Økonomi - hvordan ser din ud?

Skrevet i Generelt

Faciato FC (Vilde auktioner den næste time) 8. januar 2019, 20:51
Hej vmænd
Jeg har tit gået og tænkt på hvad de forskellige klubber ligger inde med af credits smiley . Så her er en tråd du kan prale eller sørge over din økonomi, eller fortælle om din målsætning angående din økonomi. (Nogle klubber vil ikke ud med hvad de har på kontoen og de behøver selvfølgelig ikke være med)
Jeg vil gerne starte med at fortælle jeg har knap 385 mio stående på kontoen og håber på at jeg en dag kan finde mit klubnavn blandt de rigeste på vman..
Hvor meget har du smiley?

EDIT: Jeg vil selvfølgelig gerne vinde nogle titler undervejs! smiley

Chelsea FC (Aqu) 8. januar 2019, 20:54
Har 16.5 jeg hygger bare pt, venter på nye tiltag i VMAN smiley

Forza Chicken (Frederik) 8. januar 2019, 21:00
Efter flere salg er jeg kommet på 957 millioner. Min ambition er at komme i top 15 over spillets rigeste. Jeg tvivler dog på, at det bliver lige foreløbigt smiley

AC Niller Killer (Niels Pilgaard) 8. januar 2019, 21:07
Jeg har sølle 3 mill efter jeg har opgraderet træningsanlæg smiley

Faciato FC (Vilde auktioner den næste time) 8. januar 2019, 21:07
Forza Chicken sagde:
Efter flere salg er jeg kommet på 957 millioner. Min ambition er at komme i top 15 over spillets rigeste. Jeg tvivler dog på, at det bliver lige foreløbigt smiley
Stærk økonomi! Welldone

Tuborg Classic (BUD MODTAGES - MÆNGDERABAT) 8. januar 2019, 21:08
Ja, 100k er ret sørgeligt kan jeg godt fornemme smiley
Nogle tips til noget vækst? smiley

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 8. januar 2019, 21:15
Faciato FC sagde:
Hej vmænd
Jeg har tit gået og tænkt på hvad de forskellige klubber ligger inde med af credits smiley . Så her er en tråd du prale eller sørge over din økonomi eller fortælle om din målsætning angående din økonomi. (Nogle klubber vil ikke ud med hvad de har på kontoen og de behøver selvfølgelig ikke være med)
Jeg vil gerne starte med at fortælle jeg har knap 385 mio stående på kontoen og håber på at jeg en dag kan finde mit klubnavn blandt de rigeste på vman..
Hvor meget har du smiley?
Det er en spændende tråd... !
Jeg spiller ikke efter credits på kontoen.. Jeg spiller efter fornøjelse
ved at være online.. Følge mine kampe og deltage på forum..
Pt. er balancen på 25 mill og holder den konsekvent ca. på det
niveau.. Og binder så ca 75 mill i salgspris på spillere udover
førsteholdet...
Når jeg ikke kan det længere, sælger jeg resten af førsteholdet og
starter forfra...
Og jeg bliver ALDRIG den rigeste manager eller i nærheden.. smiley
Mvh Per

Newcomer (Billige spillere til salg) 8. januar 2019, 21:23
Forza Chicken sagde:
Efter flere salg er jeg kommet på 957 millioner. Min ambition er at komme i top 15 over spillets rigeste. Jeg tvivler dog på, at det bliver lige foreløbigt smiley
Hvorfor sælger du ikke noget af det skrammel du har også fylder holdet ud med noget du kan tjene penge på?

Forza Chicken (Frederik) 8. januar 2019, 21:33
Newcomer sagde:
Hvorfor sælger du ikke noget af det skrammel du har også fylder holdet ud med noget du kan tjene penge på?
Jeg har lige solgt holdet. De spillere, som jeg har købt i denne uge, er blot for entreindtægterne. Jeg regner med at købe et nyt talenthold i uge 4, hvor jeg har ferie smiley

Wild Ferrets (Moz) 8. januar 2019, 21:34
Jeg har 255M på kontoen og tjener ca. 180-250k om ugen på at lave ingenting. Jeg venter bare på at det igen er sjovt at spille i ligaen, da det er det jeg finder sjovt ved vman og ikke handels delen, men lige nu synes jeg ikke taktik delen og kampmotoren er god nok, til at det er sjovt.
Besvar