ENTERSPORT CUP

Skrevet i Generelt

Olympique Strasbourg (Mikkel) 15. juni 2016, 21:09
Olympique Strasbourg 2 - 0 Liverpool Seahawks

BK Frem (BK Frem) 15. juni 2016, 21:40
La Nacuary sagde:
Brønshøj sagde:
Det var dejligt at se navnet blive ændret.,

På vegne af Intersport vil jeg gerne sige fra bestyrelsen at vi gerne støtter op om arrangemanter i den virkelige verden, virtuelt, vil vi ikke sammenlignes på nogen måde, da computer spil, intet har med "sundhed" og sport at gøre!

Mvh = Assisterende Manager Intersport, Næstved.
Er det virkelig en sag I har haft op i jeres bestyrelse? Holy shieet, der må ikke være meget at lave i Intersport.
Brønshøj sagde:
Næsby> At de bruger flere timer pr dag, det er din egen sag "NO LIFE PERSON".
Pas nu lidt på selv. Du er ved at lave god reklame til vanvittig dårlig reklame. Dit sprogbrug online er måske næste emne til bestyrelsesmødet? smiley.

Fortsat god dag
Hvis jeg for tid ringer jeg til Næstved afdelingen imorgen. Det har jeg også skrevet til ham. smiley

Fortuna Sittard (Steffen Rix) 15. juni 2016, 21:48
Måske jeg bare er en røv, men synes ikke at den her tråd hører til her smiley selvom jeg synes det er spændende og følge med, så synes jeg måske man skulle flytte tråden til eget forum eller OFF-topic.

For lige pludselig har vi bare 20 cup turneringer liggende her i generelt smiley

Arsenal FC (Ålen) 15. juni 2016, 21:55
Fortuna Sittard sagde:
Måske jeg bare er en røv, men synes ikke at den her tråd hører til her smiley selvom jeg synes det er spændende og følge med, så synes jeg måske man skulle flytte tråden til eget forum eller OFF-topic.

For lige pludselig har vi bare 20 cup turneringer liggende her i generelt smiley
kunne du have ret i smiley - kunne man selvfølgelig gøre når hvis vi fortsætte igen, så lave eget forum smiley

Jeg er bare så god (Bo) 15. juni 2016, 22:56
Jeg er bare så god og Næsby if = 1-1 smiley

BK Frem (BK Frem) 16. juni 2016, 09:22
Næsby IF sagde:
Fortuna Sittard sagde:
Måske jeg bare er en røv, men synes ikke at den her tråd hører til her smiley selvom jeg synes det er spændende og følge med, så synes jeg måske man skulle flytte tråden til eget forum eller OFF-topic.

For lige pludselig har vi bare 20 cup turneringer liggende her i generelt smiley
kunne du have ret i smiley - kunne man selvfølgelig gøre når hvis vi fortsætte igen, så lave eget forum smiley
Ellers kunne de lave en "cups" tråd. det må være så ligegyldigt som da der var "banner/logoer" eller hva det hed smiley

Hjermind Football Club (Rene) 16. juni 2016, 10:00
Brønshøj > Assisterende Manager er vidst bare et finere navn for Salgsassistent.

Slettet klub 16. juni 2016, 12:17
OldTrafford United sagde:
Brønshøj > Assisterende Manager er vidst bare et finere navn for Salgsassistent.
Nej, det er Souchef.

Paris Saint Germain (RT) 17. juni 2016, 10:05
Gruppe 4
Liverpool Seahawks 2 - 0 Tyskland

Arsenal FC (Ålen) 17. juni 2016, 10:56
Hvad siger folk til at vi laver eget forum? Hvor soolskiin og jeg vil gå mere i dybden med Cuppen smiley
Besvar