Tudetråd- tingene fortsætter

Skrevet i Generelt

Mane M Jeff (Daniel) 23. februar 2019, 16:45
The Danish Vikings sagde:
Exchange sagde:
Mandige Kyllingevinger sagde:
Så giv op. Farvel.
+1

Kan kun give dig ret "Mandige Kyllingevinger"

Er egentlig ved at være træt af at det kun er "Det" det skal handle om herinde.
Hvorfor så svare, når du ikke selv har prøvet, hvor vanvittige tilfældighedernes spil, bliver i ligaerne.

Du kunne jo f.eks helt undlade at åbne tråden. På den måde ville den jo ikke genere dit eget billede.
Så kommer tudekongen ham selv. Jeg spiller i en division under mit hold niveau bl.a. pga. ånssvage resultater mig selv.

Faciato FC (Mangler senior venskabskampe) 23. februar 2019, 16:46
Ulm Warhawks sagde:
Glem nu ikke din Newcomers Challenge pokal. Det er de færreste topklubber, som kan prale af den smiley
Haha xD ville bytte den for hvilken som helst anden pokal

Tegneserie Holdet (Pause på ubestemt tid) 23. februar 2019, 16:47
Faciato FC sagde:
Det er ikke så længe siden jeg lavede en tråd angående at jeg ikke havde vundet en liga titel endnu..
Nu er der gået et par sæsoner siden.. og jeg syntes det er helt grotesk
Med alt respekt så taber jeg med stor sandsynlighed denne sæson titlen til et hold der er noget dårligere end mit..
Og i sidste sæson vandt denne trup ligaen: https://www.virtualmanager.com/clubs/764271
Yderligere tabte jeg pokalfinalen til et på papiret dårligere hold (og jeg var på hjemmebane)
Jeg ved sku ikke hvad jeg skal stille op snart - jeg giver snart op på at spille med i toppen hvis det ikke ændre sig
hejsa Faciato FC
Af hvad jeg kan se har du smidt nogle points blandt andet imod Fc Akademi på grund af nogle udskiftninger, næsten kun halvvejs undervejs i kampen, hvor du godt nok fører 1-0, men er det en stor føring, når du skifter 2-3 spillere ud med 20-40 vurdering fremfor en 90 vurdering? smiley - Det er der jeg ser fejlen, så byt dem ud tidligt i kampen start eller først få dem ind meget sent i kampen. smiley - Havde du fået de 6 points havde du stået godt.
Generelt alle de kampe du har spillet uafgjort eller tabt har du lavet udskiftninger til en del mindre gode spillere rimelig tidligt i kampen.

Vh Christina - smiley Men, du har da et drømme hold.
Hvis ikke du vinder denne uge, så vinder du nok næste. smiley

Faciato FC (Mangler senior venskabskampe) 23. februar 2019, 16:49
Tegneserie Holdet sagde:
Faciato FC sagde:
Det er ikke så længe siden jeg lavede en tråd angående at jeg ikke havde vundet en liga titel endnu..
Nu er der gået et par sæsoner siden.. og jeg syntes det er helt grotesk
Med alt respekt så taber jeg med stor sandsynlighed denne sæson titlen til et hold der er noget dårligere end mit..
Og i sidste sæson vandt denne trup ligaen: https://www.virtualmanager.com/clubs/764271
Yderligere tabte jeg pokalfinalen til et på papiret dårligere hold (og jeg var på hjemmebane)
Jeg ved sku ikke hvad jeg skal stille op snart - jeg giver snart op på at spille med i toppen hvis det ikke ændre sig
hejsa Faciato FC
Af hvad jeg kan se har du smidt nogle points blandt andet imod Fc Akademi på grund af nogle udskiftninger, næsten kun halvvejs undervejs i kampen, hvor du godt nok fører 1-0, men er det en stor føring, når du skifter 2-3 spillere ud med 20-40 vurdering fremfor en 90 vurdering? smiley - Det er der jeg ser fejlen, så byt dem ud tidligt i kampen start eller først få dem ind meget sent i kampen. smiley - Havde du fået de 6 points havde du stået godt.
Generelt alle de kampe du har spillet uafgjort eller tabt har du lavet udskiftninger til en del mindre gode spillere rimelig tidligt i kampen.

Vh Christina - smiley Men, du har da et drømme hold.
Hvis ikke du vinder denne uge, så vinder du nok næste. smiley
Jeg skifter ud i 85. Minut er det for tidligt?? Den spiller jeg skifter ind efter 60 minutter har en vurdering på 89

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 23. februar 2019, 17:06
Mandige Kyllingevinger sagde:
The Danish Vikings sagde:
Exchange sagde:
Mandige Kyllingevinger sagde:
Så giv op. Farvel.
+1

Kan kun give dig ret "Mandige Kyllingevinger"

Er egentlig ved at være træt af at det kun er "Det" det skal handle om herinde.
Hvorfor så svare, når du ikke selv har prøvet, hvor vanvittige tilfældighedernes spil, bliver i ligaerne.

Du kunne jo f.eks helt undlade at åbne tråden. På den måde ville den jo ikke genere dit eget billede.
Så kommer tudekongen ham selv. Jeg spiller i en division under mit hold niveau bl.a. pga. ånssvage resultater mig selv.
Jeg er ude af denne tråd... Du er useriøs... smiley
Mvh Per

Benløse Forever (Mr Nice guy) 23. februar 2019, 17:25
Da jeg vandt den hollandske liga og den portugisiske liga,havde jeg en spillertrup på under 10 mio og jeg syntes det var dybt mærkeligt, når de andre havde trupper for over 700 mio og jeg alligevel vandt ligaerne

Faciato FC (Mangler senior venskabskampe) 23. februar 2019, 17:26
Benløse Forever sagde:
Da jeg vandt den hollandske liga og den portugisiske liga,havde jeg en spillertrup på under 10 mio og jeg syntes det var dybt mærkeligt, når de andre havde grupper for over 700 mio og jeg alligevel vandt ligaerne
Det er okay engang imellem. Men det sker bare alt alt for tit

Lazio CF (Jonas Andersen) 23. februar 2019, 17:32
Faciato FC sagde:
Benløse Forever sagde:
Da jeg vandt den hollandske liga og den portugisiske liga,havde jeg en spillertrup på under 10 mio og jeg syntes det var dybt mærkeligt, når de andre havde grupper for over 700 mio og jeg alligevel vandt ligaerne
Det er okay engang imellem. Men det sker bare alt alt for tit
Dog burde det ikke være muligt! Bare en 3-4 plads burde være sindsygt flot i sig selv, men det andet er simpelthen for vildt. Det burde ikke være muligt på nogen måde.

Tokyo (CK) Crew 23. februar 2019, 17:46
Ro på folkens ... Kan vi ikke bare for engang skyld have en debat uden at blive personlig.
Der skal selvfølgelig være plads til alle, men de person angreb stopper nu.

AG City (Manager i AG City) 23. februar 2019, 17:57
Spillertruppens værdi har intet at gøre med at vinde ligaer smiley

Når man opretter en tudetråd må man da forvente at skulle tage imod en vis kritik
Faciato har en fremragende trup og jeg forstår da udmærket frustrationen, men den mangler stadig lidt for at være en af de bedste. Truppen er da stærk nok til at være favorit i den svage franske liga, men helt ude i hampen er det ikke med de resultater,
Velkommen til vores andres frustrationer, Faciato smiley
Og så håber jeg da, at det hurtigt er din tur, hvilket jeg er sikker på at det er smiley
Besvar