Din ambition for sæsonen...

Skrevet i Generelt

BERLIN EAST FC (Union Berlin) 28. april 2018, 15:05
Pokal i Sverige 2. division, pulje 2
Ligger pt. på 2.pladsen, men tæt kapløb i toppen gør det spændende. smiley

Real Madrid CF (Tak for nu - Presse udsendt) 28. april 2018, 16:14
Min ambition for slutningen af denne sæson er at vinde mine 5 resterende kampe i Ligue 1 og sikre mig titlen i en tæt kamp i toppen smiley

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 29. april 2018, 10:21
Real Madrid CF sagde:
Min ambition for slutningen af denne sæson er at vinde mine 5 resterende kampe i Ligue 1 og sikre mig titlen i en tæt kamp i toppen smiley
Wow... Det kan blive snert, i de sidste 2 kampe...
Du skal have held og lykke, og gode Vibes med
herfra smiley
Mvh Per

Gold Coast Eagles (Foreigner) 29. april 2018, 11:37
Real Madrid CF sagde:
Min ambition for slutningen af denne sæson er at vinde mine 5 resterende kampe i Ligue 1 og sikre mig titlen i en tæt kamp i toppen smiley
Der skal bare bankes nogle kasser ind i de sidste to kampe og så er den der smiley

Chelsea FC (Aqu) 29. april 2018, 12:16
Håber på 1 point eller 3 i min sidste kamp så jeg kan snuppe en oprykning smiley

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 29. april 2018, 12:17
Bagsværd Boldklub sagde:
Håber på 1 point eller 3 i min sidste kamp så jeg kan snuppe en oprykning smiley
Spændende.... Held og lykke til dig, i sidste kamp...

Chelsea FC (Aqu) 29. april 2018, 12:33
Pers LØVER sagde:
Bagsværd Boldklub sagde:
Håber på 1 point eller 3 i min sidste kamp så jeg kan snuppe en oprykning smiley
Spændende.... Held og lykke til dig, i sidste kamp...
Tak smiley

Deenzaa (Starter op igen søger unge talenter) 29. april 2018, 13:10
Real Madrid CF sagde:
Min ambition for slutningen af denne sæson er at vinde mine 5 resterende kampe i Ligue 1 og sikre mig titlen i en tæt kamp i toppen smiley
Stort tillykke det lykkedes jo på overbevisende stil med målscore difference på 1 smiley

Rigtig god søndag alle sammen

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 29. april 2018, 13:23
Real Madrid CF sagde:
Min ambition for slutningen af denne sæson er at vinde mine 5 resterende kampe i Ligue 1 og sikre mig titlen i en tæt kamp i toppen smiley
Flot afslutning... Større margien, behøves ikke...
Tillykke.... smiley
Mvh Per

Chelsea FC (Aqu) 29. april 2018, 13:25
Bagsværd Boldklub sagde:
Håber på 1 point eller 3 i min sidste kamp så jeg kan snuppe en oprykning smiley
Så er oprykningen i hus og dermed så håber jeg blot på IKKE at rykke ned igen smiley vil gerne kunne tjene penge via mit stadion smiley
Besvar