Justér humøret for unge spillere!

Skrevet i Generelt

Silkeborg IF (Det var sjovt - vender tilbage) 20. maj 2016, 21:23
FC Dulakubai sagde:
Silkeborg IF sagde:
Slap nu for helvede lidt af, unge mand. Der er flere forskellige måder at spille på, det er en af de ting der har båret spillet igennem mange år. Du er velkommen til at synes, at andre måder end din er åndssvag, det samme gør Berlin jo lidtsmiley Men altså, det behøver ikke blive latterliggjort af dig. Jeg synes bestemt også det er åndssvagt at man gider spille i toppen grundet den helt igennem "latterlige" kampmotor, taktikdel, og det økonomiske aspekt, der er alt alt for lidt profitabelt. Men det gør det jo ikke til latterligt, det betyder bare, at det ikke er den vej jeg spiller. Det er en smagssag!!!

Når alt det så er sagt, så er jeg faktisk enig med meget af det du siger. Det er alt for nemt hernede. På med nogle ordentlige lønninger og så skal træningstabet ved dårligt humør stige kraftigt!
Du kan mene, det er for uøkonomisk at spille i toppen. Jeg finder det rimeligt, det koster kassen at vinde trofæer. Jeg forventer ikke at tjene flere penge end 2. divisionsklubber eller dertilhørende. Jeg er også enig i, at både taktik-delen og kampmotoren har store mangler. Alligevel prioriterer jeg at spille et fodboldspil for at vinde kampe, under de forudsætninger der nu engang er.

Vi har forskellige spillestile, og det skal der i et vist omfang være plads til. Min tilgang ændrer dog ikke ved, det også er let for dig håndtere surhed, når du kan være ligeglad med spillernes kvalitet, din taktik, din startopstilling og dine kampresultater. Også for dig gælder det, at nu flere kampe du taber på hjemmebane, nu bedre en sæson har du. Det forekommer latterligt, fordi det er latterligt.

Humørfunktionen har gode elementer, men centrale mangler, der vender hele idéen ved humørfunktionen på hovedet. Træningstabet ved dårligt humør må gerne stige, men først når det rammer dig lige så hårdt, som det vil ramme mig.
Jeg har vundet alt og spillet i toppen af mange omgange. Jeg bruger væsentligt mere tid på taktikken hernede, end jeg gjorde dengang! Nu mere min trup fyldes des mere tid kommer jeg til at bruge på det. Det er bestemt ikke nemt at sørge for humør og energi på samtlige spillere.

Jeg er enig i, at der skal nytænkning til hvad angår min og andres spillemåde. Det kunne give mening, at de største potentialer ikke syntes det var skide interessant at blive hentet af en 7. div. klub.

Og lige en kommentar til hvad du skriver senere hen.
Det har ingen betydning for humøret, hvilken division du spiller i. Det afhænger ene og alene af stats på spillerne.

Slettet klub 20. maj 2016, 21:23
FC Deluga sagde:
Humøreret er så vidt jeg ved ligeglad med hvilken division man spiller i, men jeg kan tage fejl.

Desto flere spillere man har desto sværere er det at holde på humøreret. smiley
16-20 årige skulle være tilfredse med bare at træne med, i den alder skal spillerne ikke blive lige så hurtige sure over manglende spilletid der skulle gå mange flere kampe imellem, at give spillerne 1 minut er bare for at undgå at spillerne bliver sure det er jo latterligt og giver ingen mening

Silkeborg IF (Det var sjovt - vender tilbage) 20. maj 2016, 21:23
BERLIN EAST FC sagde:
Jeg tror ikke at du nogle steder kan finde så meget som et komma, hvor jeg skriver noget om at jeg synes at andres måder at spille på er åndssvag. Tvært i mod. Jeg kæmper for at der skal være plads til alle på vman. At jeg har været nødt til at kæmpe ekstra hårdt for at få lov til at spille på min måde. Gør absolut ikke at jeg synes at andres måde at spille på er åndssvag. Jeg er nok den her på vman som er blevet hakket mest på, for den måde jeg spiller på.
I så fald beklager jeg kommentaren og den er hermed trukket tilbagesmiley

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 20. maj 2016, 21:44
Calcio Monza sagde:
FC Deluga sagde:
Humøreret er så vidt jeg ved ligeglad med hvilken division man spiller i, men jeg kan tage fejl.

Desto flere spillere man har desto sværere er det at holde på humøreret. smiley
16-20 årige skulle være tilfredse med bare at træne med, i den alder skal spillerne ikke blive lige så hurtige sure over manglende spilletid der skulle gå mange flere kampe imellem, at give spillerne 1 minut er bare for at undgå at spillerne bliver sure det er jo latterligt og giver ingen mening
Hvis ens førstehold er ældre og bedre er jeg helt enig.

