Gratis logo og banner - Konkurrence

Skrevet i Banner/logoer

Loyals (VMEnhancer) 7. november 2016, 16:34
Nej tak smiley

New York Nobles (Morten) 7. november 2016, 17:04
Bøgskov sagde:
Nej tak smiley
Bøgskov din spasmager smiley

New York Nobles (Morten) 10. november 2016, 13:42
Op

Slettet klub 10. november 2016, 15:44
Mit navn er lavet udfra min bopæl, Rønne, og min kærlighed til de mere klassiske klubnavne, som også bliver eftersøgt i starten af tråden. Jeg kan godt lide at have et realistisk klubnavn, og eftersom Rønne Boldklub førhen var en rigtig fodboldklub fra 1909, ser jeg det som værende rimelig realistisk.

Jeg har indtil videre valgt den svenske liga, da Rønne rent geografisk er tættere på Sverige end resten af Danmark. Så jeg følte at det gav mening med navnet at spille i de svenske rækker. Den sidste grund til valget af mit klubnavn kommer af at jeg synes forkortelsen RB ligger godt i munden, og af samme grund hedder klubbens fanklub "RB'erne".

Link til B/L-tråd

Må det bedste klubnavn vinde.

Tingleff FC (Bob) 10. november 2016, 16:15
Mit klub navn er jo ret simpelt.
Grunden til at jeg har valgt navnet 'Tingleff FC' er fordi Tingleff er et stolt familie navn, som der stammer helt tilbage fra 1294.
Jeg har også altid været meget fodboldinteresseret og har gået til fodbold siden jeg var 5 år gammel, og gør det stadig.
Det har også været en drøm for mig at starte min egen klub helt siden jeg var lille, og derfor blev jeg hurtigt rigtig glad for det her spil. Det jo i virkeligheden ret urealistisk, men drømmen lever videre i mit indre barn smiley

Så det er grundende til at min klub hedder hvad den hedder i dag.



Mvh Nicolai

Timmy Turtles (Captain T) 10. november 2016, 19:56
.

White Swan Masters (Andreas Rasmussen) 11. november 2016, 10:24
Mit navn er jo simpelt, Rødovre Boldklub. Jeg er 18 år og har boet i Rødovre i hele mit liv, Jeg startede til fodbold som meget ung (13 år) men efter 2 år måtte jeg opgive at spille fodbold, pga mit syn som blev forværret. Dog har jeg ikke opgivet fodbold og jeg startede faktisk på Virtual manager i samme år (Har en anden klub som er lidt over 5 år gammel).

Rødovre Boldklub er baseret på alt fodbold omkring mig.
Jeg har nu spillet i fire år på denne klub, med flere gange hvor jeg er stoppet. Men energien og lysten er kommet igen, men jeg synes ikke at det er sjovt ikke at have et logo/banner.

Rudbech Gunners (Sir Rudbech) 1. december 2016, 14:53
Mit klubnavn er inspireret af mit mellemnavn , Jeg har dog tænkt mig at skifte navn til Rudbech Gunners, da jeg er kæmpe arsenal fan, og fordi jeg gerne vil blande det sammen med noget i mit navn....Så derfor kunne jeg godt bruge et nyt logo og banner, så jeg kan se at få skiftet ....dette ville være en super hjælp... , for omkring 10 år siden startet jeg klubben og synes jeg er kommet meget godt i gang igen, efter MANGE pauser..mangler bare det perfekte logo og banner ...
Det er nemlig trist at skifte klubnavn, uden at ha' et nyt logo og banner :-)
Så krydser alt hvad jeg har! :-D

Mvh. Mikkel

FC København (Nicolai Olsen) 1. december 2016, 16:17
Jeg vil ikke komme med den store salgstale men jeg er FCK fan smiley

New York Nobles (Morten) 2. december 2016, 16:41
Tingleff FC sagde:
Mit klub navn er jo ret simpelt.
Grunden til at jeg har valgt navnet 'Tingleff FC' er fordi Tingleff er et stolt familie navn, som der stammer helt tilbage fra 1294.
Jeg har også altid været meget fodboldinteresseret og har gået til fodbold siden jeg var 5 år gammel, og gør det stadig.
Det har også været en drøm for mig at starte min egen klub helt siden jeg var lille, og derfor blev jeg hurtigt rigtig glad for det her spil. Det jo i virkeligheden ret urealistisk, men drømmen lever videre i mit indre barn smiley

Så det er grundende til at min klub hedder hvad den hedder i dag.



Mvh Nicolai
Stort tillykke til dig Nicolai!
Du er november måneds vinder af min konkurrence, med ovenstående indlæg. Jeg kontakter dig over brev og så er december måned allerede i gang, for folk der er interesseret. Har man før skrevet et indlæg, skal det enten gentages eller rettes igen, og postes på ny, for at være gældende. smiley

Besvar