Opsummering af bugs, mangler eller andet.

Skrevet i Generelt

Ulm Warhawks (Ulmeister) 15. januar 2014, 19:59
Noroma sagde:
Prisen ændrer sig ikke! smiley
Jo, den gør. Den billigste løn pr dag gives, når spilleren får den længde, han ønsker. Hvis du giver ham en dag mere eller mindre, så hæver hans lønnen pr dag. Er der to dages forskel, så hæver han den yderligere osv. osv.

Det er derfor de gamle spillere ender med rigtig høje lønninger, da de hver dag får forlænget med én dag, selvom de fx ønsker 7-dages forlængelser.

Slettet klub 15. januar 2014, 20:03
Ulm Warhawks sagde:
Noroma sagde:
Prisen ændrer sig ikke! smiley
Jo, den gør. Den billigste løn pr dag gives, når spilleren får den længde, han ønsker. Hvis du giver ham en dag mere eller mindre, så hæver hans lønnen pr dag. Er der to dages forskel, så hæver han den yderligere osv. osv.

Det er derfor de gamle spillere ender med rigtig høje lønninger, da de hver dag får forlænget med én dag, selvom de fx ønsker 7-dages forlængelser.
Har lige dobbelt tjekket, og kan se at mine spillers pris ændrer sig med 1 C smiley

Ulm Warhawks (Ulmeister) 15. januar 2014, 20:25
Noroma sagde:
Har lige dobbelt tjekket, og kan se at mine spillers pris ændrer sig med 1 C smiley
http://www.virtualmanager.com/players/9112406-graeme-pack

Han ændrer sig 46c pr dag. Men når du begynder at have spillere, der trækker en god løn, så snakker vi altså et par tusinde pr spiller. Da jeg i forgårs gik fra vifa rank 3 til 7, der krævede Suntila 2.700 mindre i løn pr dag end normalt smiley

Slettet klub 17. januar 2014, 23:29
Jeg kan ikke træne mine spiller i " en i midten".

Bjørnholt FC (And then what) 17. januar 2014, 23:30
FC Innova sagde:
Jeg kan ikke træne mine spiller i " en i midten".
Standarden er sat

Legendary (Overvejer comback) 18. januar 2014, 01:26
Ulm@
Vil gerne du ser denne kamp igennem og se om du kan finde nogle fejl.. smiley

Ej men seriøst, der er så mange fejl lige i denne kamp, og mange urealistiske muligheder.
http://www.virtualmanager.com/new_matches/2591087

Milano Internationale (Mr. C) 18. januar 2014, 16:18
Forsvarsspillere kan godt sparke bolden helt op til angriberne, men jeg har endnu aldrig set min målmand sparke længere end til bagerste forsvarsspiller, og det er uanset hvilken spillestil jeg benytter.

Og målmanden løber heller ikke ud efter bolden i feltet, selv om han er meget tættere på end både modstandere og medspillere.

Forsvarsspillere spiller også stadig bolden rundt til hinanden i feltet, indtil de mister bolden og der bliver mål.

Ulm Warhawks (Ulmeister) 18. januar 2014, 23:48
Studstrup CF sagde:
Ulm@
Vil gerne du ser denne kamp igennem og se om du kan finde nogle fejl.. smiley

Ej men seriøst, der er så mange fejl lige i denne kamp, og mange urealistiske muligheder.
http://www.virtualmanager.com/new_matches/2591087
Det er vel kun i det 17. min, hvor det ser lidt dumt ud, når målmanden klovner rundt med bolden. Jeg kan ikke lige se, hvad der ellers er galt.

SC Krematorie Plovdiv (Doctor Lynge) 20. januar 2014, 22:04
Jeg kunne godt tænke mig lidt mere regelmæssig og oftere information fra ledelsen omkring status af både det ene og det andet. Ikke at de behøver at komme med noget hver anden dag, men bare lidt oftere nu da der er så mange uafklarede spørgsmål i forbindelsen med indførelsen af de nye tiltag.

FC Internazionale (Hej) 20. januar 2014, 22:39
Milano Internationale sagde:
Forsvarsspillere kan godt sparke bolden helt op til angriberne, men jeg har endnu aldrig set min målmand sparke længere end til bagerste forsvarsspiller, og det er uanset hvilken spillestil jeg benytter.

Og målmanden løber heller ikke ud efter bolden i feltet, selv om han er meget tættere på end både modstandere og medspillere.

Forsvarsspillere spiller også stadig bolden rundt til hinanden i feltet, indtil de mister bolden og der bliver mål.
Enig hvad angår målmanden. Forsvarspillere der spiller bolden rundt i sit eget forsvar skyldes at man spiller pasningsspil, samt. med at ens spillere er ret dårlige i aflevering. Pasningsspil kræver at spillerne er trænet godt i aflevering.
Besvar