Har du bil?

Skrevet i Off-topic

HjerneSkaderne (Carl-Hilbert Russel) 10. december 2013, 13:27
Har du bil? Har lige solgt min.
Hvad kører du i? Havde en Yaris som jeg var meget glad for, lille men med meget plads.
Hvorfor solgte jeg? Fordi jeg regnede lidt på det og jeg brugte den ikke nok til at det kunne svare sig - elsker at cykle og der ligger et indkøbscenter et stenkast herfra så kan sagtens gå når der handles stort. Pengene sparet bruger jeg istedet til at dovne den og tage nogle flere taxaer end før. smiley
Hvad kunne du tænke dig at køre i, hvis du ikke er tilfreds med din nuværende bil? (Vær gerne realistisk) En Ford Thunderbird i himmelblå.

Excelsior United (FH) 10. december 2013, 14:29
Klubben Østerbro sagde:
Excelsior United sagde:

Har du bil? - Nope smiley
Hvad kører du i? Kører i min fars Opel Insignia og min mors Opel Corsa.
Hvad kunne du tænke dig at køre i, hvis du ikke er tilfreds med din nuværende bil? (Vær gerne realistisk)
Ville købe mig en UP! eller Golf.
Altså jeg ville hellere bruge penge på en Golf der ikke har kørt så meget end at bruge penge på en UP!
vil jeg ikke.

Bedde United FC (Bedde) 10. december 2013, 16:03
Klubben Østerbro sagde:
Irish Academy sagde:
Har du bil? - Yessir!

Hvad kører du i? - Jeg kører i den fantastiske mini bil Seat Mii! Den lille sparegris er simpelthen genial! Har haft de Brian-biler jeg har haft behov for i løbet af min tid, derfor bliver der tænkt med tegnebogen lige PT :-)

Hvad kunne du tænke dig at køre i, hvis du ikke er tilfreds med din nuværende bil? (Vær gerne realistisk) - En splinterny Audi A3 kunne bestemt være lækker!!
Hvorfor valgte du Mii frem for Citi-Go eller UP!?
Mii er billigere end UP!'en og du får stort set det samme for pengene :-) interiøret er flottere og mere komfortabel i UP!'en men det kan jeg gost leve uden :-)

Derudover kan jeg bedre lide fronten på en seat mii :-))

Slettet klub 10. december 2013, 16:06
Fortuna BZ sagde:
Newton Heath LYR sagde:

Hvad kører du i?
- Jeg har netop fået min Tesla S, som jeg bestilte for godt 6 måneder siden, bestemt ventetiden værd :-)
Hvad lyver du for? :p
Han lyver ikke:-).

Fyns Elite Klub (Patrick) 10. december 2013, 17:47
Klubben Østerbro sagde:
Fyns Elite Klub sagde:
Jeg har en
Seat altea 1,9 TDI cippet til 204 HK
Hvad synes du om chipning? Har du haft problemer med motoren siden?
Nej det har jeg ikke smiley

Lacoste (Alt på auktion) 10. december 2013, 17:57
Har du bil? - Ja smiley

Hvad kører du i? - Jeg kører i en Toyota Carina E smiley

Hvad kunne du tænke dig at køre i, hvis du ikke er tilfreds med din nuværende bil? (Vær gerne realistisk) - BMW, Audi eller en Toyota smiley

Ziggi nation (ENDELIG VK) 10. december 2013, 19:48
Har du bil? - nej men snart smiley

Hvad kører du i? - køre ikke i noget før næste år og det er en Chevrolet camaro

Hvad kunne du tænke dig at køre i, hvis du ikke er tilfreds med din nuværende bil? (Vær gerne realistisk) - FORD MUSTANG GT eller en DODGE CHALLENGER

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 10. december 2013, 22:12
Fyns Elite Klub sagde:
Klubben Østerbro sagde:
Fyns Elite Klub sagde:
Jeg har en
Seat altea 1,9 TDI cippet til 204 HK
Hvad synes du om chipning? Har du haft problemer med motoren siden?
Nej det har jeg ikke smiley
Jeg tør ikke smiley

Fyns Elite Klub (Patrick) 10. december 2013, 22:14
Hvad bil har du ?
Du skal heller ikke fådet gjordt alle steder det sakl være nogen der ved hvad de gør smiley

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 10. december 2013, 22:16
Fyns Elite Klub sagde:
Hvad bil har du ?
Du skal heller ikke fådet gjordt alle steder det sakl være nogen der ved hvad de gør smiley
Ford Mondeo 1.8. Fra 2005. Benzin smiley
Den har kun 110 HK og nogen gange kan man altså godt mærke den lige mangler et boost
Besvar