ENTERSPORT CUP

Skrevet i Generelt

Philippines (Klik her for gratis Credits) 26. juni 2016, 22:52
Noget nyt herinde??

Arsenal FC (Ålen) 26. juni 2016, 23:00
Philippines sagde:
Noget nyt herinde??
Hvordan gik din kvartfinale kamp mod Centro Porto? smiley Hvis ikke han har accepteret den, går du videre. Sampdoria og jeg skulle ud i en ekstra kamp da den første endte uafgjort, og kan se at kampen bliver spillet i nat, så semi-finalerne kører på tirsdag og finale kampe onsdag, der kommer mere info om det i morgen eftermiddag.

Philippines (Klik her for gratis Credits) 26. juni 2016, 23:51
Næsby IF sagde:
Philippines sagde:
Noget nyt herinde??
Hvordan gik din kvartfinale kamp mod Centro Porto? smiley Hvis ikke han har accepteret den, går du videre. Sampdoria og jeg skulle ud i en ekstra kamp da den første endte uafgjort, og kan se at kampen bliver spillet i nat, så semi-finalerne kører på tirsdag og finale kampe onsdag, der kommer mere info om det i morgen eftermiddag.
Ikke accepteret. Vi har ikke spillet

Arsenal FC (Ålen) 27. juni 2016, 06:36
Så blev de sidste to semifinalister fundet. Der gøres klar til at vi spiller semifinaler i morgen og finalekampe onsdag.

Semi 1: AC Sampdoria - Philippines
Semi 2: Baninos - Gudenå FC

Husk at hjælpe hinanden med at få afviklet kampene!

Gudenå FC (Blaki er god) 27. juni 2016, 14:08
Næsby IF sagde:
Så blev de sidste to semifinalister fundet. Der gøres klar til at vi spiller semifinaler i morgen og finalekampe onsdag.

Semi 1: AC Sampdoria - Philippines
Semi 2: Baninos - Gudenå FC

Husk at hjælpe hinanden med at få afviklet kampene!
vi er klar, desværre først kl 21,40 men i morgen tirsdag
Semi 2: Baninos - Gudenå FC

Arsenal FC (Ålen) 27. juni 2016, 14:14
Gudenå FC sagde:
Næsby IF sagde:
Så blev de sidste to semifinalister fundet. Der gøres klar til at vi spiller semifinaler i morgen og finalekampe onsdag.

Semi 1: AC Sampdoria - Philippines
Semi 2: Baninos - Gudenå FC

Husk at hjælpe hinanden med at få afviklet kampene!
vi er klar, desværre først kl 21,40 men i morgen tirsdag
Semi 2: Baninos - Gudenå FC
Det lyder godt smiley

Arsenal FC (Ålen) 28. juni 2016, 13:29
Det bliver spændende at se, hvem der ryger i finalen! smiley Begge semifinaler bliver spillet i aften. smiley

Held og lykke til alle 4 hold smiley

AC Sampdoria (Andrea Pirlo) 28. juni 2016, 16:49
Jeg regner stærkt med at ryge ud, men kæmpe thumps up til jer for at holde den her cup! smiley Kæmpe respekt, har været fedt at være med så langt smiley

Philippines (Klik her for gratis Credits) 28. juni 2016, 17:57
Næsby IF sagde:
Det bliver spændende at se, hvem der ryger i finalen! smiley Begge semifinaler bliver spillet i aften. smiley

Held og lykke til alle 4 hold smiley
Mange tak og mega fedt i har lavet denne cup, vil meget gerne være med igen.hvis i laver det smiley

Arsenal FC (Ålen) 28. juni 2016, 17:57
AC Sampdoria sagde:
Jeg regner stærkt med at ryge ud, men kæmpe thumps up til jer for at holde den her cup! smiley Kæmpe respekt, har været fedt at være med så langt smiley
Du kan stadig nå top medaljer selvom du taber kvarten smiley

Besvar