Tudetråd- tingene fortsætter

Skrevet i Generelt

Faciato FC (Vilde auktioner den næste time) 23. februar 2019, 12:04
Det er ikke så længe siden jeg lavede en tråd angående at jeg ikke havde vundet en liga titel endnu..
Nu er der gået et par sæsoner siden.. og jeg syntes det er helt grotesk
Med alt respekt så taber jeg med stor sandsynlighed denne sæson titlen til et hold der er noget dårligere end mit..
Og i sidste sæson vandt denne trup ligaen: https://www.virtualmanager.com/clubs/764271
Yderligere tabte jeg pokalfinalen til et på papiret dårligere hold (og jeg var på hjemmebane)
Jeg ved sku ikke hvad jeg skal stille op snart - jeg giver snart op på at spille med i toppen hvis det ikke ændre sig

Mane M Jeff (Daniel) 23. februar 2019, 12:16
Så giv op. Farvel.

Unathletic Bilbao FC (Yessir) 23. februar 2019, 12:17
Faciato FC sagde:
Det er ikke så længe siden jeg lavede en tråd angående at jeg ikke havde vundet en liga titel endnu..
Nu er der gået et par sæsoner siden.. og jeg syntes det er helt grotesk
Med alt respekt så taber jeg med stor sandsynlighed denne sæson titlen til et hold der er noget dårligere end mit..
Og i sidste sæson vandt denne trup ligaen: https://www.virtualmanager.com/clubs/764271
Yderligere tabte jeg pokalfinalen til et på papiret dårligere hold (og jeg var på hjemmebane)
Jeg ved sku ikke hvad jeg skal stille op snart - jeg giver snart op på at spille med i toppen hvis det ikke ændre sig
Giver dig ret... Alt for mærkelige resultater

FC Bimser (Sir Fredens) 23. februar 2019, 12:26
Jeg har set mærkeligere resultater i virkeligheden for at være ærlig. Ville du selv gerne have det sådan at bedste hold vinder hver sæson? Tænker at selv det bedste hold i ligaen vil finde det kedeligt smiley

Faciato FC (Vilde auktioner den næste time) 23. februar 2019, 12:27
FC Bimser sagde:
Jeg har set mærkeligere resultater i virkeligheden for at være ærlig. Ville du selv gerne have det sådan at bedste hold vinder hver sæson? Tænker at selv det bedste hold i ligaen vil finde det kedeligt smiley
Jeg har ikke noget imod at tabe nogle sæsoner, men jeg har aldrig vundet en titel før selv med mit hold

Esbønderup CF (y nada mas) 23. februar 2019, 12:32
Sæsonen er jo ikke slut endnu, og du føre endda

Faciato FC (Vilde auktioner den næste time) 23. februar 2019, 12:37
Esbønderup CF sagde:
Sæsonen er jo ikke slut endnu, og du føre endda
Jeg er ikke favorit. Førstepladsen har nogle kampe i hånden

FC Bimser (Sir Fredens) 23. februar 2019, 12:40
Faciato FC sagde:
FC Bimser sagde:
Jeg har set mærkeligere resultater i virkeligheden for at være ærlig. Ville du selv gerne have det sådan at bedste hold vinder hver sæson? Tænker at selv det bedste hold i ligaen vil finde det kedeligt smiley
Jeg har ikke noget imod at tabe nogle sæsoner, men jeg har aldrig vundet en titel før selv med mit hold
Mon ikke den kommer og det så føles endnu bedre, fordi den ikke bare var givet til dig smiley

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 23. februar 2019, 12:43
Faciato FC sagde:
Esbønderup CF sagde:
Sæsonen er jo ikke slut endnu, og du føre endda
Jeg er ikke favorit. Førstepladsen har nogle kampe i hånden
Kæmp du bare videre... Og læs min PB... Du napper
din første titel denne sæson... smiley
Mvh Per

Faciato FC (Vilde auktioner den næste time) 23. februar 2019, 12:46
Pers LØVER sagde:
Faciato FC sagde:
Esbønderup CF sagde:
Sæsonen er jo ikke slut endnu, og du føre endda
Jeg er ikke favorit. Førstepladsen har nogle kampe i hånden
Kæmp du bare videre... Og læs min PB... Du napper
din første titel denne sæson... smiley
Mvh Per
Tak for en god lang besked per! smiley
Besvar