To giganter er slået ud af CHL

Skrevet i Off-topic

Bjørnholt FC (And then what) 6. marts 2019, 23:43
Esbønderup CF sagde:
Synes VAR er en skandale og jeg hader det den gør ved fodbolden i dag.
+1

Lazio CF (Jonas Andersen) 6. marts 2019, 23:54
Bjørnholt FC sagde:
Esbønderup CF sagde:
Synes VAR er en skandale og jeg hader det den gør ved fodbolden i dag.
+1
+2
Nu ser jeg jo en del Serie A, og det er virkelig forfærdeligt hvordan VAR bruges der.. Hver kendelse tager like 5min, og hver gang der bliver scoret kan man ikke juble fordi man er bange for en var kendelse, hvilket er sket så tit i Serie A denne sæson.. VAR bliver p.t voldtaget for meget, og det burde kunne gøres på en lettere måde..

Esbønderup CF (y nada mas) 6. marts 2019, 23:59
Lazio CF sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Esbønderup CF sagde:
Synes VAR er en skandale og jeg hader det den gør ved fodbolden i dag.
+1
+2
Nu ser jeg jo en del Serie A, og det er virkelig forfærdeligt hvordan VAR bruges der.. Hver kendelse tager like 5min, og hver gang der bliver scoret kan man ikke juble fordi man er bange for en var kendelse, hvilket er sket så tit i Serie A denne sæson.. VAR bliver p.t voldtaget for meget, og det burde kunne gøres på en lettere måde..
Den lette måde er og droppe den smiley

Bjørnholt FC (And then what) 7. marts 2019, 00:01
Lazio CF sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Esbønderup CF sagde:
Synes VAR er en skandale og jeg hader det den gør ved fodbolden i dag.
+1
+2
Nu ser jeg jo en del Serie A, og det er virkelig forfærdeligt hvordan VAR bruges der.. Hver kendelse tager like 5min, og hver gang der bliver scoret kan man ikke juble fordi man er bange for en var kendelse, hvilket er sket så tit i Serie A denne sæson.. VAR bliver p.t voldtaget for meget, og det burde kunne gøres på en lettere måde..
Ellers så bare lade dommene om det, der er **** 3 dommere tilstede til en kamp, så kunne man evt. tilføje nogle til at stå bag målet. Det andet dræber bare kampen fuldstændigt, der er sku da en grund til at dommerne er der.

Unathletic Bilbao FC (Yessir) 7. marts 2019, 00:16
Bjørnholt FC sagde:
Lazio CF sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Esbønderup CF sagde:
Synes VAR er en skandale og jeg hader det den gør ved fodbolden i dag.
+1
+2
Nu ser jeg jo en del Serie A, og det er virkelig forfærdeligt hvordan VAR bruges der.. Hver kendelse tager like 5min, og hver gang der bliver scoret kan man ikke juble fordi man er bange for en var kendelse, hvilket er sket så tit i Serie A denne sæson.. VAR bliver p.t voldtaget for meget, og det burde kunne gøres på en lettere måde..
Ellers så bare lade dommene om det, der er **** 3 dommere tilstede til en kamp, så kunne man evt. tilføje nogle til at stå bag målet. Det andet dræber bare kampen fuldstændigt, der er sku da en grund til at dommerne er der.
Men igen.. Lad os sige man fjernede VAR og det hold man var fan stod i en finale og der blev dømt ukorrekt straffe til modstanderne i 93' minut, som der blev scoret på og kampen afgjort.. Så ville man nok ønske at VAR eksisterede!

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 7. marts 2019, 11:59
Fedt at United er videre, og jeg vil mene at straffet kan dømmes. I forhold til VAR, så er jeg stadig ikke tilhænger af det. Ikke så meget selve systemet, men mere måden det er implementeret på. Kunne man på en eller anden måde få det flettet ordenligt ind i spillet, så vil jeg synes at det er en god ide. Men som det er nu, så er jeg ikke fan.
Besvar