LiverpooI F C (Køb min klub - Skriv til mig) 20. maj 2016, 23:40
Calcio Monza sagde:
Liverpool FC sagde:
Calcio Monza sagde:
Team Aries sagde:
Calcio Monza sagde:
det er helt godnat talenterne kræver spilletid få det nu ændret vi er ikke online 24-7!
Så må du jo bare lade være at have 30 spillere i truppen, hvis ikke du kan være online 24-7? smiley
dårligt argument som altid det er ikke derfor vman har udvidet til 30 truppladser hvis du ikke ved som crew medlem er det for dårligt!?
Hvad tror du da så er grundlaget for at at de hæver til 30 truppladser?

Da der var 22 pladser i sin tid, var der ingen brok overhovedet - Men de dukker først op her ved 30...
Lær nu SELV at tilpasse spillet og ikke spillet der skal tilpasse jer!
der er ikke fornuft i at de bliver sure som ungdomsspiller det er kun irriterende at skulle tilpasse en taktik fordi spillerne skal have 1 minuts spilletid det er i mine øjne latterligt og ikke tilpasset 30 truppladser smiley
Humøret har ikke noget at gøre med bredden af truppen, men om hvor meget spilletid de får.. Så selvfølgelig skal det surheden ikke sættes ned for den er hævet til 30.

At man køber 30 spiller er ren og skær kun for at får profit i højeste fart - derfor "betaler" man jo også prisen ved at skulle være online længere tid en normalt... I har selv valgt det, for det er jeres måde at spille spillet på.

Slettet klub 21. maj 2016, 00:29
Liverpool FC sagde:
Calcio Monza sagde:
Liverpool FC sagde:
Calcio Monza sagde:
Team Aries sagde:
Calcio Monza sagde:
det er helt godnat talenterne kræver spilletid få det nu ændret vi er ikke online 24-7!
Så må du jo bare lade være at have 30 spillere i truppen, hvis ikke du kan være online 24-7? smiley
dårligt argument som altid det er ikke derfor vman har udvidet til 30 truppladser hvis du ikke ved som crew medlem er det for dårligt!?
Hvad tror du da så er grundlaget for at at de hæver til 30 truppladser?

Da der var 22 pladser i sin tid, var der ingen brok overhovedet - Men de dukker først op her ved 30...
Lær nu SELV at tilpasse spillet og ikke spillet der skal tilpasse jer!
der er ikke fornuft i at de bliver sure som ungdomsspiller det er kun irriterende at skulle tilpasse en taktik fordi spillerne skal have 1 minuts spilletid det er i mine øjne latterligt og ikke tilpasset 30 truppladser smiley
Humøret har ikke noget at gøre med bredden af truppen, men om hvor meget spilletid de får.. Så selvfølgelig skal det surheden ikke sættes ned for den er hævet til 30.

At man køber 30 spiller er ren og skær kun for at får profit i højeste fart - derfor "betaler" man jo også prisen ved at skulle være online længere tid en normalt... I har selv valgt det, for det er jeres måde at spille spillet på.
Det var lige så latterligt med 22 spillere som med 30 spillere
16-20 årige skal ikke blive sure over ikke at få spilletid. Jeg har kun talenter fordi der er plads til 30 spillere nu men det gider jeg ikke hvis spillerne kræver spilletid i den alder for mig er det kun irriterende jeg vil gerne udnytte min trupstørrelse uden problemer at man køber 30 spillere er mere fordi muligheden er der jeg køber og sælger ikke så mange spillere

Philippines (Klik her for gratis Credits) 21. maj 2016, 02:59
Ved ikke om det mit spørgsmål høre til her, men er sikker på der er en der ved det her: har træningskampe indflydelse på humøret? På forhånd tak forsvar

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 21. maj 2016, 06:38
Vores drenge sagde:
Ved ikke om det mit spørgsmål høre til her, men er sikker på der er en der ved det her: har træningskampe indflydelse på humøret? På forhånd tak forsvar
Kun ligakampe og cupkampe.

Victory Red FC (Rolig nu) 21. maj 2016, 11:03
Calcio Monza sagde:
Liverpool FC sagde:
Calcio Monza sagde:
Liverpool FC sagde:
Calcio Monza sagde:
Team Aries sagde:
Calcio Monza sagde:
det er helt godnat talenterne kræver spilletid få det nu ændret vi er ikke online 24-7!
Så må du jo bare lade være at have 30 spillere i truppen, hvis ikke du kan være online 24-7? smiley
dårligt argument som altid det er ikke derfor vman har udvidet til 30 truppladser hvis du ikke ved som crew medlem er det for dårligt!?
Hvad tror du da så er grundlaget for at at de hæver til 30 truppladser?

