Feedback til Forum

Skrevet i Generelt

Raiders IF (slut p rut and out) 18. februar 2019, 22:27
Som jeg oplever det generelle forum efter jeg "returnerede" til spillet er at der er mange gamle/forældede tråde i forum, samt at det er fuldstændigt uoverskuelige og trænger til en stor oprydning....

spillervurdering/køb/salg har jeg ingen mening om, har aldrig brugt dem og kommer aldrig til det!

logo/inputs til udvikling er nogle gode tråde.

Bare min mening

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 18. februar 2019, 22:27
Arnborg IFF sagde:
Enten drop nogle af de åndssvagt mange regler, alternativt skal admins nogengange bare tænke “but did I die?”
Hvilke regler tænkes der på?
Hvis reglerne ikke bliver håndhævet bliver der bare et stort kaos. Det er heller ikke alle regler der bliver håndhævet, nogle er der som ikke bliver brugt og vil selvfølgelig blive kigget på. smiley
Atletico Randers sagde:
Oprydning af fremhævede tråde. Der er en masse gamle tråde som ikke har relevans mere smiley
Det bliver lige kigget igennem, tak. smiley
Pers LØVER sagde:
Kan du uddybe lidt... Jeg forstår ikke hvad du spørger om.. !
Hvad er FA teamet ?
FA er Forum-Adminstrator - Lige pt. bare mig.
Dog har jeg haft 3 andre med inden over.
Pers LØVER sagde:
Hvad mener du med flere underfora, bliver de brugt ? Ønsker du flere
eller ønsker du færre ?
Vi har nogen steder haft et underfora ved de forskellige fora.
Er det noget som vi skal have igen?
Umiddelbart hvad jeg husker var aktiviteten på dem ikke ret god.
Pers LØVER sagde:
Hvad er reglen for de 24 timer i spillersalg ?
Man må kun oppe 10 gangen om dagen.
Man må kun have én aktiv tråd, en tråd tælles ikke noget som aktiv efter 24 timer.
Pers LØVER sagde:
MHT spillervurdering forstår jeg helt klart hvad du mener... Nemt at løse
ved at lægge en lås ind.. En spiller kan ikke linkes hvis han er transfer-
listet eller på auktion... / En spiller kan ikke sættes på auktion eller
transferlistes hvis der er et link i tråden...
Jeg vil gerne undskylde på forhånd hvis det er mig der ikke er nok
inde i spillet til at læse det du skriver... smiley
Mvh Per
Det her kan nok ikke lade sig gøre.
Men det er helt i orden Per. smiley
Nobr sagde:
"Spillervurderinger" er ikke andet end en reklamesøjle. Om den er der eller ej er for mig totalt ligegyldigt.
Hvis den blev brugt til det som den var tænkt som, ville jeg gerne give vurderinger, men som det er nu, er det rent tidsspilde.

"Generelt" er blevet en butik af alt mulig forskelligt. Dette er, hvad den oprindeligt skulle bruges til:

Angående låste tråde, ville det sikkert hjælpe, hvis der blev uddelt bøder i forbindelse dermed - større bøder ved gentagelser..
Har kigget lidt på Generelt og umiddelbart kan jeg ikke finde noget der hører til i O/T ret mig hvis jeg tager fejl, har kun kigget lidt løst.

Altså folk der gentagne gange for låst en tråd ender med en advarsel eller forumban, tænker det er nok.
FC Nonsense sagde:
Jeg ved ikke om i kun har med den danske del af forum at gøre, men man burde måske overveje om nogle af de forum på andre sprog bør lukkes - eller i det mindste have nogen ansvarlig for dem smiley
Her tænker jeg dels på den meget lille aktivitet på alle andre forums end de danske og engelske, og dels, ja så prøv at gå ind i det tyske "generell" der har en noget upassende tråd øverst, og har haft det i over en måned nu.

Men på det danske og engelske forum - skide godt arbejde smiley
Jeg har kun med den danske at gøre, men jeg har været inde og fjerne tråden.
Brugerbasen på de andre sprog er nok for lille til at tage en FA ind.



FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 18. februar 2019, 22:34
Chelsea FC sagde:
Officielle fora kan måske prydes med en fodbold og en sport?
Så du tænker et forum kun til at diskutere fodbold og en til at diskutere anden sport?
Kan man ikke bare gør det i O/T?
Chelsea FC sagde:
Så kunne det godt være lidt mere "lose lose" regler eller hvad man siger, en gif her og der skader vel ingen, så længe det ikke bruges til provokation/nedladende? En GIF i en tråd kan tiltider være sjov og skabe lidt mere liv.
Problemet med GIF er at når først vi tillader det lidt, ser vi en overdrevet forbrug af GIF, og når jeg mener overdrevet er det ofte rimelig mange i en tråd, og alle gangene har de ikke haft relevans.
Derfor valgte man at forbyde GIF om de er sjove eller ej.
Derudover bryder det også reglen omkring sprog.

Jeg er imod GIF fordi jeg har set som min tid som Moderator og ellers bare i Crew, hvor meget GIF bliver brugt, hvor ofte ligegyldige de er og egentlig bare ikke burde blive brugt.
Men jeg er villig til at tage det om med de andre.
Chelsea FC sagde:
Hvis i laver et fodbold fora fx, kunne det være fedt der blev lavet kamptråde til ALLE CHL kampene fx, lidt ligesom reddit?
Jeg tror det vil kræve alt for meget arbejde.
Chelsea FC sagde:
Det kunne være fedt med nogle konkurrencer på forum? Har set massere tilbyde præmier til dette?

Det kunne være fedt med nogle "afstemninger" på forum fx, hvor man kan trykke på nogle valgmuligheder

Hvis jeg fx skriver "hvad ville i helst have blev fjernet på vman" så ville man kunne trykke de svar muligheder jeg gav eller give sin mening til kende i tråden? Dette kan bruges til flere forskellige ting.
Konkurrencer kræver egentlig bare at folk finder på nogle, og nogle er villige til at give licens.
Ofte siger folk de er villige til at give, men ingen kommer med nogle forslag til et konkurrence.

Det med afstemning kunne godt være en idé.

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 18. februar 2019, 22:34
Raiders IF sagde:
Som jeg oplever det generelle forum efter jeg "returnerede" til spillet er at der er mange gamle/forældede tråde i forum, samt at det er fuldstændigt uoverskuelige og trænger til en stor oprydning....

Bare min mening
Hvilken del er uoverskuelig og hvilke tråde er helt præcis forældet? Nogle af dem som er fremhævet eller?

Chaos Liverpool FC (Oh hi mark) 18. februar 2019, 22:36
Først og fremmest fed tråd!

"Vi har i FA teamet snakket lidt om der skulle komme lidt ændringer til forummet. Vi kunne egentlig godt tænke os at høre hvad jeres tanker er omkring fordelingen af forummet, eller om der er andre ting omkring forummet i kunne tænke blev lavet om. Flere underfora, bliver de brugt?"
Det svinger virkelig meget. Synes generelt er det bedste forum, hvor der kan bliver diskuteret mange gode ting og der er folk der bliver hjulpet. Dog synes jeg tonen godt kan blive lidt hård og der er meget talen ned til folk(Både direkte og indirekte) som ligesom fjerner fokus fra det trådene rent faktisk handler om.

" Næste ting er så reglerne for brug af forummet.
Vi har snakket lidt om at måske fjerne reglen for de 24 timer i spillersalg, det giver rigtig mange låste tråde, og rigtig meget arbejde til vores Moderator team."
Jeg ved ikke om den regel skal fjernes, er personligt en der læser opslag i forhold til seneste indlæg og for et forum der i forvejen nærmest fylder 50 % af de tråde som fylder seneste indlæg

"Så har vi også snakket lidt omkring Spillervurderinger, rigtig mange af spillerne er på auktion eller transferlisten, så evt. Fjerne den regel ændring vi kom med, dengang forummet blev sat op."
Synes det er synd at tråden skal låses med det samme en spiller er blevet vurderet og så bagefter han er blevet sat på transferlisten(Virker som en unødvendig låsning af en tråd, hvis man alligevel kun kan oppe en gang er det begrænset hvor meget reklame det er)



FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 18. februar 2019, 22:41
Chaos Liverpool FC sagde:
Først og fremmest fed tråd!

