt klamt ved denne såkaldte metode, og hvad er det for en metode du beskylder mig for?
Tarmhammer United sagde:
Jeg vil nu kalde det kartel end monopol. Men hvis der noget om snakken, ja så synes jeg det er noget mærkelig noget især når crewmedlemmer er involveret.
Skulle man ikke lige klappe hesten, inden man begynder at bruge stærke ord som kartel?
Og igen, har du en sygelig, faktisk pervers mani hvad angår crewmedlemmer.
Mosegris United sagde:
Bliver du hængt ud???
Ja, det synes jeg. Især når Trampedach går igang med sine spydigheder omkring kartel og klamme kartofler.
Dr. Dre sagde:
Det er ikke snyd, men 100% sikkert aftalt.
Hvad ved du om det General Dryptud?
Tjærespand sagde:
Det jo tydeligt at se.. Men vi vil have svaret på det
Hvad har du lige gang i? Pas din egen biks.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lad mig dog være!
Tussen er blevet sur! Pas på!

Vinkelvej IF (OneTwoZeroSix Mio Credits) 14. november 2013, 21:36
Det her er ved at tage overhånd.
Lad nu være med at hænge jer i spekulationer.
Jeg køber midtbaner fordi jeg kan lide midtbaner, og fordi jeg vil have lov til at købe hvem jeg vil. Vil ikke anklages for skidt og lort fordi jeg ikke kører en lige så røvsyg spillestil som alle jer andre.


Slettet klub 14. november 2013, 21:38
Besvar