Har du bil?

Skrevet i Off-topic

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 8. december 2013, 21:22
Har du bil?
Hvad kører du i?
Hvad kunne du tænke dig at køre i, hvis du ikke er tilfreds med din nuværende bil? (Vær gerne realistisk)

Jeg kan starte ud selv, hvis det er. Jeg havde en Golf IV, som jeg købte umiddelbart efter sommerferien. Jeg lagde den for sjov på nettet til en overpris, hvorefter der var en køber, som smed et bud på den. Jeg valgte at sælge den, da det gav mig mulighed for at købe min nye bil. Jeg har nu en Ford Mondeo fra 2005. Kunne dog godt tænke mig at køre i diesel, da den forbrænder for meget benzin og diesel er billigere!


EDIT: Post gerne et billede!

NB: denne tråd samt ovenstående tekst er ret så gammel. Jeg har bragt tråden op igen for at skabe lidt gang i forummet.
Og selvom jeg savner de ovenstående biler, så vil de altid forblive som nogle gode minder, i og med de var de to første jeg havde. smiley

Slettet klub 8. december 2013, 21:23
Har du bil? Nej
Hvad kører du i? Altså min mor har en Ford, men min far har en Masserati.. så det fint nok
Hvad kunne du tænke dig at køre i, hvis du ikke er tilfreds med din nuværende bil? (Vær gerne realistisk) En Bimmer smiley

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 8. december 2013, 21:24
Fortuna BZ sagde:
Har du bil? Nej
Hvad kører du i? Altså min mor har en Ford, men min far har en Masserati.. så det fint nok
Hvad kunne du tænke dig at køre i, hvis du ikke er tilfreds med din nuværende bil? (Vær gerne realistisk) En Bimmer smiley
Maserati?! Woah smiley

Slettet klub 8. december 2013, 21:29
Klubben Østerbro sagde:
Fortuna BZ sagde:
Har du bil? Nej
Hvad kører du i? Altså min mor har en Ford, men min far har en Masserati.. så det fint nok
Hvad kunne du tænke dig at køre i, hvis du ikke er tilfreds med din nuværende bil? (Vær gerne realistisk) En Bimmer smiley
Maserati?! Woah smiley
Han er bilforhandler inde for Jaguar og Maser smiley

Excelsior United (FH) 8. december 2013, 21:36

Har du bil? - Nope smiley
Hvad kører du i? Kører i min fars Opel Insignia og min mors Opel Corsa.
Hvad kunne du tænke dig at køre i, hvis du ikke er tilfreds med din nuværende bil? (Vær gerne realistisk)
Ville købe mig en UP! eller Golf.

Litman Allstars (JL) 8. december 2013, 22:13
Har du bil? Nej
Hvad kører du i? Min fars Mitsubishi GT3000 Twin Turbo og min mors Suzuki Splash.
Hvad kunne du tænke dig at køre i, hvis du ikke er tilfreds med din nuværende bil? (Vær gerne realistisk) - Måske en Lamborghini Gallardo eller en Toyota Aygo.

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 8. december 2013, 22:25
Excelsior United sagde:

Har du bil? - Nope smiley
Hvad kører du i? Kører i min fars Opel Insignia og min mors Opel Corsa.
Hvad kunne du tænke dig at køre i, hvis du ikke er tilfreds med din nuværende bil? (Vær gerne realistisk)
Ville købe mig en UP! eller Golf.
Altså jeg ville hellere bruge penge på en Golf der ikke har kørt så meget end at bruge penge på en UP!

BERLIN EAST FC (Union Berlin) 8. december 2013, 22:28
Køre i Madza 3 / på Suzuki GZ 250

Vil gerne køre i Jeep / på Harley Davidson

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 8. december 2013, 22:40
Litman Allstars sagde:
Har du bil? Nej
Hvad kører du i? Min fars Mitsubishi GT3000 Twin Turbo og min mors Suzuki Splash.
Hvad kunne du tænke dig at køre i, hvis du ikke er tilfreds med din nuværende bil? (Vær gerne realistisk) - Måske en Lamborghini Gallardo eller en Toyota Aygo.
Du har gang i kontrasterne smiley

Randsea FC (Christian) 8. december 2013, 22:41
Har du bil? Niks
Hvad kører du i? Når jeg fylder 18, kommer jeg til og kører i min fars Toyota Avensis, eller min mors Toyota Picninc.
Hvad kunne du tænke dig at køre i, hvis du ikke er tilfreds med din nuværende bil? (Vær gerne realistisk) Måske en Vento(min fætter havde en, og han var vild med den), men den kan gå en del veje endnu smiley men vil helst gerne have en der kan kører lidt langt på litteren, fordi at der er 30 km til skole :/
Besvar