Har du bil?

Skrevet i Off-topic

Randsea FC (Christian) 8. september 2014, 08:04
Atletico Brøndby sagde:
Randsea FC sagde:
Randsea FC sagde:
Har du bil? Ikke i nu, men er igang med at lede
Hvad kører du i?
Hvad kunne du tænke dig at køre i, hvis du ikke er tilfreds med din nuværende bil? (Vær gerne realistisk) Har tænkt mig at finde en brugt Peugeot 306, eller en brugt Golf 4
I må gerne være mere end velkommen til at komme med andre forslag til den første bil.
Hvad er budget?
15.000

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 8. september 2014, 08:57
Sport Foreningen sagde:
Nogen der kan anbefale en Sedan bil til 150.000 kroner (højst), skal køre MINDST 16 på literen (helst mere), og moteren skal være mindst 1.6 (højere hvis muligt)

har også kigget på en Chrevrolet Cruze 2.0, men ville også lige spørge jer.
Glem Chevrolet.. det er slet ikke pengene værd. Og husk nu på det er Opel der laver dem herovre, Chevrolet i Europa og Chevrolet i USA er ikke det samme.
De lukker også ned i Danmark nu, så priserne er i bund pt.

Men køb dig en BMW 320d, den kan klare tæsk.
Audi A4 er også en god bil, men ikke en bil der er klar på tæsk. Ofte motorproblemer og regningerne er dyre.
Hvis jeg var dig ville jeg finde mig en Seat Leon 1.6 TDI. Super bil. Trækker sindssygt og kører over 20 på literen.

Edit: eller en A3 eller Golf. VAG bare med den motor.

Blackburn Academy (Pause) 8. september 2014, 10:53
Randsea FC sagde:
Sport Foreningen sagde:
Nogen der kan anbefale en Sedan bil til 150.000 kroner (højst), skal køre MINDST 16 på literen (helst mere), og moteren skal være mindst 1.6 (højere hvis muligt)

har også kigget på en Chrevrolet Cruze 2.0, men ville også lige spørge jer.
Du kan vel få dig en Audi A4, Opel Insignia eller BMW 320d, allesammen 2.0 men jeg kan ikke anbefale nogen af dem.
Alstå 320d, er en super god bil smiley

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 25. oktober 2021, 12:01
Knap 8 år gammel tråd og nu sidder jeg og venter på den nye bil smiley

Edit: bringer den op for at skabe lidt liv herinde OG den er måske stadig relevant. smiley

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 25. oktober 2021, 12:07
Tyrkiet sagde:
Knap 8 år gammel tråd og nu sidder jeg og venter på den nye bil smiley

Edit: bringer den op for at skabe lidt liv herinde OG den er måske stadig relevant. smiley
Er du klar til en elbil smiley

Olympigue de Marseille (Husk at forlænge kontrakter) 25. oktober 2021, 12:08
Har du bil? Nej
Hvad kører du i? S-tog
Hvad kunne du tænke dig at køre i, hvis du ikke er tilfreds med din nuværende bil? (Vær gerne realistisk) Metro

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 25. oktober 2021, 12:17
Pers LØVER sagde:
Tyrkiet sagde:
Knap 8 år gammel tråd og nu sidder jeg og venter på den nye bil smiley

Edit: bringer den op for at skabe lidt liv herinde OG den er måske stadig relevant. smiley
Er du klar til en elbil smiley
Jeg overvejede det faktisk. Synes de kører fint, men kunne godt tænke mig lidt længere rækkevidde eller bedre muligheder for opladning, hvor jeg bor. Det kan ikke lade sig gøre pt., men vores sekundære bil her i familien bliver nok en elbil smiley

Den primære er lidt af et miljøsvin.

Solsbury Hill (Jigsaw) 26. oktober 2021, 15:29
Hyundai Kona EV :-)

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 26. oktober 2021, 18:49
Solsbury Hill sagde:
Hyundai Kona EV :-)
Er du glad for den? smiley

Farmors udvalgte (RB) 26. oktober 2021, 22:07
Audi R8
Besvar