Hvad giver de forskellige målsætninger i belønning

Skrevet i Generelt

Slettet klub 4. juni 2017, 21:31
nemlig du modtager den kun første gang ligesom med de andre bedrifter og er velogså derfor de fleste ikke for mere ud af det bonus mæssigt fordi det altid er noget man prøver med sin klub i den første levetid og mens man spiller i 6 eller 5 divisionen ?

Ignotus (--) 4. juni 2017, 21:35
Lünekilde sagde:
nemlig du modtager den kun første gang ligesom med de andre bedrifter og er velogså derfor de fleste ikke for mere ud af det bonus mæssigt fordi det altid er noget man prøver med sin klub i den første levetid og mens man spiller i 6 eller 5 divisionen ?
Ja, men beløbet ændrer sig ikke ift. divisionen den bliver klaret i, det vil jeg næsten sige med sikkerhed, det ville ikke være en fair fordeling, kun hvis der var en bedrift for hver division smiley

Slettet klub 4. juni 2017, 21:37
nej oka ..

men findeer vi vel heller ikke rigtigt ud af da alle klubber klarer denne bedrift i den dårligste liga i et land ?

Ignotus (--) 4. juni 2017, 21:38
Lünekilde sagde:
nej oka ..

men findeer vi vel heller ikke rigtigt ud af da alle klubber klarer denne bedrift i den dårligste liga i et land ?
Det må tiden vise smiley

Slettet klub 4. juni 2017, 21:44
formåede i hvert fald og gøre det i den skotske 6 divisionen tilbage i 2011


plads mål point
2011-50 6. division, pulje 12 1 202 90

Bazz FC (Giver det et skud igen) 4. juni 2017, 23:21
Det giver 12k at få spillerværdi op på 500k :-)

Bloggen FC (Kenneth Block) 5. juni 2017, 00:07
Få klubbens samlede spillerværdi op på 5.000.000 Credits. = ???

Jeg fik 120.000 credits ^^

Silkeborg IF (Det var sjovt - vender tilbage) 5. juni 2017, 00:18
Pyha. Godt jeg nåede dem igennem da de gav 10c...

Nobr (Kampmotor--held og lotto) 5. juni 2017, 00:23
Silkeborg IF sagde:
Pyha. Godt jeg nåede dem igennem da de gav 10c...
Ja, hvad skulle du da have gjort ved alle de ekstra credits.

Silkeborg IF (Det var sjovt - vender tilbage) 5. juni 2017, 00:27
Nobr sagde:
Silkeborg IF sagde:
Pyha. Godt jeg nåede dem igennem da de gav 10c...
Ja, hvad skulle du da have gjort ved alle de ekstra credits.
Det havde kostet en del flere panikkøb eller de der "komme hjem spritstiv kl. 5 og udløse T-priser køb" så jeg er godt tilfreds med de 340c jeg fik i stedet. Alt andet havde været uansvarligt i mit tilfælde! Og du havde jo bare købt endnu flere oldgamle nisser of autocontrollen havde taget helt overhånd smiley
Besvar