CS:GO - Lad os spille sammen.

Skrevet i Off-topic

Ulm Warhawks (Ulmeister) 26. marts 2019, 18:18
Dre FC sagde:
Ulm Warhawks sagde:
LEM. Kunne man få rank i danger zone, så var jeg 100p GE.
Hvor mange wins har du? smiley
Så meget CS bliver det heller ikke til med job og barn smiley

Men er på 100 sejre i squad og vidst 40ish i solo. Har en forkærlighed for at gemme mig indtil, at sidste zone begynder at lukke med to medishots, plante en C4 og så tonse ud i danger zone med medishots og lade modstanderen blive sprunget i smadder smiley

http://steamcommunity.com/id/Ulmeister

Dre FC (Johnsen) 26. marts 2019, 19:05
Ulm Warhawks sagde:
Dre FC sagde:
Ulm Warhawks sagde:
LEM. Kunne man få rank i danger zone, så var jeg 100p GE.
Hvor mange wins har du? smiley
Så meget CS bliver det heller ikke til med job og barn smiley

Men er på 100 sejre i squad og vidst 40ish i solo. Har en forkærlighed for at gemme mig indtil, at sidste zone begynder at lukke med to medishots, plante en C4 og så tonse ud i danger zone med medishots og lade modstanderen blive sprunget i smadder smiley

http://steamcommunity.com/id/Ulmeister
Shiiiiiiiiit vildt nok smiley

Ulm Warhawks (Ulmeister) 26. marts 2019, 21:11
Har virkelig heller ikke spillet meget MM siden danger zone. Det er en helt ny verden, forstår pludselig hvorfor folk spiller PUBG og andre battle royale spil. Desværre kan min laptop ikke køre andet end CS på laveste grafik med 90 FPS smiley

Kollywood (Mr Kollywood) 26. marts 2019, 21:16
Ulm Warhawks sagde:
Har virkelig heller ikke spillet meget MM siden danger zone. Det er en helt ny verden, forstår pludselig hvorfor folk spiller PUBG og andre battle royale spil. Desværre kan min laptop ikke køre andet end CS på laveste grafik med 90 FPS smiley
Vidste slet ikke at folk spillede danger zone smiley

Ulm Warhawks (Ulmeister) 26. marts 2019, 21:59
Kollywood sagde:
Ulm Warhawks sagde:
Har virkelig heller ikke spillet meget MM siden danger zone. Det er en helt ny verden, forstår pludselig hvorfor folk spiller PUBG og andre battle royale spil. Desværre kan min laptop ikke køre andet end CS på laveste grafik med 90 FPS smiley
Vidste slet ikke at folk spillede danger zone smiley
Spiller alle ikke det? Troede MM var dødt efter danger zone smiley smiley

Slettet klub 27. marts 2019, 14:30
MM dødt efter DangerZone?

DangerZone er nok den ringeste BattleRoyale der findes pt, det virkelig et flop..

MM lever i bedste velgående..

men alle de hardcore er på faceit og esea, mm er så low skill smiley

Juventus FC (farvel og tobak) 27. marts 2019, 14:32
FC Myrhoej sagde:
MM dødt efter DangerZone?

DangerZone er nok den ringeste BattleRoyale der findes pt, det virkelig et flop..

MM lever i bedste velgående..

men alle de hardcore er på faceit og esea, mm er så low skill smiley
enig

Ulm Warhawks (Ulmeister) 27. marts 2019, 16:39
FC Myrhoej sagde:
MM dødt efter DangerZone?

DangerZone er nok den ringeste BattleRoyale der findes pt, det virkelig et flop..

MM lever i bedste velgående..

men alle de hardcore er på faceit og esea, mm er så low skill smiley
Det var ironisk. Ingen tvivl om, at CS ikke ville findes, hvis de kun havde Danger Zone. Jeg er selv stor fan af DZ og er kørt død i MM. Men jeg er en ud af få og joker derfor lidt med det smiley

AC Niller Killer (Niels Pilgaard) 28. marts 2019, 09:26
Jeg er klaaaaaar! smiley

Er supreme

Kollywood (Mr Kollywood) 28. marts 2019, 09:42
Ulm Warhawks sagde:
FC Myrhoej sagde:
MM dødt efter DangerZone?

DangerZone er nok den ringeste BattleRoyale der findes pt, det virkelig et flop..

MM lever i bedste velgående..

men alle de hardcore er på faceit og esea, mm er så low skill smiley
Det var ironisk. Ingen tvivl om, at CS ikke ville findes, hvis de kun havde Danger Zone. Jeg er selv stor fan af DZ og er kørt død i MM. Men jeg er en ud af få og joker derfor lidt med det smiley
aner det faktisk ikke mht danger zone og mm, da jeg ikke spiller nogen af dem. kunne bare ikke forestille mig, at folk spillede danger zone smiley
Besvar