CS:GO - Lad os spille sammen.

Skrevet i Off-topic

Ulm Warhawks (Ulmeister) 22. maj 2019, 11:59
Dre FC sagde:
Ulm Warhawks sagde:
Shonan Bellmare sagde:
Ulm Warhawks sagde:
Så fik de lige ødelagt Danger Zone...
Hvad har de gjort? Og har danger ikke været ødelagt fra start? smiley
Danger Zone har været kongen af CS. Men de har lavet ny bane og fjernet den gamle. Den nye bane er lort. Alt for stor og åben. 100% tonser map, hvor du ikke skal tænke. Perfekt til en russer. Så har de tilføjet respawn, og der er alt for mange skud i våbene samt de ammo, du finder rundt omkring.
Så fik du Blacksite tilbage. Forventer du runder de 200 wins inden ugen er omme smiley
Konge!! Og nu får du også hjelm, hvis du starter med armor. Og dronerne flyver langsommere, hvis du flyver med paradrops. Solid update, men 200 rammer jeg næppe. Fruen er ikke glad for alt for meget CS, når man har barn smiley

Dre FC (Johnsen) 2. september 2019, 12:03
Guys hjælp. Ser det her helt dumt ud? Er rimelig sikker på den øvre halvdel, men den nederste er fandme svær. NRG har set rimelig stærke ud, og jeg kan selvfølgelig ikke gå imod Astralis i selvom Liquid nok er favoritter. Hvad siger I? Skal have 2 korrekte i kvart, 1 i semi og 1 i finalen smiley


Kollywood (Mr Kollywood) 2. september 2019, 12:05
Dre FC sagde:
Guys hjælp. Ser det her helt dumt ud? Er rimelig sikker på den øvre halvdel, men den nederste er fandme svær. NRG har set rimelig stærke ud, og jeg kan selvfølgelig ikke gå imod Astralis i selvom Liquid nok er favoritter. Hvad siger I? Skal have 2 korrekte i kvart, 1 i semi og 1 i finalen smiley

NRG i stedet for Na'Vi smiley

Dre FC (Johnsen) 2. september 2019, 14:34
Kollywood sagde:
NRG i stedet for Na'Vi smiley
Det er selvfølgelig også den kamp jeg er mest i tvivl om. smiley Electronic har bare været et beast, og hvis s1mple snart stepper lidt op (okay 8. bedste rating, men stadig) så burde de give dem kamp til stregen. Har du lavet pick em challenge? smiley

Juventus FC (farvel og tobak) 2. september 2019, 15:17
Dre FC sagde:
Kollywood sagde:
NRG i stedet for Na'Vi smiley
Det er selvfølgelig også den kamp jeg er mest i tvivl om. smiley Electronic har bare været et beast, og hvis s1mple snart stepper lidt op (okay 8. bedste rating, men stadig) så burde de give dem kamp til stregen. Har du lavet pick em challenge? smiley
Askraldis vinder ikke.

Loyals (VMEnhancer) 2. september 2019, 20:46


Fortællingen hos Danske Spil er at vinderen af Astralis - Liquid kvartfinalen vinder turneringen.


Dre FC (Johnsen) 6. september 2019, 21:24
Nå fik kun én kvartfinale rigtig, men i det mindste var det astralis der var rigtig. Sindssyg kamp! smiley De er klar til at tage det hele nu smiley

Newton Heath LYR (Louis van Gaal) 14. september 2019, 00:24
https://steamcommunity.com/id/proelior

Svinger mellem Supreme/GE, hmu.
Besvar