Da der var 22 pladser i sin tid, var der ingen brok overhovedet - Men de dukker først op her ved 30...
Lær nu SELV at tilpasse spillet og ikke spillet der skal tilpasse jer!
der er ikke fornuft i at de bliver sure som ungdomsspiller det er kun irriterende at skulle tilpasse en taktik fordi spillerne skal have 1 minuts spilletid det er i mine øjne latterligt og ikke tilpasset 30 truppladser smiley
Humøret har ikke noget at gøre med bredden af truppen, men om hvor meget spilletid de får.. Så selvfølgelig skal det surheden ikke sættes ned for den er hævet til 30.

At man køber 30 spiller er ren og skær kun for at får profit i højeste fart - derfor "betaler" man jo også prisen ved at skulle være online længere tid en normalt... I har selv valgt det, for det er jeres måde at spille spillet på.
Det var lige så latterligt med 22 spillere som med 30 spillere
16-20 årige skal ikke blive sure over ikke at få spilletid. Jeg har kun talenter fordi der er plads til 30 spillere nu men det gider jeg ikke hvis spillerne kræver spilletid i den alder for mig er det kun irriterende jeg vil gerne udnytte min trupstørrelse uden problemer at man køber 30 spillere er mere fordi muligheden er der jeg køber og sælger ikke så mange spillere
Hvis du for en gangs skyld kunne skrive et indlæg der ikke bare er "mig mig mig mig mig, jeg vil have det her, og det her, og det her", så kunne det være at nogen herinde gad at tage dine indlæg seriøst.
Kom du bare med en sviner imod mig, men det er simpelthen åndssvagt at sige man vil have dit og dat, det kommer man alligevel ikke nogen vegne med, og Dennis lytter ikke til enkelte brugere, men ser helheden i spillet, hvilket kun bliver sværere jo større et spil er.

Slettet klub 21. maj 2016, 11:20
Victory Red FC sagde:
Calcio Monza sagde:
Liverpool FC sagde:
Calcio Monza sagde:
Liverpool FC sagde:
Calcio Monza sagde:
Team Aries sagde:
Calcio Monza sagde:
det er helt godnat talenterne kræver spilletid få det nu ændret vi er ikke online 24-7!
Så må du jo bare lade være at have 30 spillere i truppen, hvis ikke du kan være online 24-7? smiley
dårligt argument som altid det er ikke derfor vman har udvidet til 30 truppladser hvis du ikke ved som crew medlem er det for dårligt!?
Hvad tror du da så er grundlaget for at at de hæver til 30 truppladser?

Da der var 22 pladser i sin tid, var der ingen brok overhovedet - Men de dukker først op her ved 30...
Lær nu SELV at tilpasse spillet og ikke spillet der skal tilpasse jer!
der er ikke fornuft i at de bliver sure som ungdomsspiller det er kun irriterende at skulle tilpasse en taktik fordi spillerne skal have 1 minuts spilletid det er i mine øjne latterligt og ikke tilpasset 30 truppladser smiley
Humøret har ikke noget at gøre med bredden af truppen, men om hvor meget spilletid de får.. Så selvfølgelig skal det surheden ikke sættes ned for den er hævet til 30.

At man køber 30 spiller er ren og skær kun for at får profit i højeste fart - derfor "betaler" man jo også prisen ved at skulle være online længere tid en normalt... I har selv valgt det, for det er jeres måde at spille spillet på.
Det var lige så latterligt med 22 spillere som med 30 spillere
16-20 årige skal ikke blive sure over ikke at få spilletid. Jeg har kun talenter fordi der er plads til 30 spillere nu men det gider jeg ikke hvis spillerne kræver spilletid i den alder for mig er det kun irriterende jeg vil gerne udnytte min trupstørrelse uden problemer at man køber 30 spillere er mere fordi muligheden er der jeg køber og sælger ikke så mange spillere
Hvis du for en gangs skyld kunne skrive et indlæg der ikke bare er "mig mig mig mig mig, jeg vil have det her, og det her, og det her", så kunne det være at nogen herinde gad at tage dine indlæg seriøst.
Kom du bare med en sviner imod mig, men det er simpelthen åndssvagt at sige man vil have dit og dat, det kommer man alligevel ikke nogen vegne med, og Dennis lytter ikke til enkelte brugere, men ser helheden i spillet, hvilket kun bliver sværere jo større et spil er.
Fordi du ikke tager det seriøst eller 10 andre så er det seriøst og det er altid spillet jeg vil gøre bedre jeg er da lige glad med min klub jeg går op i spillet derfor mine indlæg i forum. Dennis skulle lytte til alle det siger noget om Dennis og dig at angribe mig. Få da fixet spillet istedet.
Besvar