To giganter er slået ud af CHL

Skrevet i Off-topic

Lazio CF (Jonas Andersen) 6. marts 2019, 23:02
Hold nu fast et par kampe, der har været i Champions League i år!!
Først Madrid og nu PSG!!
Selvom jeg er Arsenal fan, så synes jeg sgu det er fedt at United går videre og især med det hold, som de nu stillede imod PSG..

Skal siges United nu har slået Juventus og PSG begge på udebane, og nu slået 3 topklubber i Premier League for nyligt. Er det mon et hold tilbage på toppen? Jeg tager i hvert fald hatten af for dem. Kæft en præstation.

Esbønderup CF (y nada mas) 6. marts 2019, 23:07
Det bedste var sku at se Neymar på sidelinjen næsten græde.
Har et meget angstrent forhold til den mand

Lazio CF (Jonas Andersen) 6. marts 2019, 23:08
Esbønderup CF sagde:
Det bedste var sku at se Neymar på sidelinjen næsten græde.
Har et meget angstrent forhold til den mand
Man kan jo håbe Ninja trøster ham, selvom han ikke ligefrem er den bedste til det smiley

The **** u say to me little shit NeyNey.. smiley

Bjørnholt FC (And then what) 6. marts 2019, 23:09
Money talks bullshit walks, har aldrig lydt bedre :-)

Lazio CF (Jonas Andersen) 6. marts 2019, 23:14
Hvad synes folk om straffet?
Jeg vil mene den kan dømmes, da der jo self er hånd på, men at Marquinhos vender ryggen og bare springer op i luften og med brede arm. Manden er jo bare en kegle, som ikke kan finde ud af at forsvare.

Gnotsi IF (Bedste ungdomshold EU) 6. marts 2019, 23:15
Har du prøvet at hoppe før? smiley

Lazio CF (Jonas Andersen) 6. marts 2019, 23:18
Team Munkløv sagde:
Har du prøvet at hoppe før? smiley
Nu er jeg selv fodboldspiller, og sådan forsvarer man ikke et skud aller sidst i straffeboksen. Det giver en kæmpe chance for at bolden ryger på armen og giver VAR muligheden for at dømme straffe.

Gnotsi IF (Bedste ungdomshold EU) 6. marts 2019, 23:23
Lazio CF sagde:
Team Munkløv sagde:
Har du prøvet at hoppe før? smiley
Nu er jeg selv fodboldspiller, og sådan forsvarer man ikke et skud aller sidst i straffeboksen. Det giver en kæmpe chance for at bolden ryger på armen og giver VAR muligheden for at dømme straffe.
Jeg ser bold til hånd, som ikke var blevet dømt før VAR, men med de nuværende regler skal der vel dømmes et straffe.

Lazio CF (Jonas Andersen) 6. marts 2019, 23:26
Team Munkløv sagde:
Lazio CF sagde:
Team Munkløv sagde:
Har du prøvet at hoppe før? smiley
Nu er jeg selv fodboldspiller, og sådan forsvarer man ikke et skud aller sidst i straffeboksen. Det giver en kæmpe chance for at bolden ryger på armen og giver VAR muligheden for at dømme straffe.
Jeg ser bold til hånd, som ikke var blevet dømt før VAR, men med de nuværende regler skal der vel dømmes et straffe.
Den er svær, men hvad havde man ikke også sagt hvis den ikke var blevet dømt.

Esbønderup CF (y nada mas) 6. marts 2019, 23:42
Synes VAR er en skandale og jeg hader det den gør ved fodbolden i dag.
Besvar