"Vi har i FA teamet snakket lidt om der skulle komme lidt ændringer til forummet. Vi kunne egentlig godt tænke os at høre hvad jeres tanker er omkring fordelingen af forummet, eller om der er andre ting omkring forummet i kunne tænke blev lavet om. Flere underfora, bliver de brugt?"
Det svinger virkelig meget. Synes generelt er det bedste forum, hvor der kan bliver diskuteret mange gode ting og der er folk der bliver hjulpet. Dog synes jeg tonen godt kan blive lidt hård og der er meget talen ned til folk(Både direkte og indirekte) som ligesom fjerner fokus fra det trådene rent faktisk handler om.
Det bliver ofte hold en hård hånd omkring tonen i diverse indlæg. Føler man at en Moderator evt. har misset noget, kan man altid skrive til supporten, så vil den blive sendt videre til mig.
Chaos Liverpool FC sagde:
"Så har vi også snakket lidt omkring Spillervurderinger, rigtig mange af spillerne er på auktion eller transferlisten, så evt. Fjerne den regel ændring vi kom med, dengang forummet blev sat op."
Synes det er synd at tråden skal låses med det samme en spiller er blevet vurderet og så bagefter han er blevet sat på transferlisten(Virker som en unødvendig låsning af en tråd, hvis man alligevel kun kan oppe en gang er det begrænset hvor meget reklame det er)
Det er ikke altid lige til at finde ud af hvornår han er blevet sat på auktion eller hvornår han er blevet T-listet, derfor bliver der grebet ind over for alle som er sat på en af de 2 ting.



Raiders IF (slut p rut and out) 18. februar 2019, 22:43
FC Deluga sagde:
Raiders IF sagde:
Som jeg oplever det generelle forum efter jeg "returnerede" til spillet er at der er mange gamle/forældede tråde i forum, samt at det er fuldstændigt uoverskuelige og trænger til en stor oprydning....

Bare min mening
Hvilken del er uoverskuelig og hvilke tråde er helt præcis forældet? Nogle af dem som er fremhævet eller?
F eks har jeg haft svært ved at finde tråde omkring træning, hvordan man optimere sin træning og evt træningprogrammer som er opdaterede ( jeg har nogle nu, men kostede lidt tid at finde dem) og kan se at der regemæssigt er managere som efterspørger lignende tråde og søger råd og vejledning....

Chaos Liverpool FC (Oh hi mark) 18. februar 2019, 22:46
FC Deluga sagde:
Chaos Liverpool FC sagde:
"Så har vi også snakket lidt omkring Spillervurderinger, rigtig mange af spillerne er på auktion eller transferlisten, så evt. Fjerne den regel ændring vi kom med, dengang forummet blev sat op."
Synes det er synd at tråden skal låses med det samme en spiller er blevet vurderet og så bagefter han er blevet sat på transferlisten(Virker som en unødvendig låsning af en tråd, hvis man alligevel kun kan oppe en gang er det begrænset hvor meget reklame det er)
Det er ikke altid lige til at finde ud af hvornår han er blevet sat på auktion eller hvornår han er blevet T-listet, derfor bliver der grebet ind over for alle som er sat på en af de 2 ting.
Jeg tager din ord til og skriver til support en anden gang så

Kunne man så evt. låse tråden efter at der bliver skrevet en vurdering af en anden klub ligemeget hvad? Jeg har personligt glemt at spillene er på tranferslisten og så har jeg skulle oprette en ny tråd og har derved spammet forum med 2 tråde?

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 18. februar 2019, 22:52
Chaos Liverpool FC sagde:
Jeg tager din ord til og skriver til support en anden gang så

Kunne man så evt. låse tråden efter at der bliver skrevet en vurdering af en anden klub ligemeget hvad? Jeg har personligt glemt at spillene er på tranferslisten og så har jeg skulle oprette en ny tråd og har derved spammet forum med 2 tråde?
Yea, men ofte vil folk gerne høre mere end én vurdering. Deraf vi evt. kunne fjerne reglen eller hvis folk havde andre gode idéer. smiley

EDIT:
Raiders IF sagde:
F eks har jeg haft svært ved at finde tråde omkring træning, hvordan man optimere sin træning og evt træningprogrammer som er opdaterede ( jeg har nogle nu, men kostede lidt tid at finde dem) og kan se at der regemæssigt er managere som efterspørger lignende tråde og søger råd og vejledning....
Det kan vi nok godt få løst. smiley

Bjørnholt FC (And then what) 18. februar 2019, 23:05
Super fed tråd! Det skal i sku ha :-)

God aften til alle.
Besvar