Har du bil?

Skrevet i Off-topic

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 11. december 2013, 19:46
Atletico Brøndby sagde:
[IMG]Har ikke min Subaru eller min Corsa holdende hjemme, kan tage billed af min Honda senere/imorgen nok smiley
Isss

Fyns Elite Klub (Patrick) 11. december 2013, 19:56


Hvad syndes i ?

Fyns Elite Klub (Patrick) 11. december 2013, 19:56

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 11. december 2013, 20:28
Den er mega fed, men synes de der skygger ved forlygterne ødelægger det lidt. Men er generelt ikke til de der på biler. smiley

Slettet klub 11. december 2013, 20:47
Klubben Østerbro sagde:
Den er mega fed, men synes de der skygger ved forlygterne ødelægger det lidt. Men er generelt ikke til de der på biler. smiley
Jeg synes de ser fede ud hehe smiley

Fyns Elite Klub (Patrick) 11. december 2013, 21:40
Klubben Østerbro sagde:
Den er mega fed, men synes de der skygger ved forlygterne ødelægger det lidt. Men er generelt ikke til de der på biler. smiley
det ser dummer ud uden vil jeg siger men sakl have andre forlygter på

Trex POWER (V-man bedste m-anager takker af) 11. december 2013, 23:02
Har du bil? JA smiley
Hvad kører du i? En Pegeout 206 HDI+
Hvad kunne du tænke dig at køre i, hvis du ikke er tilfreds med din nuværende bil? (Vær gerne realistisk): Jeg er sindsygt tilfreds med min bil, der er masser af plads, økonomisk motor der kan køre 28 km/l hvis jeg er flink ved den, og et godt udseende (Det er en personlig mening men jeg syntes den ser godt ud i indkørslen)

Det er min første bil købte den som 20 årig som sprit ny direkte fra forhandleren smiley Og fik en smart generation pakke med, så den har forkromet slørhale, gearknop, pedaler tank dæksel, samt sædder smiley Så syntes selv den er lidt fræk med de alu fælger jeg har købt til smiley

Grunden til at jeg ikke købte før det var at man kunne låne af forældre og så har jeg kørt meget motorcykel smiley Der havde jeg en tunet/stylet udgave af en Hyosung GT250 2010 fra spritny, men er sku glad for bagagerum nu må jeg indrømme smiley

Har ikke lige billede af min egen bilen men udgaven ser ud som følgende bortset fra ekstraudstyret smiley


Billedet af min motorcykel som den så ud:


Mvh Magnus

Barcelona FC (Dan Poulsen) 12. december 2013, 08:49
Har du bil?
Nej, desværre. Svært at holde sig kørende på en hjemmeboende SU
Hvad kører du i? Forældrenes 306 st, og svigerforældrenes Vectra.
Hvad kunne du tænke dig at køre i, hvis du ikke er tilfreds med din nuværende bil? (Vær gerne realistisk) Som første bil, har jeg altid tænkt på en Audi A3 - højest sandsynligt 3 dørs, men det er svært at sige endnu, får nok først bil om et års tid tidligst smiley

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 12. december 2013, 12:49
Græsted United sagde:
Har du bil? JA smiley
Hvad kører du i? En Pegeout 206 HDI+
Hvad kunne du tænke dig at køre i, hvis du ikke er tilfreds med din nuværende bil? (Vær gerne realistisk): Jeg er sindsygt tilfreds med min bil, der er masser af plads, økonomisk motor der kan køre 28 km/l hvis jeg er flink ved den, og et godt udseende (Det er en personlig mening men jeg syntes den ser godt ud i indkørslen)

Det er min første bil købte den som 20 årig som sprit ny direkte fra forhandleren smiley Og fik en smart generation pakke med, så den har forkromet slørhale, gearknop, pedaler tank dæksel, samt sædder smiley Så syntes selv den er lidt fræk med de alu fælger jeg har købt til smiley

Grunden til at jeg ikke købte før det var at man kunne låne af forældre og så har jeg kørt meget motorcykel smiley Der havde jeg en tunet/stylet udgave af en Hyosung GT250 2010 fra spritny, men er sku glad for bagagerum nu må jeg indrømme smiley

Har ikke lige billede af min egen bilen men udgaven ser ud som følgende bortset fra ekstraudstyret smiley

Mvh Magnus
Den overvejede jeg også, dog må jeg sige jeg ikke er så glad for franske biler smiley

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 12. december 2013, 12:50
AFC Äjax Amsterdam sagde:
Har du bil?
Nej, desværre. Svært at holde sig kørende på en hjemmeboende SU
Hvad kører du i? Forældrenes 306 st, og svigerforældrenes Vectra.
Hvad kunne du tænke dig at køre i, hvis du ikke er tilfreds med din nuværende bil? (Vær gerne realistisk) Som første bil, har jeg altid tænkt på en Audi A3 - højest sandsynligt 3 dørs, men det er svært at sige endnu, får nok først bil om et års tid tidligst smiley
De også dejlige!
Besvar