Opsummering af bugs, mangler eller andet.

Skrevet i Generelt

Slettet klub 8. april 2014, 17:04
Bliver spillere fra bænken stadig fjernet? To af mine udskiftere er åbenbart blevet fjernet, og jeg satte taktik og udskiftnings muligheder + forudsætninger efter midnat... smiley

Blue And White Stripes (Licens udløber - spillet skal fixes) 9. april 2014, 08:29
Det virker underligt, i dag var tiden (minuttallet) fjernet på en af mine indskiftere, så han ikke kom ind i første kamp?

Det blev sat op i går, og virkede i går og har IKKE pillet ved udskiftningerne, så hvorfor f**** er tidspunktet pludselig væk så indskiftningen ikke sker? smiley

Det er sgu ikke godt nok lavet det her smiley

Silver Star (Michael) 9. april 2014, 11:26
der altså fejl med forsvaret i mange kampe jeg nok den der har set flest kampe her inde ser også andre kampe ind mine egne

forsvaret laver den fejl at spille modstander i eget felt de spiller ham næsten som de var på hold sammen

målmændene spiller modstanderen fra eget felt istedet for at spille forsvaret eller prøve at lave en aflevering til midtbanen

-

målmænd har ingen betydning på vman længere har lige set en der spiller i 2 division uden målmand og han spiller uafgjort og vinder kampe uden målmand ? Oo
og det altså flere ind de sidste 10 kampe han har spillet

han bruger en forsvar som målmand - hans stats burde blive meget dårliger på mål virket man ikke kan se ud fra de kampe jeg har tjekket :O)

kunne sagtens smide mere på tråden her men det her er det der skal rettes først ved kampene :O)

Morsø Fighters (Landmanden) 10. april 2014, 09:57
transferstatus sorteres ikke efter pris, kun efter: til salg, auktion, mindstepris og ikke til salg. 999,995, 556,225 og 1,365,645 i fx mindstepris kan vil ofte sorteres sådan:
999,995
556,225
1,365,645

altså ikke nogen rækkefølge af dyrest/billigst først/sidst

Slettet klub 18. april 2014, 20:23
Manchester United sagde:
Bliver spillere fra bænken stadig fjernet? To af mine udskiftere er åbenbart blevet fjernet, og jeg satte taktik og udskiftnings muligheder + forudsætninger efter midnat... smiley
Er jeg den eneste, som dagligt må sætte spillere ind på bænken, som på mærkelig vis er blevet fjernet fra udskiftningsbænken?

Og måske er det bare mig, der er uopmærksom, men... bliver spillere også på forunderligvis fjernet fra startopstillingen? Jeg satte taktik i dag med 8 spillere, og da jeg tjekkede for fem minutter siden, var den ene spiller fjernet. Jeg tjekkede så kampreferaterne og kunne se, at jeg har haft 11 spillere inde i dagens tre kampe smiley

Jeg er altså forvirret og efterhånden lidt irriteret...

Slettet klub 18. april 2014, 21:33
Min Auto taktik sætter konstant skadede spillere ind på holdet.

Det ville være så befriende, at kunne slå den autotaktik fra.

Silkeborg IF (Det var sjovt - vender tilbage) 19. april 2014, 13:02
Manchester United sagde:
Manchester United sagde:
Bliver spillere fra bænken stadig fjernet? To af mine udskiftere er åbenbart blevet fjernet, og jeg satte taktik og udskiftnings muligheder + forudsætninger efter midnat... smiley
Er jeg den eneste, som dagligt må sætte spillere ind på bænken, som på mærkelig vis er blevet fjernet fra udskiftningsbænken?

Og måske er det bare mig, der er uopmærksom, men... bliver spillere også på forunderligvis fjernet fra startopstillingen? Jeg satte taktik i dag med 8 spillere, og da jeg tjekkede for fem minutter siden, var den ene spiller fjernet. Jeg tjekkede så kampreferaterne og kunne se, at jeg har haft 11 spillere inde i dagens tre kampe smiley

Jeg er altså forvirret og efterhånden lidt irriteret...
Man har siden opdateringen altid skulle dobbelttjekke efter man har sat sin taktik, da den meget ofte fjerner en enkelt eller to spillere fra taktikken, når man har lavet ændringer. Udviklerne er opmærksomme på det, så forventer at det bliver rettet inden 2018...

Atletico De CompaQ (Vi prøver igen) 20. april 2014, 00:17
http://www.virtualmanager.com/players/9552473-aubin-de-paty/training
Hans første og eneste træning er 2.17 - hans gennemsnit er 2.18.. Det må vel være en slags bug?

Morsø Fighters (Landmanden) 20. april 2014, 00:19
Atletico De CompaQ sagde:
http://www.virtualmanager.com/players/9552473-aubin-de-paty/training
Hans første og eneste træning er 2.17 - hans gennemsnit er 2.18.. Det må vel være en slags bug?
det er noget med nogle skjulte decimaler

Atletico De CompaQ (Vi prøver igen) 20. april 2014, 00:28
Morsø Fighters sagde:
Atletico De CompaQ sagde:
http://www.virtualmanager.com/players/9552473-aubin-de-paty/training
Hans første og eneste træning er 2.17 - hans gennemsnit er 2.18.. Det må vel være en slags bug?
det er noget med nogle skjulte decimaler
Der er i givet fald rundet forkert af så.. Men okay, her er vidst tale om en mindre fejl - der er vidst andre der trænger til en rettelse først. smiley
Besvar