Økonomi - hvordan ser din ud?

Skrevet i Generelt

Team Haderslev (Billige Transferliste) 8. januar 2019, 22:33
The New Champion sagde:
Newcomer sagde:
Team Haderslev sagde:
Efter som man kunne læse rundt omkring på diverse formuer om hvordan man bliver en storklub så stod det klart køb billigt og sælge dyrer smiley..

Takket være disse indlæg/formuer har jeg lige nu næsten 1.5 million på kontoen.

Målet er at skal op at blande mig I top 20 på blandt de bedste smiley
Måske er dette at tage munden lidt for fuld. Folk i top 20 har nok spiller 8+ år. Jeg tror ikke vman er at finde om 8 år.
Hvad er det da for noget lort at fyrre af? Der er flere som har formået at komme i toppen af spillet på kortere tid, så synes da det er forkert at sige det ikke er muligt smiley

Angående spillet er der om 8 år, der håber jeg personligt det stadig findes smiley
Man kan vel nævne en klub som AG City ? Den er da godt der opad smiley

Tokyo (CK) Crew 8. januar 2019, 22:47
Jeg har ca. 170 mio og målet er at blande mig i top 30 om 5-6 måneder og tjene flere credits der.

Dejlig tråd forresten smiley

Slettet klub 8. januar 2019, 23:10
Sidder inde med 14,5 millioner. Venter bare på de 25 så jeg kan opgradere smiley

Skurkene Fra Aarhus (Mr Talentløs) 8. januar 2019, 23:11
Ligger på en små 20 mil, ved sgu aldrig om jeg får mig det verdensklasse træningsanlæg med alle de pauser jeg holder mig smiley

Real Madrid CF (Tak for nu - Presse udsendt) 9. januar 2019, 00:09
Ligger inde med 615 mio pt. smiley

Mollz pro (alt på t list byd) 9. januar 2019, 02:03
Små 4 mio men er kommet tilbage fra en længere pause så ser frem til at bygge klubben op igen! smiley

Bjørnholt FC (And then what) 9. januar 2019, 02:48
Har lige erhvervet mig nyt hold, så den hedder pt 3,6 mio :-)

Ajax (Christoffer) 9. januar 2019, 03:49
Jeg har pt. 27 mil på kontoen, det er ikke just meget i forhold til mange andre, men det holder mig da i gang. Målet er at ramme 50 mil med et fornuftigt hold og så købe udvidet træningsanlæg for halvdelen, hvor den anden halvdel så skal bruges på og fortsætte med at købe/sælge spillere, så der kan komme flere penge på kontoen i fremtiden smiley

Mvh
Christoffer

Kongensborg BK (Mathias Hansen) 9. januar 2019, 17:14
22,5 mio i øjeblikket.

Målet er at ramme 25mio inden længe, så jeg kan opgradere og fortsætte udviklingen af mine spillere.

FC Bombe Bombe (Chill) 9. januar 2019, 17:52
Sidder med 400.000 i øjeblikket
pæn lav økonomi i forhold til alle de tidligere svar smiley
Besvar